Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00283550/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
- 2023/BZP 00308807/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-14
- 2023/BZP 00313034/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁOWICKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147768
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Stanisławskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Łowicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatlowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lowicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a702f422-1713-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a702f422-1713-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001955/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja ZOZ w Łowiczu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283550
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BIZ.272.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot i zakres zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na terenie funkcjonującego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii (AiIT) szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu w celu zwiększenia liczby łóżek z 5 szt. do 6 szt.
1.2. Zakresem robót objęte są następujące istniejące pomieszczenia Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii:
- pomieszczenie O-13 II piętro budynku – Łóżka (sala chorych) – około 66,70 m²,
- pomieszczenie O-14 II piętro budynku – Dyżurka (pokój obserwacyjny) – około 24,80 m².
1.3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych, demontażowych, wykończeniowych, instalacyjnych: elektrycznych, sanitarnych, związanych z instalacjami: gazów medycznych, wentylacji mechanicznej, internetowej i monitoringu oraz dostawę elementów wyposażenia oddziału.
1.4. Zakres dostaw wyrobów medycznych w ramach realizacji zamówienia, obejmuje:
- wykonanie (przebudowa) instalacji gazów medycznych (1 kpl.),
- dostawa, montaż i podłączenie dwustanowiskowej kolumny medycznej (1 szt.),
- dostawa i montaż łóżka dla pacjenta (1 szt.),
- dostawa, montaż i podłączenie monitora pacjenta (1 szt.).
1.5. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca w okresie zadeklarowanej w formularzu ofertowym gwarancji i rękojmi wykonywał wszelkie obowiązki wynikające z serwisowania i konserwacji wbudowanych urządzeń, instalacji i wyposażenia mające wpływ na trwałość gwarancji producenta. Koszt serwisu należy uwzględnić w cenie oferty.
1.6. Łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym używanych do realizacji zamówienia wynosił będzie co najmniej 10%.
2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – w rozumieniu Kodeksu pracy - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- roboty demontażowe i rozbiórkowe,
- roboty okładzinowe ścian, podłóg, sufitów,
- roboty malarskie,
- montaż stolarki drzwiowej i ścianek przeszklonych na konstrukcji aluminiowej,
- roboty instalacyjne elektryczne, teleinformatyczne, sanitarne (wodociągowe, kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, gazów medycznych),
- roboty wykończeniowe i montażowe.
3. Wykonawca wykona przedmiot całość zamówienia w terminie 75 dni od zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że roboty budowlane wraz z instalacją wyposażenia w obrębie pomieszczeń Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii będą wykonywane nie dłużej niż 10 dni.
4. Miejsce wykonywania robót:
Szpital ZOZ w Łowiczu
ul. Ułańska 28
99-400 Łowicz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 696750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. "TOM-BUD" Tomasz Kuza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341161085
7.3.4) Miejscowość: Bednary Kolonia
7.3.5) Kod pocztowy: 99-416
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- zorganizowanie i przeprowadzenie sześciodniowego wyjazdu profilaktyczno-edukacyjnego (5 noclegów) dla 16 osób zgodnie z założeniami projektu pn. "Rodzina z przyszłością".
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego 2025/2026
- świadczenie usługi osoby wspomagającej dla dzieci z niepełnosprawnościami umieszczonych w rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu łowickiego.
- DOSTAWA KRUSZYWA
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.