Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis informatyczny systemu budżetowo-księgowego INFO-SYSTEM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA Dzielnica Bemowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 70
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-381
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bemowo.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bemowo.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis informatyczny systemu budżetowo-księgowego INFO-SYSTEM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d23f3ca-5606-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022030/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 System finansowo-księgowy INFO-SYSTEM usługa serwisowa i bieżące wsparcie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne: System wykorzystywany przez pracowników UD Bemowo do obsługi finansowo-księgowej. Udzielenie zamówienia warunkuje ciągłość serwisu i jego aktualizację. Wykonawca (INFO-SYSTEM Roman i Tadeusz Groszek Sp. j.) jest producentem oraz integratorem systemu, co oznacza iż jest jedynym podmiotem uprawnionym do realizacji przedmiotu zamówienia. Powyższe oznacza, iż obecny system księgowy musi być objęty dalszym wsparciem, a więc konieczne byłoby zawarcie umowy z producentem obecnego systemu, niezależnie od ewentualnego wdrażania konkurencyjnego rozwiązania. Uzasadnienie prawne: Zachodzą przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-I-WZP.271.57.2023.AKA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 400000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99828,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę serwisu informatycznego i usługi asysty technicznej w użytkowaniu systemu budżetowo-księgowego INFO-SYSTEM, którego wyłącznym właścicielem praw autorskich jest INFO-SYSTEM Roman i Tadeusz Groszek Spółka Jawna z siedzibą w Legionowie (05-120) przy ul. Piłsudskiego 31/240, w istniejącej strukturze informatycznej Zamawiającego.
W skład systemu wchodzą podsystemy:
1. Admin – moduł administracyjny
2. Auto
3. Budżet
4. Egzekucje
5. Eksport danych do GUS
6. Ewidencja i wymiar dzierżaw czasowych
7. Kasa
8. Księgowość budżetowa i planowanie
9. Księgowość zobowiązań
10. Opłaty lokalne
11. Rejestr VAT
12. SAP
13. Umowy
14. Uniwersalny program księgujący UPK
15. Użytkowanie wieczyste
16. Wizja
System INFO-SYSTEM pracuje pod kontrolą systemu operacyjnego MS Windows. Silnik bazy danych (Firebird wersja 2.5.7) pracuje pod kontrolą systemu operacyjnego Linux. Właścicielem kodów źródłowych systemu INFO-SYSTEM jest INFO-SYSTEM Roman i Tadeusz Groszek Spółka Jawna z siedzibą w Legionowie (05-120) przy ul. Piłsudskiego 31/240.
Zakres serwisu informatycznego i usługi asysty technicznej konserwacji systemu:
1. nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu i usuwanie ewentualnych błędów ujawnionych w trakcie eksploatacji,
2. aktualizacja i dostosowywanie systemu do aktualnego stanu prawnego,
3. serwis bazy danych i naprawa w przypadku awarii,
4. świadczenie pomocy na drodze telefonicznej lub e-mailowej w rozwiązywaniu bieżących problemów z eksploatacją Systemu w godz. 8.00 – 16.00 i bieżące doradztwo dla użytkowników,
5. uwzględnianie uwag Zamawiającego przy rozwoju systemu i konsultacje merytoryczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128338,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128338,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128338,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Informatyczne Info-System Roman i Tadeusz Groszek Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5361745379
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128338,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 188 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W związku z powyższym Komisja Przetargowa zawnioskowała do Kierownika Zamawiającego o zwiększenie kwoty na sfinansowanie zamówienia o 5 549,76 zł brutto, tj. do kwoty 128 338,20 zł brutto. Kierownik Zamawiającego wyraził zgodę na zwiększenie środków na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udostępnienie wielokanałowej platformy do komunikacji z zarządzania obsługą klienta tzw. contact center na potrzeby Gminy Miasta Gdańska.
- Przedłużenie wsparcia dla posiadanej zapory sprzętowej (firewall Fortigate) dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup i wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie bezpieczeństwem teleinformatycznym.
- Odnowienie usług asysty technicznej dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania ORACLE STANDARD EDITION 2 CPU PERPETUAL 2 szt.
- DZP.261.64.2024 - aktualizacja, utrzymanie i dostosowanie systemu FORMS w związku z projektem IKR-Indywidualne Konto Rozwojowe
- Świadczenie usług serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.