Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00432763/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-06
- 2023/BZP 00473782/01 - Wynik z dnia 2023-11-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Radomsko w roku szkolnym 2023-2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radomsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmina-radomsko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Radomsko w roku szkolnym 2023-2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de24f018-f47f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426221
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005838/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dożywianie w szkołach w roku szkolnym 2023-2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de24f018-f47f-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę należy złożyć zgodnie z instrukcją Oferty, wnioski i prace konkursowe udostępnioną na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca
składa ofertę na załączniku przygotowanym przez Zamawiającego.
3) Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikacji za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: sekretariat@gminaradomsko.
pl podczas gdy ze względów technicznych i organizacyjnych od Zamawiającego korespondencja ta będzie mogła oprócz
wyżej wskazanego adresu, także wychodzić spod adresu: mpawlikowski@gmina-radomsko.pl (nie dotyczy to złożenia oferty).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KZP.271.22.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Radomsko w roku szkolnym 2023-2024.
2. Zakres usług obejmuje w szczególności m.in.:
1) Przygotowanie i dostawa gorących posiłków dla dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Radomsko w skład którego wchodzą:
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Strzałkowie – 20 posiłków dziennie*,
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Kietlinie – 21 posiłków dziennie*,
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Płoszów – 2 posiłków dziennie*,
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Szczepocicach Rządowych – 10 posiłków dziennie*,
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Dziepółci – 2 posiłki dziennie*.
*ilość posiłków szacunkowa i może ona ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu.
2) Szacunkowa liczba:
a) Szacunkowa liczba dożywianych dzieci we wszystkich szkołach wynosić będzie około 55 osób. Liczba dzieci może być weryfikowana z jednodniowym wyprzedzeniem.
b) Szacunkowa liczba dni dożywiania wynosi około 132.
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia liczby dożywianych osób w zależności od potrzeb.
d) Zamawiający zastrzega możliwość zawieszenia usług w formie dożywiania w razie decyzji organu prowadzącego szkołę o wprowadzeniu nauki w formie zdalnej bądź decyzji o zamknięciu szkoły.
3) Przygotowanie oraz dostawa posiłków obiadowych od poniedziałku do piątku w okresie nauki w szkole w naczyniach jednorazowego użytku wraz ze sztućcami jednorazowego użytku na terenie wskazanych szkół w określonych dniach i godzinach. Sztućce i naczynia wykorzystywane do spożycia posiłków i wykorzystywane podczas transportu powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktów z żywnością i posiadającą atest PZH. Godziny wydawania posiłków odbywać się będą w przedziale czasowym od 10°°-13°°, w godzinach ustalonych z dyrektorami szkół. Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali z Dyrektorami ww. szkół.
4) Przedmiotem zamówienia jest dostarczane posiłki w okresie XI 2023 -VI 2024 dla dzieci uczących się w placówkach oświatowych na terenie Gminy Radomsko.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość od miejsca przygotowania/wytwarzania posiłków
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to odrębnych przepisów:Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku wymaga aby Wykonawca wykazał się, że uzyskał decyzję Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego zatwierdzającą lub warunkowo zatwierdzającą zakład wprowadzony do obrotu lub/i produkujący żywność lub/i uzyskał wpis do rejestru zakładów, które wprowadzają do obrotu lub/i produkują żywność, o którym mowa w art. 61-67 ustawy z dn. 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 z późn. zm.) w zakresie obiektu kuchni i samochodu transportowego którym będzie wykonywana usługa oraz przedstawi ostatni protokół z kontroli właściwej miejscowo Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej;
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia oraz osób, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. który wykaże się:
a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. który wykaże się:
- że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje zawodowe adekwatne do wykonywanych czynności, w tym 1 osobą odpowiedzialną za sporządzenie jadłospisu z podaniem gramatury i kaloryczności posiłków, zgodnie z zasadami Instytutu Żywienia i potwierdzi to wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą wymagane kwalifikacje.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana niniejszej umowy musi być zgodna z art. 455 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych oraz wymaga formypisemnej pod rygorem nieważności.
2. Działając zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku
do oferty w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 4, 5 i 6 niniejszej umowy.
3. Wszelkie zmiany, jakie Strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy wymagają formy
pisemnej i zgody obu Stron pod rygorem nieważności takich zmian.
4. Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w
następujących okolicznościach:
1) z powodu zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy mających wpływ na zakres lub termin
wykonania niniejszej umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania się do nowych przepisów,
2) w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania niniejszej umowy i
wynikającej z tego tytułu zmiany kwoty podatku VAT przyjętej do wyliczenia Wynagrodzenia, bez zmiany wysokości
wynagrodzenia netto dostosowując kwotę podatku VAT i należne od dnia zmiany przepisów Wynagrodzenie do
obowiązujących przepisów,
3) z powodu wystąpienia nadzwyczajnej zmiany okoliczności, których strony niniejszej umowy nie były w stanie przewidzieć,
pomimo zachowania należytej staranności w zakresie niezbędnym do należytego wykonania umowy.
5. W okolicznościach określonych w ust. 4 pkt 1 i 3 Zamawiający, jeżeli będą one miały wpływ na pierwotny zakres
zobowiązania Wykonawcy, dopuszcza możliwość zmiany tego zakresu oraz sposobu, terminu wykonania niniejszej umowy i
wynagrodzenia Wykonawcy.
6. Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, jeżeli
zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 Pzp na warunkach tam określonych.
7. Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem ustawy Pzp podlega unieważnieniu, zaś na ich miejsce wchodzą
postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu.
8. Zamawiający zamierzając dokonać zmiany warunków realizacji przedmiotu umowy, które wykraczają poza zmiany
niniejszej umowy dopuszczalne przepisami ustawy Pzp obowiązany jest przeprowadzić nowe postępowanie o udzielenie
zamówienia.
9. Postanowienia niniejszego paragrafu nie ograniczają możliwości dokonywania zmian, o których mowa w innych
postanowieniach umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-12 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-10
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Świadczenie usługi IK nad realizacją przedsięwzięcia budowlanego w Pabianicach, wraz z zarządzaniem i prowadzeniem dokumentacji w formie elektronicznej i monitorowanie śladu węglowego przedsięwzięcia
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespół Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Radomska, siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego i mycie okien w siedzibie Wydziału Bezpieczeństwa i Porządku
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23 "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie - wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim".
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej usługi cateringowej dla 80 osób, w związku z organizacją spotkania sieci PAKTU dla Rozwoju Poradnictwa Zawodowego
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Opery i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku w 2025 roku
- Usługa cateringowa dla uczestników DDP w ramach projektu "Rozwój dziennych form usług opiekuńczych świadczonych w społeczności lokalnej na terenie powiatu otwockiego"
- Przygotowanie i dostawa wyżywienia dla podopiecznych Centrum Wspierania Rodzin "Swoboda" w Poznaniu
- Zakup usługi żywienia dla osób zatrzymanych w PDOZ oraz policjantów skierowanych do działań w celu zapewnienia ładu i porządku publicznego
- Zakup zestawów śniadaniowych dla gości Agro obiektu hotelowego w miejscu dzierżawy, czyli w lokalu gastronomicznym usytuowanym w AGRO obiekcie hotelowym we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 4
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.