Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00356607/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.16wog.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów medycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89224a5d-24ae-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423281
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065565/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 Dostawa materiałów opatrunkowych do zestawów IPMed oraz produktów leczniczych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356607
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 205/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa drobnego sprzętu medycznego, wyposażenie medyczne4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 30271,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa jednorazowego asortymentu do zabezpieczenia medycznego4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 51551,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów opatrunkowych, wyrobów medycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 47027,07 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa leków4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 164094,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 12 czerwca 2024r. wpłynęło odwołanie złożone przez Solispharm sp. z o.o., na podstawie art. 505 ust. 1 w związku z art. 513 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej – „p.z.p.”), na:
niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj. na treść specyfikacji warunków zamówienia oraz ogłoszenia o zamówieniu – określenie warunków udziału w postepowaniu w sposób niezgodny z przepisami p.z.p. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa produktów medycznych” - znak postępowania 205/2024 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji – art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zamawiającemu zarzucono :
Naruszenie art. 112 ust. 1 i ust. 2 pkt 1) w zw. z art. 114 pkt 1-2 p.z.p. oraz art. 16 pkt 1-3 p.z.p. poprzez sformułowanie warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia działalności niezgodnie z przepisami ustawy, co w konsekwencji utrudnia uczciwą konkurencję i bezzasadnie zawęża krąg potencjalnych wykonawców, mogących złożyć oferty w przedmiotowym postępowaniu udzielenie zamówienia publicznego, polegające na dopuszczeniu do udziału w Postępowaniu wyłącznie przedsiębiorców posiadających zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego o prowadzeniu działalności tj. zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej albo zezwolenie na wytwarzanie, jeżeli wykonawca jest wytwórcą lub odpowiednio w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny – zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi, a w konsekwencji niedopuszczenie przedsiębiorców prowadzących apteki ogólnodostępne, pomimo, że przepisy prawa dopuszczają zbywanie przez apteki ogólnodostępne produktów leczniczych na rzecz podmiotów wykonujących działalność leczniczą, a takim podmiotem jest Zamawiający.
Zamawiający 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim w odpowiedzi na odwołanie uznał odwołanie w całości i w związku z powyższym na podstawie art. 255 pkt 6 unieważni postępowanie gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
W związku z postanowieniem KIO ( Sygn. akt: KIO 2061/24) z dnia 27 czerwca postępowanie odwoławcze zostało umorzone.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 12 czerwca 2024r. wpłynęło odwołanie złożone przez Solispharm sp. z o.o., na podstawie art. 505 ust. 1 w związku z art. 513 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej – „p.z.p.”), na:
niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj. na treść specyfikacji warunków zamówienia oraz ogłoszenia o zamówieniu – określenie warunków udziału w postepowaniu w sposób niezgodny z przepisami p.z.p. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa produktów medycznych” - znak postępowania 205/2024 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji – art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zamawiającemu zarzucono :
Naruszenie art. 112 ust. 1 i ust. 2 pkt 1) w zw. z art. 114 pkt 1-2 p.z.p. oraz art. 16 pkt 1-3 p.z.p. poprzez sformułowanie warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia działalności niezgodnie z przepisami ustawy, co w konsekwencji utrudnia uczciwą konkurencję i bezzasadnie zawęża krąg potencjalnych wykonawców, mogących złożyć oferty w przedmiotowym postępowaniu udzielenie zamówienia publicznego, polegające na dopuszczeniu do udziału w Postępowaniu wyłącznie przedsiębiorców posiadających zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego o prowadzeniu działalności tj. zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej albo zezwolenie na wytwarzanie, jeżeli wykonawca jest wytwórcą lub odpowiednio w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny – zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi, a w konsekwencji niedopuszczenie przedsiębiorców prowadzących apteki ogólnodostępne, pomimo, że przepisy prawa dopuszczają zbywanie przez apteki ogólnodostępne produktów leczniczych na rzecz podmiotów wykonujących działalność leczniczą, a takim podmiotem jest Zamawiający.
Zamawiający 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim w odpowiedzi na odwołanie uznał odwołanie w całości i w związku z powyższym na podstawie art. 255 pkt 6 unieważni postępowanie gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
W związku z postanowieniem KIO ( Sygn. akt: KIO 2061/24) z dnia 27 czerwca postępowanie odwoławcze zostało umorzone.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 12 czerwca 2024r. wpłynęło odwołanie złożone przez Solispharm sp. z o.o., na podstawie art. 505 ust. 1 w związku z art. 513 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej – „p.z.p.”), na:
niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj. na treść specyfikacji warunków zamówienia oraz ogłoszenia o zamówieniu – określenie warunków udziału w postepowaniu w sposób niezgodny z przepisami p.z.p. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa produktów medycznych” - znak postępowania 205/2024 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji – art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zamawiającemu zarzucono :
Naruszenie art. 112 ust. 1 i ust. 2 pkt 1) w zw. z art. 114 pkt 1-2 p.z.p. oraz art. 16 pkt 1-3 p.z.p. poprzez sformułowanie warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia działalności niezgodnie z przepisami ustawy, co w konsekwencji utrudnia uczciwą konkurencję i bezzasadnie zawęża krąg potencjalnych wykonawców, mogących złożyć oferty w przedmiotowym postępowaniu udzielenie zamówienia publicznego, polegające na dopuszczeniu do udziału w Postępowaniu wyłącznie przedsiębiorców posiadających zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego o prowadzeniu działalności tj. zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej albo zezwolenie na wytwarzanie, jeżeli wykonawca jest wytwórcą lub odpowiednio w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny – zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi, a w konsekwencji niedopuszczenie przedsiębiorców prowadzących apteki ogólnodostępne, pomimo, że przepisy prawa dopuszczają zbywanie przez apteki ogólnodostępne produktów leczniczych na rzecz podmiotów wykonujących działalność leczniczą, a takim podmiotem jest Zamawiający.
Zamawiający 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim w odpowiedzi na odwołanie uznał odwołanie w całości i w związku z powyższym na podstawie art. 255 pkt 6 unieważni postępowanie gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
W związku z postanowieniem KIO ( Sygn. akt: KIO 2061/24) z dnia 27 czerwca postępowanie odwoławcze zostało umorzone.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 12 czerwca 2024r. wpłynęło odwołanie złożone przez Solispharm sp. z o.o., na podstawie art. 505 ust. 1 w związku z art. 513 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej – „p.z.p.”), na:
niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj. na treść specyfikacji warunków zamówienia oraz ogłoszenia o zamówieniu – określenie warunków udziału w postepowaniu w sposób niezgodny z przepisami p.z.p. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa produktów medycznych” - znak postępowania 205/2024 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji – art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zamawiającemu zarzucono :
Naruszenie art. 112 ust. 1 i ust. 2 pkt 1) w zw. z art. 114 pkt 1-2 p.z.p. oraz art. 16 pkt 1-3 p.z.p. poprzez sformułowanie warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia działalności niezgodnie z przepisami ustawy, co w konsekwencji utrudnia uczciwą konkurencję i bezzasadnie zawęża krąg potencjalnych wykonawców, mogących złożyć oferty w przedmiotowym postępowaniu udzielenie zamówienia publicznego, polegające na dopuszczeniu do udziału w Postępowaniu wyłącznie przedsiębiorców posiadających zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego o prowadzeniu działalności tj. zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej albo zezwolenie na wytwarzanie, jeżeli wykonawca jest wytwórcą lub odpowiednio w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny – zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi, a w konsekwencji niedopuszczenie przedsiębiorców prowadzących apteki ogólnodostępne, pomimo, że przepisy prawa dopuszczają zbywanie przez apteki ogólnodostępne produktów leczniczych na rzecz podmiotów wykonujących działalność leczniczą, a takim podmiotem jest Zamawiający.
Zamawiający 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim w odpowiedzi na odwołanie uznał odwołanie w całości i w związku z powyższym na podstawie art. 255 pkt 6 unieważni postępowanie gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
W związku z postanowieniem KIO ( Sygn. akt: KIO 2061/24) z dnia 27 czerwca postępowanie odwoławcze zostało umorzone.
INNE PRZETARGI OLESZNO
- Dostawa wyposażenia warsztatów
- Remont pomieszczeń socjalnych w budynku nr 10 przy ul. Kościuszki 24 w m. Wałcz
więcej: przetargi OLESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 162/TP/ZP/D/2024 Dostawy materiałów do ciągłych terapii nerkozastępczych i plazmaferezy wraz z dzierżawą 4 aparatów
- DOSTARCZENIE SPRZĘTÓW MEDYCZNYCH WG 3 PAKIETÓW
- WSzS.DEZ.26.066.2024 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW
- Sukcesywna dostawa podstawowych wyrobów medycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- dostawa ambulansu typu C do SPZOZ w Siedlcach
- Dostawa sprzętu do wykonywania zabiegów w obrębie nerki, moczowodu i górnych dróg moczowych oraz nici.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.