Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00347663/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
- 2023/BZP 00360357/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-21
- 2023/BZP 00360427/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji w formule zaprojektuj i wybuduj pn.: „Rewitalizacja obiektu sportowego MILENIUM w Wojkowicach – etap I”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego
1.5.2.) Miejscowość: Wojkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-580
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.koltun@wojkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wojkowice.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23d8d5b4-36a9-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji w formule zaprojektuj i wybuduj pn.: „Rewitalizacja obiektu sportowego MILENIUM w Wojkowicach – etap I”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23d8d5b4-36a9-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347663
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPM.271.35.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 195893,68 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 105394,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w rozumieniu Prawa Budowlanego nad realizacją zadania wykonywanego w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmującego opracowanie (na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego) kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót zgodnie z tym projektem.
Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie kompleksowego i pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach wraz z nadzorem nad opracowaniem dokumentacji technicznej projektowej.
W ramach zagospodarowaniu terenu przewidziano do wykonania:
- rewitalizację istniejącego głównego boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne,
- budowę boiska treningowego ze sztuczną nawierzchnią,
- budowę wodnego placu zabaw,
- budowę bulodromu,
- budowę Street Workoutu z nawierzchnią bezpieczną,
- budowę paleniska - ogniska o powierzchni około 28 m2,
- budowę placu odpoczynku,
- budowę ogrodzenia panelowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106272,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106272,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106272,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO SERVICE CENTER JANUSZ BARTOSZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277709130
7.3.3) Ulica: ul. Śląska 40
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUTO SERVICE CENTER JANUSZ BARTOSZ
jakie przetargi wygrała firma
AUTO SERVICE CENTER JANUSZ BARTOSZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106272,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i rozbudowa SUW Jordanów Śląski wraz z magistralą wodociągową zasilającą zbiorniki wyrównawcze wieżowe podziemne, rozbudowa sieci wodociągowej oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej .
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Olszewnicy Starej
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pełnienie nadzoru autorskiego dla modernizacji pomieszczeń w budynku Rektoratu PUM w Szczecinie
- Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla termomodernizacji budynków A i C wraz z łącznikami w Zespole Szkół Samochodowych i Licealnych przy ul. Włościańskiej 35 oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. "Roboty konserwatorskie na budynku zabytkowym Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Bielsku-Białej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.