Og³oszenie z dnia 2024-07-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00486407/01 - Wynik z dnia 2024-09-05
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi w zakresie dowo¿enia uczniów do Szko³y Podstawowej w Nowych Piekutach i Szko³y Podstawowej w Jab³oni Ko¶cielnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nowe Piekuty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670210
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: G³ówna 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowe Piekuty
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-212
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: 86 476 95 20
1.5.8.) Numer faksu: 86 476 95 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugpiekuty@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip-ugpiekuty.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi w zakresie dowo¿enia uczniów do Szko³y Podstawowej w Nowych Piekutach i Szko³y Podstawowej w Jab³oni Ko¶cielnej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c70de947-2c71-4971-8fb4-429347c29401
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00426243
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00068615/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 ¦wiadczenie us³ugi w zakresie dowo¿enia uczniów do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Nowych Piekutach i Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Jab³oni Ko¶cielnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c70de947-2c71-4971-8fb4-429347c294013.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, oraz - z wyj±tkiem z³o¿enia, lub wycofania oferty – przy pomocy poczty elektronicznej: ugpiekuty@pro.onet.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu formularzy opisane zosta³y na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ oraz Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostêpnej na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem zbieranych i przetwarzanych danych osobowych jest Urz±d Gminy Nowe Piekuty, ul. G³ówna 8, 18-212 Nowe Piekuty, reprezentowany przez Wójta Gminy Nowe Piekuty. Mo¿e Pan/Pani skontaktowaæ siê z nami osobi¶cie, poprzez korespondencjê tradycyjn± lub telefonicznie pod numerem 86 4769 520
- Zbierane dane osobowe bêd± przetwarzane w celu realizacji zadañ z zakresu zamówieñ publicznych, wynikaj±cych z Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne do prawid³owego i sprawnego
przebiegu zadañ publicznych realizowanych przez Urz±d Gminy.
- Pe³na tre¶æ obowi±zku informacyjnego dostêpna jest w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: https://bipugpiekuty.
wrotapodlasia.pl/urzd_gminy/ochrona-danych-osobowych.html
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.15.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie trzema autobusami Wykonawcy us³ugi w zakresie przewozu uczniów
do ni¿ej wymienionych szkól w formie zakupu biletów miesiêcznych w roku szkolnym 2023/2024;
a) Szko³a Podstawowa w Nowych Piekutach:
- dzienna trasa przebiegu pierwszego autobusu wyniesie 118 km. Dowóz w godzinach porannych: 6.40 - 8.10 (2 kursy), po po³udniu odwóz w godzinach: 13.00 - 15.50 (2 kursy) - 100 uczniów.
b) Szko³a Podstawowa w Nowych Piekutach:
- dzienna trasa przebiegu drugiego autobusu wyniesie 100 km. Dowóz w godzinach porannych: 6.40 - 8.10 (2 kursy), po po³udniu odwóz w godzinach: 13.00 - 15.50 (2 kursy) - 97 uczniów.
c) Szko³a Podstawowa w Jab³oni Ko¶cielnej:
- dzienna trasa przebiegu trzeciego autobusu wyniesie 112 km. Dowóz w godzinach porannych: 6.50 - 8.10 (3 kursy), po po³udniu odwóz w godzinach 13.00 - 15.45 (5 kursów ) – 84 uczniów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane punktowo. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie okoliczno¶ci wskazanych w Rozdziale VII SWZ oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w poni¿szym pkt 2.2. W postêpowaniu wzi±æ mog± udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej;
- posiadanie licencji na transport drogowy oraz zezwolenia na przewóz osób.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
- wymagane jest wykazanie przez Wykonawcê dysponowaniem min. trzema autobusami do przewozu uczniów (min. 50 miejsc siedz±cych ka¿dy) oraz trzema kierowcami z uprawnieniami oraz trzema opiekunami do uczniów.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu
potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w Rozdziale VI pkt 2 SWZ, Wykonawca
(którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza) zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ:
1) Koncesja, zezwolenie lub licencja - posiadanie koncesji na transport drogowy oraz zezwolenia na przewóz osób.
2) Wykaz pojazdów, dostêpnych wykonawcy us³ug w celu realizacji zamówienia: - min. trzy autobusy po minimum 50 miejsc
siedz±cych (za³±cznik Nr 4)
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnego do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych
przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- trzy osoby, wykonuj±ce funkcjê kierowcy autobusu oraz trzy osoby do opieki podczas przewo¿enia uczniów (za³±cznik Nr 3)
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê stanowi wype³niony Formularz ofertowy (wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ).Wraz z ofert± powinny zostaæ z³o¿one:
1) O¦WIADCZENIE (wymagane postanowieniami zawartymi w Rozdziale VIII ust 3 pkt 1 i 2 SWZ).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców (zgodnie z Rozdzia³em X ust. 4 SWZ).
Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada tak¿e ww. o¶wiadczenie dot. tych podmiotów (zgodnie z Rozdzia³em IX ust. 9 SWZ).
2) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) Dokumenty gwarancji lub porêczenia (orygina³), je¿eli wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.2. Ustala siê wadium w wysoko¶ci: 2 500,00 PLN (s³ownie: dwa tysi±ce piêæset z³otych 00/100).
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poni¿ej, formie:
1) w pieni±dzu
2) w gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy:
Gminy Nowe Piekuty 38 8769 0002 0260 0013 2000 0060 z adnotacj±: ”wadium na ¶wiadczenie us³ug dowozu uczniów do szkó³”
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie okoliczno¶ci wskazanych w Rozdziale VII SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj± spe³nianie okre¶lonych przez Zamawiaj±cego warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z Rozdzia³em VI ust. 2 SWZ.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: O¦WIADCZENIE,
o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 SWZ sk³ada (wraz z ofert±) ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie stanowi wstêpne potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy. Postanowienia umowymog± ulec zmianie w nastêpuj±cym zakresie oraz na nastêpuj±cych warunkach:
1) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
2) zmiana terminu realizacji umowy – w przypadku wyst±pienia zmian w kalendarzu szkolnym tj. wyd³u¿enie lub skrócenie
roku szkolnego;
3) zmiany w zakresie p³atno¶ci: zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT - warto¶æ nale¿nego wynagrodzenia zostanie
skorygowana o warto¶æ nale¿nego podatku poprzez dodanie do warto¶ci netto warto¶ci nale¿nego podatku VAT, zgodnie z
obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa;
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-02 12:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-02 13:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Be³¿ycach - II"
- Realizacja zadañ zwi±zanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzêtom bytuj±cym na terenie miasta Bielska-Bia³ej.
- Dostawa kruszywa betonowego i pospó³ki ¿wirowej do bie¿±cego utrzymania dróg
- "Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduñska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"
- Sukcesywne ¶wiadczenie us³ug transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego O¶rodka Polityki Spo³ecznej w Bia³ymstoku"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.