eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała"Dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni produkcyjnej"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni produkcyjnej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BOGUCHWALSKIE FORUM ROZWOJU SP. Z O.O

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388563350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt.bfr@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.facebook.com/SpichlerzBoguchwala

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8991bbc2-3a18-11ef-b37c-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


adminisrtowanie budynków, catering

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni produkcyjnej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8991bbc2-3a18-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00397877/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni produkcyjnej”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397907

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem postepowania jest dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni produkcyjnej, obejmująca dostawę wraz z niezbędnym montażem, oraz dostawę z wniesieniem do pomieszczenia wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
3.2. Wymagania jakościowe dotyczące całego asortymentu wyposażenia muszą spełniać wymagane prawem normy jakościowe oraz muszą posiadać niezbędne certyfikaty i atesty.
3.3. Do oferty należy dołączyć Formularz cenowy – wg Załącznika nr 2 do SWZ (Formularz cenowy stanowi treść oferty, niezłożenie tego dokumentu wraz z ofertą będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp).
3.4. Cały asortyment wyposażenia należy dostarczyć w terminie określonym w SWZ do budynku Żłobko-przedszkola w Kielanówce, nr budynku 139. Dostawy wymagają protokolarnego odbioru. Dostawa niepotwierdzona protokołem odbioru będzie traktowana jako niewykonana. Wniesienie, rozmieszczenie i zamontowanie elementów wyposażenia jest objęte zamówieniem i jest w gestii Wykonawcy.
3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy – Załącznik nr 3 do SWZ. Podane wymiary mają charakter orientacyjny, dopuszcza się tolerancję wymiarów +/- 5%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

39141100-3 - Regały

39290000-1 - Wyposażenie różne

39713100-4 - Zmywarki do naczyń

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

45421151-7 - Instalowanie kuchni na wymiar

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266364,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266364,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266364,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTIMAL GASTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389829895

7.3.3) Ulica: ul. Miłocińska 17

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-232

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266364,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.