eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiêtoch³owiceWykonanie wewnêtrznych instalacji centralnego ogrzewania w wybranych budynkach komunalnych zarz±dzanych przez Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.



Og³oszenie z dnia 2024-09-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Wykonanie wewnêtrznych instalacji centralnego ogrzewania w wybranych budynkach komunalnych zarz±dzanych przez Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243271937

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Tunelowa 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 346 08 78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpglswietochlowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mpglswietochlowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a46d6dd-3440-4787-a691-76c2d3e60016

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie wewnêtrznych instalacji centralnego ogrzewania w wybranych budynkach komunalnych zarz±dzanych przez Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8a46d6dd-3440-4787-a691-76c2d3e60016

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00503777

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00425985

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 19/DZP/ZR/2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 1240668,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1 - Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. £agiewnickiej 11 w ¦wiêtoch³owicach.
1. Opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia, w tym:
- projekt techniczny;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- przedmiar robót.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia. Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê dla ka¿dej czê¶ci zamówienia: Wymagania Zamawiaj±cego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem na podstawie umowy oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w §4 projektowanych postanowieñ umowy (Za³±cznik nr 2 do SWZ).
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 233728,95 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 – Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. £agiewnickiej 13-13a w ¦wiêtoch³owicach w segmencie nr 13.
1. Opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia, w tym:
- projekt techniczny;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- przedmiar robót.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia.
Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê dla ka¿dej czê¶ci zamówienia: Wymagania Zamawiaj±cego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem na podstawie umowy oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w §4 projektowanych postanowieñ umowy (Za³±cznik nr 2 do SWZ).
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 135904,08 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 3 – Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. £agiewnickiej 15-15a w ¦wiêtoch³owicach w segmencie nr 15.
1. Opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia, w tym:
- projekt techniczny;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- przedmiar robót.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia. Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê dla ka¿dej czê¶ci zamówienia: Wymagania Zamawiaj±cego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem na podstawie umowy oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w §4 projektowanych postanowieñ umowy (Za³±cznik nr 2 do SWZ).
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 131833,46 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 4 – Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. £agiewnickiej 19-21-21a w ¦wiêtoch³owicach w segmencie nr 21.
1. Opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia, w tym:
- projekt techniczny;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- przedmiar robót.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia. Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê dla ka¿dej czê¶ci zamówienia: Wymagania Zamawiaj±cego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem na podstawie umowy oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w §4 projektowanych postanowieñ umowy (Za³±cznik nr 2 do SWZ).
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 145970,82 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 5 – Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. £agiewnickiej 23-23a w ¦wiêtoch³owicach w segmencie nr 23.
1. Opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia, w tym:
- projekt techniczny;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- przedmiar robót.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia. Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê dla ka¿dej czê¶ci zamówienia: Wymagania Zamawiaj±cego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem na podstawie umowy oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w §4 projektowanych postanowieñ umowy (Za³±cznik nr 2 do SWZ).
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 123263,09 PLN

Czê¶æ 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 6 – Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. £agiewnickiej 25-25a w ¦wiêtoch³owicach w segmencie nr 25.
1. Opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia, w tym:
- projekt techniczny;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- przedmiar robót.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia. Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê dla ka¿dej czê¶ci zamówienia: Wymagania Zamawiaj±cego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem na podstawie umowy oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w §4 projektowanych postanowieñ umowy (Za³±cznik nr 2 do SWZ).
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 133927,78 PLN

Czê¶æ 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 7 – Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. ¦redniej 9-9b w ¦wiêtoch³owicach w segmencie nr 9.
1. Opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia, w tym:
- projekt techniczny;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- przedmiar robót.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia.
Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê dla ka¿dej czê¶ci zamówienia: Wymagania Zamawiaj±cego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem na podstawie umowy oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w §4 projektowanych postanowieñ umowy (Za³±cznik nr 2 do SWZ).
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 190613,89 PLN

Czê¶æ 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 8 – Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. ¦redniej 11-11a w ¦wiêtoch³owicach w segmencie nr 11.
1. Opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia, w tym:
- projekt techniczny;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- przedmiar robót.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia. Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê dla ka¿dej czê¶ci zamówienia: Wymagania Zamawiaj±cego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem na podstawie umowy oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w §4 projektowanych postanowieñ umowy (Za³±cznik nr 2 do SWZ).
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 145426,62 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 178039,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 199474,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178039,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BG System Spó³ka Jawna B. Boczek, G. Dêbski, £. Dêbski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276673021

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 29

7.3.4) Miejscowo¶æ: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 178039,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 94638,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 139272,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94638,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIPRO-ECOSYSTEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272580587

7.3.3) Ulica: Graniczna 29

7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-956

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 94638,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 93952,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 132521,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93952,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIPRO-ECOSYSTEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272580587

7.3.3) Ulica: Graniczna 29

7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-956

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 93952,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 108611,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 145748,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108611,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIPRO-ECOSYSTEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272580587

7.3.3) Ulica: Graniczna 29

7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-956

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 108611,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 91232,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 123090,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91232,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIPRO-ECOSYSTEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272580587

7.3.3) Ulica: Graniczna 29

7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-956

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 91232,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 6

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 101003,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 129744,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101003,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIPRO-ECOSYSTEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272580587

7.3.3) Ulica: Graniczna 29

7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-956

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 101003,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 7

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 144544,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 201455,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144544,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BG System Spó³ka Jawna B. Boczek, G. Dêbski, £. Dêbski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276673021

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 29

7.3.4) Miejscowo¶æ: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 144544,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 8

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 114048,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 140515,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114048,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E-Emporium Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273753848

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 29

7.3.4) Miejscowo¶æ: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 114048,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.