Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00358042/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
- 2024/BZP 00375049/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00383278/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00383357/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej, drzwiowej i witryn w lokalach użytkowych, w podziale na 11 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej, drzwiowej i witryn w lokalach użytkowych, w podziale na 11 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5790b32-26f0-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424863
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024892/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wymiana ślusarki (witryny i drzwi) w lokalach użytkowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358042
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 54/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 328216,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: ul. Bobrowskiego 11, zakres prac: wymiana drzwi stalowych na aluminiowe, wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV, najemca: Fundacja Pomocy Rodzinom Chorym na Mukowiscydozę, wg Załącznika nr 9 do SWZ - Przedmiar robót oraz Opis przedmiotu zamówienia,4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 8245,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: ul. Prądnicka 61a, zakres prac: wymiana witryny stalowej na aluminiową, najemca: Sport AMG, wg Załącznika nr 10 do SWZ - Przedmiar robót oraz Opis przedmiotu zamówienia,4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 20366,17 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: ul. Królewska 92, zakres prac: wymiana witryn stalowych, najemca: Księgarnia, wg Załącznika nr 11 do SWZ - Przedmiar robót oraz Opis przedmiotu zamówienia,4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 49798,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: ul. Kazimierza Wielkiego 41, zakres prac: wymiana witryny stalowej na aluminiową, najemca: Pod Telegrafem, wg Załącznika nr 12 do SWZ - Przedmiar robót oraz Opis przedmiotu zamówienia,4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 35501,55 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: ul. Mazowiecka 30, zakres prac: wymiana okien stalowych na okna PCV, najemca: Zakład Kosmetyczny VITAL, wg Załącznika nr 13 do SWZ - Przedmiar robót oraz Opis przedmiotu zamówienia,4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 25317,63 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: ul. Królewska 15, zakres prac: wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV, najemca: lokal U1 Shodoka, wg Załącznika nr 14 do SWZ - Przedmiar robót oraz Opis przedmiotu zamówienia,4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 24150,21 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: ul. Nowowiejska 29, zakres prac: wymiana witryny stalowej na aluminiową, wymiana okien drewnianych na PCV, najemca: Salon Kosmetyczny, wg Załącznika nr 15 do SWZ - Przedmiar robót oraz Opis przedmiotu zamówienia,4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 21887,41 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: ul. Kurczaba 3, zakres prac: wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV, najemca: Jubiler, wg Załącznika nr 16 do SWZ - Przedmiar robót oraz Opis przedmiotu zamówienia,4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 18832,62 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9: os. Jagiellońskie 7, zakres prac: wymiana witryn i drzwi stalowych, najemca: FHU Duda, wg Załącznika nr 17 do SWZ - Przedmiar robót oraz Opis przedmiotu zamówienia,4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 19324,20 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10: os. Albertyńskie 26 kl. 4, zakres prac: wymiana bramy garażowej, wg Załącznika nr 18 do SWZ - Przedmiar robót oraz Opis przedmiotu zamówienia,4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 7068,94 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11: os. Na Wzgórzach 22, zakres prac: wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV oraz drzwi stalowe, najemca: Techmot, wg Załącznika nr 19 do SWZ - Przedmiar robót oraz Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 97723 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9779,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9779,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Stolarki Budowlanej OKNOPLAN Lietz, Woźniak Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751424181
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-589
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA STOLARKI BUDOWLANEJ OKNOPLAN LIETZ, WOŹNIAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA STOLARKI BUDOWLANEJ OKNOPLAN LIETZ, WOŹNIAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9779,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19566,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19566,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Stolarki Budowlanej OKNOPLAN Lietz, Woźniak Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751424181
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-589
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA STOLARKI BUDOWLANEJ OKNOPLAN LIETZ, WOŹNIAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA STOLARKI BUDOWLANEJ OKNOPLAN LIETZ, WOŹNIAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19566,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51276,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51276,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Stolarki Budowlanej OKNOPLAN Lietz, Woźniak Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751424181
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-589
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA STOLARKI BUDOWLANEJ OKNOPLAN LIETZ, WOŹNIAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA STOLARKI BUDOWLANEJ OKNOPLAN LIETZ, WOŹNIAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51276,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37166,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42999,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37166,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Stolarki Budowlanej OKNOPLAN Lietz, Woźniak Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751424181
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-589
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA STOLARKI BUDOWLANEJ OKNOPLAN LIETZ, WOŹNIAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA STOLARKI BUDOWLANEJ OKNOPLAN LIETZ, WOŹNIAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37166,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25047,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25047,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25047,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. BUDMAX Rafał Kubica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761184821
7.3.4) Miejscowość: Grojec
7.3.5) Kod pocztowy: 32-566
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25047,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23718,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27998,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23718,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Stolarki Budowlanej OKNOPLAN Lietz, Woźniak Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751424181
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-589
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA STOLARKI BUDOWLANEJ OKNOPLAN LIETZ, WOŹNIAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA STOLARKI BUDOWLANEJ OKNOPLAN LIETZ, WOŹNIAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23718,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23402,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23402,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Stolarki Budowlanej OKNOPLAN Lietz, Woźniak Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751424181
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-589
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA STOLARKI BUDOWLANEJ OKNOPLAN LIETZ, WOŹNIAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA STOLARKI BUDOWLANEJ OKNOPLAN LIETZ, WOŹNIAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23402,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17047,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18054,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17047,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. BUDMAX Rafał Kubica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761184821
7.3.4) Miejscowość: Grojec
7.3.5) Kod pocztowy: 32-566
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17047,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21462,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21462,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Stolarki Budowlanej OKNOPLAN Lietz, Woźniak Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751424181
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-589
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA STOLARKI BUDOWLANEJ OKNOPLAN LIETZ, WOŹNIAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA STOLARKI BUDOWLANEJ OKNOPLAN LIETZ, WOŹNIAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21462,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie, tj. do 01.07.2024 r. do godz. 08:00 nie złożono żadnej oferty na część 10 postępowania o udzielnie zamówienia.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98024,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98024,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Stolarki Budowlanej OKNOPLAN Lietz, Woźniak Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751424181
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-589
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98024,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Kompleksowe ubezpieczenie majątku i o.c. SM VICTORIA w Krakowie
- Wykonanie projektu technicznego (budowlanego) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę na ,,Przebudowę budynków mieszkalnych nr 13, 14, 21 i 30 na osiedlu Albertyńskim w celu uzyskania przystanków windowych na poziomie ,,0" w celu likwidacji barier dla osób niepełnosprawnych w trybie ,,Zaprojektuj i wykonaj"
- Remont 7 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 7 części.
- Usługa konserwacji, serwisu i przeglądów dwóch agregatów wody lodowej w IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.40.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu prowadzonego przez Zespół Szkół Nr 1 im. św. Rafała Kalinowskiego w Krakowie - postępowanie nr 3
- DOSTARCZENIE OPTYKI ARTROSKOPOWEJ Z WYPOSAŻENIEM
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024
- REMONT DWÓCH LOKALI MIESZKALNYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE - FINANSOWANY PRZEZ FUNDUSZ DOPŁAT W BGK W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU BEZZWROTNEGO WSPARCIA BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO
- Wymiana stolarki okiennej w Zamku Joannitów w Skarszewach - etap I
- Wymiana okien w budynku internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta w Dobryszycach
- REMONT LOKALI MIESZKALNYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE - FINANSOWANY PRZEZ FUNDUSZ DOPŁAT W BGK W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU BEZZWROTNEGO WSPARCIA BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO
- Przebudowa pozostałej części budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Zambrowie przy ul. Polowej 21
więcej: Instalowanie drzwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.