Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00397907/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni produkcyjnej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BOGUCHWALSKIE FORUM ROZWOJU SP. Z O.O
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388563350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt.bfr@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.facebook.com/SpichlerzBoguchwala
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8991bbc2-3a18-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
adminisrtowanie budynków, catering
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni produkcyjnej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8991bbc2-3a18-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00397877/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni produkcyjnej”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397907
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem postepowania jest dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni produkcyjnej, obejmująca dostawę wraz z niezbędnym montażem, oraz dostawę z wniesieniem do pomieszczenia wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
3.2. Wymagania jakościowe dotyczące całego asortymentu wyposażenia muszą spełniać wymagane prawem normy jakościowe oraz muszą posiadać niezbędne certyfikaty i atesty.
3.3. Do oferty należy dołączyć Formularz cenowy – wg Załącznika nr 2 do SWZ (Formularz cenowy stanowi treść oferty, niezłożenie tego dokumentu wraz z ofertą będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp).
3.4. Cały asortyment wyposażenia należy dostarczyć w terminie określonym w SWZ do budynku Żłobko-przedszkola w Kielanówce, nr budynku 139. Dostawy wymagają protokolarnego odbioru. Dostawa niepotwierdzona protokołem odbioru będzie traktowana jako niewykonana. Wniesienie, rozmieszczenie i zamontowanie elementów wyposażenia jest objęte zamówieniem i jest w gestii Wykonawcy.
3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy – Załącznik nr 3 do SWZ. Podane wymiary mają charakter orientacyjny, dopuszcza się tolerancję wymiarów +/- 5%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39141100-3 - Regały
39290000-1 - Wyposażenie różne
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
45421151-7 - Instalowanie kuchni na wymiar
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266364,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266364,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266364,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTIMAL GASTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389829895
7.3.3) Ulica: ul. Miłocińska 17
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-232
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266364,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI BOGUCHWAŁA
- Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu: Poprawa poziomu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Boguchwale
- Budowa odcinka sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Lutoryżu i Zarzeczu.
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Boguchwała wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
więcej: przetargi BOGUCHWAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa mebli i wyposażenia - część nr 2
- Dostawa sprzętu AGD
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
- Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.