eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzecławModernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012 w miejscowości Tuszyma, Gmina Przecław



Ogłoszenie z dnia 2024-07-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012 w miejscowości Tuszyma, Gmina Przecław

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przecław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581927

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Przecław

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-320

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@przeclaw.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipgminaprzeclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b39609f-1ce3-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012 w miejscowości Tuszyma, Gmina Przecław

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b39609f-1ce3-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004097/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012 w miejscowości Tuszyma, Gmina Przecław

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360217

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.48.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na zadaniu inwestycyjnym pn. „Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012 w miejscowości Tuszyma, Gmina Przecław”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych:
1. Wymiana nawierzchni boiska piłkarskiego – wymiana sztucznej trawy. Po zdjęciu istniejącej trawy uzupełniona zostanie wierzchnia warstwa podbudowy. Odtworzony zostanie układ linii boiska piłkarskiego, poprzez wklejenie ich w nową nawierzchnię. Położona i sklejona wraz z liniami trawa zasypana zostanie pisakiem kwarcowym, a następnie granulatem gumowym.,
2. Wymiana siatki na piłkochwytach,
3. Poprawa naciągu siatki stalowej ogrodzeniowej,
4. Wymiana siatki stalowej ogrodzeniowej,
5. Montaż dwóch furtek ogrodzeniowych,
6. Wymiana skrzydeł bramy wjazdowej,
7. Naprawa i czyszczenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej,
8. Remont odwodnienia liniowego – wymienione zostaną kratki na ocynkowane,
9. Wymiana 4 szt. tablic do koszykówki wraz z obręczami,
10. Wymiana nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego wraz z profilowaniem spadków odprowadzenia wody opadowej z płyty boiska,
11. Wymiana opraw oświetleniowych lamp przy boisku – wymienione zostaną wszystkie istniejące oprawy oświetleniowe zamontowane wokół boiska – 8 szt.
UWAGA! Dokumentacja projektowa dołączona do postępowania obejmuje szerszy zakres robót.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje:
1. Wymiany wszystkich siedzisk 78 szt. na istniejących trybunach na nowe – zakres B z PZT,
2. Montażu zadaszonych boksów dla zawodników – zakres N z PZT,
3. Wymiany ławek montowanych na stałe – zakres O z PZT,
4. Montażu koszy na odpady – zakres P z PZT,
5. Ławek mobilnych z zaplecza szatniowego – zakres S z PZT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45000000-7 - Roboty budowlane

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 982554,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 982554,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 982554,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MICHAŁ SZYMAŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170416423

7.3.3) Ulica: MYŚLIWSKA 119

7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 35-212

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 982554,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 420 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.