eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubskoDostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" dla Gminy Lubsko



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina" dla Gminy Lubsko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolnosci 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lubsko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina" dla Gminy Lubsko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f18d50fa-2f76-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424590

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012314/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Cyfrowa gmina - dostawa sprzetu i oprogramowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340304/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.2710.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego:
a) Część I – Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem
LP Nazwa pozycji w SOPZ - Ilość
1. Zestaw Komputerowy (A) - 36szt.
2. Zestaw Komputerowy All in One (B) - 4szt
3. Zestaw Komputerowy (INF) (C) - 2szt.
4. Zasilacz awaryjny - 42szt.
5. Notebook 15,6" - 6szt.
6. Notebook 17" - 5szt.
7. Skaner - 2szt.
8. Pakiety oprogramowania
Biurowego Microsoft Office 2021 PL - 53szt.
9. Serwer wraz z oprogramowaniem
systemowym i licencjami
dostępowymi (A) - 1szt.
10. Zasilacz awaryjny do serwera (A) - 1szt.
11. Serwer wraz z oprogramowaniem
systemowym i licencjami dostępowymi (B) - 1szt.
12. Zasilacz awaryjny do serwera (B) - 1szt.
13. Serwer plików NAS (A) - 2szt.
14. Serwer plików NAS (B) - 1szt.


dla Gminy Lubsko w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania spełniającego warunki minimalne określone w Załączniku nr 7a do SWZ dla Część I lub Załączniku nr 7b do SWZ dla Części II.
2. Dostarczany sprzęt musi być nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
3. Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
4. Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub - jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej - przekaże adresy stron internetowych, pod którymi można je pobrać.
5. Dla oprogramowania dostarczanego ze sprzętem Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji Zamawiającemu lub przeniesienia na Zamawiającego niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący parametry produktu stanowi załącznik nr 7a do SWZ dla Części I lub Załączniku nr 7b do SWZ dla Części II.– Specyfikacja techniczna. Zasady odbioru i weryfikacji prawidłowości realizacji dostawy z wymaganiami umowy zawarto w Załącznik nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

48820000-2 - Serwery

4.5.5.) Wartość części: 360258,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego:

b) Część II – Urządzenia wielofunkcyjne
1. Urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1szt.
2. Urządzenie wielofunkcyjne A4 - 4szt.


dla Gminy Lubsko w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania spełniającego warunki minimalne określone w Załączniku nr 7a do SWZ dla Część I lub Załączniku nr 7b do SWZ dla Części II.
2. Dostarczany sprzęt musi być nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
3. Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
4. Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub - jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej - przekaże adresy stron internetowych, pod którymi można je pobrać.
5. Dla oprogramowania dostarczanego ze sprzętem Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji Zamawiającemu lub przeniesienia na Zamawiającego niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący parametry produktu stanowi załącznik nr 7a do SWZ dla Części I lub Załączniku nr 7b do SWZ dla Części II.– Specyfikacja techniczna. Zasady odbioru i weryfikacji prawidłowości realizacji dostawy z wymaganiami umowy zawarto w Załącznik nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 19400 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439571,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439571,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439571,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507

7.3.3) Ulica: ul. Wolności 8 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43957125 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TMB Monika Kowalska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241617534

7.3.3) Ulica: Ul. Mieszka I 12

7.3.4) Miejscowość: Żagań

7.3.5) Kod pocztowy: 68-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.