Og³oszenie z dnia 2024-07-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00503777/01 - Wynik z dnia 2024-09-17
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie wewnêtrznych instalacji centralnego ogrzewania w wybranych budynkach komunalnych zarz±dzanych przez Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243271937
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Tunelowa 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 346 08 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpglswietochlowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mpglswietochlowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie wewnêtrznych instalacji centralnego ogrzewania w wybranych budynkach komunalnych zarz±dzanych przez Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8a46d6dd-3440-4787-a691-76c2d3e60016
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00425985
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a46d6dd-3440-4787-a691-76c2d3e600163.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego:
zamowienia@mpglswietochlowice.pl oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzu oferty lub w innych dokumentach przekazanych Zamawiaj±cemu.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
4. Ofertê, o¶wiadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy (w zakresie niepodlegania wykluczeniu) nale¿y z³o¿yæ pod
rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tzn. opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej (opatrzonych podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
Szczegó³y dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w pkt XIII i XVI
SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pañstwa danych osobowych w rozumieniu Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) jest Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o. zwane dalej Administratorem.
2. Kontakt z Administratorem jest mo¿liwy: listownie na adres siedziby: ul. Tunelowa 2, 41-600 ¦wiêtoch³owice, telefonicznie pod nr tel. 32 245 40 21 mailowo na adres poczty elektronicznej: sekretariat@mpglswietochlowice.pl.
3. Z inspektorem ochrony danych mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem poczty elektronicznej iod@mpglswietochlowice.pl.
4. Pani/Pana dane niezbêdne do udzia³u w postêpowaniu bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z realizacj± postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz dzia³anie przez Administratora w
interesie publicznym [PZP], zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO.
5. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa
lub umowy, w tym: podwykonawcom, firmom zapewniaj±cym niszczenie dokumentów i no¶ników danych, biurom obs³ugi prawnej, itp.
6. Ze wzglêdu na jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ
wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych
przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê
przedsiêbiorstwa.
7. W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/a dane mog± byæ tak¿e przekazywane do
pañstw trzecich.
8. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami Ustawy do wziêcia udzia³u w postêpowaniu.
9. Posiada Pani/Pan prawo ¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie,
usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
10. Administrator informuje, ¿e przepisy PZP ograniczaj± prawo do skorzystania:
• ze sprostowania lub uzupe³nienia danych (art. 16 RODO), je¿eli zrealizowanie tego prawa mog³oby skutkowaæ zmian± wyniku
postêpowania o udzielenie zamówienia lub zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z PZP;
• z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
11. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl) w razie uznania, ¿e przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa.
12. Podane przez Pani±/a dane bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania. Je¿eli okres
obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, Administrator przechowuje dane przez ca³y okres obowi±zywania tej umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 19/DZP/ZR/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1240668,69 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 8
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 - Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. £agiewnickiej 11 w ¦wiêtoch³owicach.
1. Opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia, w tym:
- projekt techniczny;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- przedmiar robót.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia. Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê dla ka¿dej czê¶ci zamówienia: Wymagania Zamawiaj±cego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem na podstawie umowy oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w §4 projektowanych postanowieñ umowy (Za³±cznik nr 2 do SWZ).
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 233728,95 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium oceny ofert okre¶lone w SWZ (pkt XX SWZ "Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert").
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 – Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. £agiewnickiej 13-13a w ¦wiêtoch³owicach w segmencie nr 13.
1. Opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia, w tym:
- projekt techniczny;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- przedmiar robót.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia.
Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê dla ka¿dej czê¶ci zamówienia: Wymagania Zamawiaj±cego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem na podstawie umowy oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w §4 projektowanych postanowieñ umowy (Za³±cznik nr 2 do SWZ).
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 135904,08 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium oceny ofert okre¶lone w SWZ (pkt XX SWZ "Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert").
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3 – Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. £agiewnickiej 15-15a w ¦wiêtoch³owicach w segmencie nr 15.
1. Opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia, w tym:
- projekt techniczny;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- przedmiar robót.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia. Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê dla ka¿dej czê¶ci zamówienia: Wymagania Zamawiaj±cego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem na podstawie umowy oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w §4 projektowanych postanowieñ umowy (Za³±cznik nr 2 do SWZ).
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 131833,46 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium oceny ofert okre¶lone w SWZ (pkt XX SWZ "Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert").
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 4 – Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. £agiewnickiej 19-21-21a w ¦wiêtoch³owicach w segmencie nr 21.
1. Opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia, w tym:
- projekt techniczny;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- przedmiar robót.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia. Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê dla ka¿dej czê¶ci zamówienia: Wymagania Zamawiaj±cego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem na podstawie umowy oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w §4 projektowanych postanowieñ umowy (Za³±cznik nr 2 do SWZ).
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 145970,82 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium oceny ofert okre¶lone w SWZ (pkt XX SWZ "Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert").
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 5 – Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. £agiewnickiej 23-23a w ¦wiêtoch³owicach w segmencie nr 23.
1. Opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia, w tym:
- projekt techniczny;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- przedmiar robót.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia. Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê dla ka¿dej czê¶ci zamówienia: Wymagania Zamawiaj±cego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem na podstawie umowy oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w §4 projektowanych postanowieñ umowy (Za³±cznik nr 2 do SWZ).
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 123263,09 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium oceny ofert okre¶lone w SWZ (pkt XX SWZ "Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert").
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 6 – Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. £agiewnickiej 25-25a w ¦wiêtoch³owicach w segmencie nr 25.
1. Opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia, w tym:
- projekt techniczny;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- przedmiar robót.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia. Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê dla ka¿dej czê¶ci zamówienia: Wymagania Zamawiaj±cego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem na podstawie umowy oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w §4 projektowanych postanowieñ umowy (Za³±cznik nr 2 do SWZ).
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 133927,78 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium oceny ofert okre¶lone w SWZ (pkt XX SWZ "Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert").
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 7 – Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. ¦redniej 9-9b w ¦wiêtoch³owicach w segmencie nr 9.
1. Opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia, w tym:
- projekt techniczny;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- przedmiar robót.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia.
Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê dla ka¿dej czê¶ci zamówienia: Wymagania Zamawiaj±cego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem na podstawie umowy oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w §4 projektowanych postanowieñ umowy (Za³±cznik nr 2 do SWZ).
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 190613,89 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium oceny ofert okre¶lone w SWZ (pkt XX SWZ "Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert").
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 8 – Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. ¦redniej 11-11a w ¦wiêtoch³owicach w segmencie nr 11.
1. Opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia, w tym:
- projekt techniczny;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- przedmiar robót.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia. Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê dla ka¿dej czê¶ci zamówienia: Wymagania Zamawiaj±cego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem na podstawie umowy oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w §4 projektowanych postanowieñ umowy (Za³±cznik nr 2 do SWZ).
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 145426,62 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium oceny ofert okre¶lone w SWZ (pkt XX SWZ "Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert").
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
Dla ka¿dej Czê¶ci zamówienia:
dysponuje lub bêdzie dysponowa³ i skieruje do realizacji zamówienia nw. osoby:
- co najmniej jedn± (1) osobê, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ.
Osoba ta bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy.
Uwaga: Wskazana wy¿ej osoba pe³ni±ca funkcje kierownika budowy musi posiadaæ uprawnienia budowlane zgodne z ustaw± Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia oraz byæ zrzeszone we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. 2023 poz. 551) zgodnie z prawem budowlanym.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2021 r., poz. 1646 ze zm.).
Zamawiaj±cy dopuszcza, wskazanie tych samych osób w ka¿dej Czê¶ci zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w pkt IX.3 SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Do wype³nionego formularza oferty (Za³±cznik nr 3 do SWZ) nale¿y do³±czyæ:1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w pkt IX SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
3) o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z za³±czonymi projektowanymi postanowieniami umowy, oraz ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez ¿adnych zastrze¿eñ - zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu oferty, stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ;
4) o¶wiadczenia o spe³nianiu wymogów wynikaj±cych z RODO zgodnie z tre¶ci± zawart± we wzorze formularza oferty, stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ;
5) o¶wiadczenie o obowi±zku podatkowym - zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu oferty, stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ - je¿eli dotyczy;
6) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do sektora ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw – zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu oferty (zalecane, nie wymagane) stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ;
7) informacjê o podwykonawcach, zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu oferty, stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ – je¶li dotyczy,
8) kosztorys ofertowy uproszczony, sporz±dzony zgodnie z zapisami pkt XVII SWZ – odrêbnie dla ka¿dej Czê¶ci, na któr± Wykonawca sk³ada ofertê,
oraz je¿eli dotyczy:
9) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy - o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (za³±cznik nr 5 do SWZ) - je¿eli Wykonawca powo³uje siê na zasoby podmiotu trzeciego;
10) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami podmiotu trzeciego, o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy – je¶li dotyczy;
11) o¶wiadczenie o podziale obowi±zków pomiêdzy Wykonawcami, o którym mowa w art. 117 ust. 4, w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie (za³±cznik nr 6 do SWZ).
12) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w pkt XVI.12.2) SWZ;
13) pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w XVI.12.2) SWZ, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3. Zapisy XVI.12.13) SWZ stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Zapisy XVI.12.2) i pkt 13) oraz pkt XVI.13 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 Ustawy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Zgodnie z art. 58 ust. 1 Ustawy Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê).2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz ofert± stosowne pe³nomocnictwo – zgodne z pkt XVI.12.14) SWZ. UWAGA: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy podmiotów sk³adaj±cych wspólnie ofertê.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 Ustawy (pkt XVI.12.1) SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
1) O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
4. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Ustawy, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w pkt 4 i 5 powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
7. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub pe³nomocnika).
8. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik/lider Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, którejdokonano wyboru Wykonawcy. Rodzaj, zakres oraz warunki wprowadzenia zmian podane s± w projektowanych
postanowieniach umowy (PPU) - Za³±cznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y sk³adaæ na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-07 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-05
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawyz dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz
s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835 z pó¼n. zm.). Do Wykonawcy podlegaj±cemu wykluczeniu w tym zakresie stosuje siê art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
2. Termin wykonania zamówienia:
Dla Czê¶ci 1-8:
Termin zakoñczenia wykonania przedmiotu zamówienia nast±pi najpó¼niej do dnia 31.10.2024 r., przy uwzglêdnieniu poni¿szych etapów:
1) Etap I – do dnia 30.09.2024 r. – obejmuje wykonanie wszystkich niezbêdnych robót w celu przygotowania instalacji do uruchomienia ¼ród³a ciep³a.
2) Etap II – do 31.10.2024 r. - obejmuje odbiór ostateczny instalacji zwany „odbiorem na gor±co” (po rozpoczêciu sezonu grzewczego przez TAURON Ciep³o przy wspó³udziale Wykonawcy) oraz likwidacjê starych urz±dzeñ grzewczych – pieców i kot³ów na paliwo sta³e (po uruchomieniu do-stawy ciep³a do budynku).
INNE PRZETARGI Z ¦WIÊTOCH£OWIC
- Wy³apywanie i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierz±t oraz wy³apywanie, transport oraz umieszczenie chorych lub wymagaj±cych pomocy dzikich zwierz±t w O¶rodku
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia na rzecz Miejskiego Przedsiêbiorstwa Us³ug Komunalnych w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeñstwa na terenie sk³adowiska odpadów innych ni¿ niebezpieczne i obojêtne w ¦wiêtoch³owicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych i niemedycznych w butlach, tlenu ciek³ego do zbiornika kriogenicznego wraz z infrastruktur± umo¿liwiaj±c± odbiór i magazynowanie tlenu ciek³ego na potrzeby Ze (...)
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Miejskiego Domu Pomocy Spo³ecznej "Z³ota Jesieñ" w ¦wiêtoch³owicach w okresie od 02 stycznia do 30 czerwca 2025r.
wiêcej: przetargi w ¦wiêtoch³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Na³êczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Paw³owie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pe³ni±cego funkcjê Domu Kultury w Gminie ¿abia Wola
- "Utworzenie ¿³obka w miejscowo¶ci Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku ¯ywieniowego
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.