Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00403425/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00477309/01 - Wynik z dnia 2024-08-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚLESIN
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019310
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kleczewska, 15
1.4.2.) Miejscowość: Ślesin
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-561
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slesin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.slesin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426513
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00403425
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę Stacji Uzdatniania Wody w ramach realizacji zadania pn.: „Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu”.
Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na następujące etapy:
1)etap 1 – obejmujący wykonanie dokumentacji projektowej;
2)etap 2 – obejmujący wykonanie robót budowlanych wraz z dokumentacją powykonawczą.
Wykonawca zadania zobowiązany będzie w ramach kontraktu do zaprojektowania całego zakresu robót budowlanych uwzględniając zarówno obecne jak i perspektywiczne zapotrzebowanie na wodę oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z PFU oraz dokumentacją postępowania.
Projektant zobligowany jest zweryfikować założenia projektowe opisane w PFU i w konsekwencji zoptymalizować układ pod kątem skuteczności działania. Jednocześnie na projektancie ciąży obowiązek optymalizacji kosztów uzdatniania wody poprzez zaprojektowanie nowoczesnego obiektu o niskich kosztach eksploatacyjnych i niskiej energochłonności.
Wykonawca będzie odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową, wymaganiami SST, projektem organizacji robót oraz poleceniami Inspektora Nadzoru.
Spodziewanym efektem inwestycji jest poprawa standardu życia ludności poprzez zwiększenie dostępności wody do picia i poprawę jej jakości. Program przyczyni się do osiągnięcia na obszarze objętym wnioskiem standardów i norm europejskich określonych w dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/2184 z dnia 16 grudnia 2020r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi oraz obowiązującego na dzień złożenia wniosku o dofinansowanie rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zwanym dalej PFU stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ oraz przedmiarach szacunkowych.
1.1Wykonawca zobowiązany będzie:
1)na podstawie przedstawionego w PFU stanu istniejącego oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego odnośnie zaprojektowania i wykonania budowy Stacji Uzdatniania Wody, do wykonania dokumentacji projektowej wraz uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii, pozwoleń i decyzji z wyjątkiem decyzji środowiskowej, o wydanie której postępowanie jest już w toku oraz realizacji opisanego zamierzenia inwestycyjnego;
2)skierować do realizacji przedmiotu zamówienia osoby posiadające niezbędne uprawnienia, doświadczenie oraz wiedzę;
3)przy projektowaniu stosować zapisy zapewniające dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami przez stosowanie uniwersalnego projektowania lub racjonalnych usprawnień, o których mowa w Ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, a w późniejszym wykonawstwie bezwzględnie ich przestrzegać;
4)zrealizować zadanie zgodnie z opracowaną przez siebie i zatwierdzoną przez Zamawiającego oraz właściwe organy administracji państwowej dokumentacją projektową i techniczną. Wykonawca zrealizuje zadanie w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawę Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi;
5)zapewnić serwisowanie Urządzeń i Instalacji aż do końca Okresu Usuwania Wad (umowa serwisowa w ramach Kontraktu) oraz serwis pogwarancyjny (po zakończeniu Kontraktu). Zawarcie stosownych umów z podwykonawcami w przedmiotowym zakresie znajduje się po stronie Wykonawcy. Koszty serwisowania Urządzeń i Instalacji w okresie gwarancji pokrywa Wykonawca.
1.2Dodatkowo zobowiązany będzie:
1)dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, zapewniającymi realizację zamówienia zgodnie z SWZ i dokumentacją projektową w terminie umownym;
2)do bieżącego utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały;
3)zapewnić przejezdność wszystkich dróg przechodzących w sąsiedztwie przekazanego frontu robót, a jeżeli nie będzie to możliwe zabezpieczyć dojazd do poszczególnych posesji poprzez cały okres prowadzenia prac;
4)bezwzględnie przestrzegać obowiązujące przepisy BHP i ppoż;
5)przed przystąpieniem do robót zgłosić poszczególnym użytkownikom uzbrojenia podziemnego termin rozpoczęcia robót i ewentualną potrzebę zabezpieczenia nadzoru z ich strony na czas prowadzenia robót;
6)tymczasowe zajęcia terenów przyległych do linii rozgraniczających, niezbędnych
do prowadzenia robót budowlanych uzgadniać we własnym zakresie i na swój koszt;
7)uzgadniać z właścicielami gruntów warunki, termin i czas prowadzenia robót;
8)we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć materiały, maszyny i urządzenia niezbędne do jego wykonania oraz wykonać wszystkie towarzyszące roboty, prace i czynności niezbędne do realizacji zamówienia;
9)używać materiały i urządzenia do wybudowania:
a)oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymogami podstawowymi, albo
b)umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo
c)oznakowane znakiem budowlanym,
d)materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne, co najmniej takie, jakie zostały określone w PFU oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty;
e)wszystkie materiały stosowane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a w szczególności art. 4 i art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w STWiORB.
10)utrzymywać miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady, śmieci, urządzenia, które nie są już potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia;
11)zorganizować oraz należycie zabezpieczyć miejsce wykonywanych prac budowlanych wraz z zapleczem w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie oraz przed dostępem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności osób trzecich spowodowane swoim udziałem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia;
12)postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach i ustawą Prawo ochrony środowiska;
13)przeprowadzać roboty budowlane i rozbiórkowe zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych;
14)usuwać natychmiastowo i skutecznie wszelkie szkody spowodowane przez Wykonawcę;
15)przed zgłoszeniem do odbioru wykonać z wynikiem pozytywnym wszelkie przewidziane przepisami prawa próby, odbiory i badania;
16)zgłaszać na piśmie gotowość do odbioru wykonanych prac wraz z potwierdzeniem tego wykonania przez inspektora nadzoru i uczestniczyć w ich odbiorze;
17)przed rozpoczęciem robót sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
1.3. Wymagany minimalny okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji będzie punktowany w ramach kryterium oceny ofert.
1.4. Warunki płatności:
1. Zamawiający przewiduje płatności z podziałem na, rodzaj środków oraz wg poniżej kolejności:
a) środki finansowe Zamawiającego (udział własny): wypłata wynagrodzenia Wykonawcy w dwóch transzach:
-wypłata wynagrodzenia Wykonawcy w 2024 r. po uzyskaniu pozwolenia na budowę,
-wypłata pozostałej do wypłaty w ramach środków własnych części wynagrodzenia Wykonawcy.;
b) środki finansowe otrzymane w ramach dofinansowania inwestycji: wypłata wynagrodzenia Wykonawcy w 2025 r., w dwóch transzach:
-wypłata wynagrodzenia Wykonawcy w wysokości nie wyższej niż 50% kwoty dofinansowania,
-wypłata wynagrodzenia Wykonawcy w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty dofinansowania, po zakończeniu realizacji inwestycji.
2.warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące zał. 5 do SWZ.
1.5. Źródła finansowania:
1) środki własne Gminy Ślesin,
2) środki pozyskane w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr: Edycja8/2023/777/PolskiLad – „Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu”.
2. Termin wyk. zam.
1) Zamówienie należy zrealizować w terminie 550 dni licząc od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem wykonania poszczególnych etapów:
a) Etap I:
-opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu koncepcji architektonicznoprzestrzennej w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy;
-opracowanie pełnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń (zakończenie prac projektowych) w terminie do dnia 29.11.2024 r.;
b) Etap II: wykonanie całości prac budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu, rozruchem technologicznym SUW, wykonaniem wszelkich badań i sprawdzeń, uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu, przekazaniem kompletu dokumentacji powykonawczej, przeprowadzeniem szkolenia i odbiór inwestycji w terminie do dnia wskazanego w pkt. 1).
Po zmianie:
1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę Stacji Uzdatniania Wody w ramach realizacji zadania pn.: „Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu”.
Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na następujące etapy:
1)etap 1 – obejmujący wykonanie dokumentacji projektowej;
2)etap 2 – obejmujący wykonanie robót budowlanych wraz z dokumentacją powykonawczą.
Wykonawca zadania zobowiązany będzie w ramach kontraktu do zaprojektowania całego zakresu robót budowlanych uwzględniając zarówno obecne jak i perspektywiczne zapotrzebowanie na wodę oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z PFU oraz dokumentacją postępowania.
Projektant zobligowany jest zweryfikować założenia projektowe opisane w PFU i w konsekwencji zoptymalizować układ pod kątem skuteczności działania. Jednocześnie na projektancie ciąży obowiązek optymalizacji kosztów uzdatniania wody poprzez zaprojektowanie nowoczesnego obiektu o niskich kosztach eksploatacyjnych i niskiej energochłonności.
Wykonawca będzie odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową, wymaganiami SST, projektem organizacji robót oraz poleceniami Inspektora Nadzoru.
Spodziewanym efektem inwestycji jest poprawa standardu życia ludności poprzez zwiększenie dostępności wody do picia i poprawę jej jakości. Program przyczyni się do osiągnięcia na obszarze objętym wnioskiem standardów i norm europejskich określonych w dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/2184 z dnia 16 grudnia 2020r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi oraz obowiązującego na dzień złożenia wniosku o dofinansowanie rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zwanym dalej PFU stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ oraz przedmiarach szacunkowych.
1.1Wykonawca zobowiązany będzie:
1)na podstawie przedstawionego w PFU stanu istniejącego oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego odnośnie zaprojektowania i wykonania budowy Stacji Uzdatniania Wody, do wykonania dokumentacji projektowej wraz uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii, pozwoleń i decyzji z wyjątkiem decyzji środowiskowej, o wydanie której postępowanie jest już w toku oraz realizacji opisanego zamierzenia inwestycyjnego;
2)skierować do realizacji przedmiotu zamówienia osoby posiadające niezbędne uprawnienia, doświadczenie oraz wiedzę;
3)przy projektowaniu stosować zapisy zapewniające dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami przez stosowanie uniwersalnego projektowania lub racjonalnych usprawnień, o których mowa w Ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, a w późniejszym wykonawstwie bezwzględnie ich przestrzegać;
4)zrealizować zadanie zgodnie z opracowaną przez siebie i zatwierdzoną przez Zamawiającego oraz właściwe organy administracji państwowej dokumentacją projektową i techniczną. Wykonawca zrealizuje zadanie w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawę Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi;
5)zapewnić serwisowanie Urządzeń i Instalacji aż do końca Okresu Usuwania Wad (umowa serwisowa w ramach Kontraktu) oraz serwis pogwarancyjny (po zakończeniu Kontraktu). Zawarcie stosownych umów z podwykonawcami w przedmiotowym zakresie znajduje się po stronie Wykonawcy. Koszty serwisowania Urządzeń i Instalacji w okresie gwarancji pokrywa Wykonawca.
1.2Dodatkowo zobowiązany będzie:
1)dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, zapewniającymi realizację zamówienia zgodnie z SWZ i dokumentacją projektową w terminie umownym;
2)do bieżącego utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały;
3)zapewnić przejezdność wszystkich dróg przechodzących w sąsiedztwie przekazanego frontu robót, a jeżeli nie będzie to możliwe zabezpieczyć dojazd do poszczególnych posesji poprzez cały okres prowadzenia prac;
4)bezwzględnie przestrzegać obowiązujące przepisy BHP i ppoż;
5)przed przystąpieniem do robót zgłosić poszczególnym użytkownikom uzbrojenia podziemnego termin rozpoczęcia robót i ewentualną potrzebę zabezpieczenia nadzoru z ich strony na czas prowadzenia robót;
6)tymczasowe zajęcia terenów przyległych do linii rozgraniczających, niezbędnych
do prowadzenia robót budowlanych uzgadniać we własnym zakresie i na swój koszt;
7)uzgadniać z właścicielami gruntów warunki, termin i czas prowadzenia robót;
8)we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć materiały, maszyny i urządzenia niezbędne do jego wykonania oraz wykonać wszystkie towarzyszące roboty, prace i czynności niezbędne do realizacji zamówienia;
9)używać materiały i urządzenia do wybudowania:
a)oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymogami podstawowymi, albo
b)umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo
c)oznakowane znakiem budowlanym,
d)materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne, co najmniej takie, jakie zostały określone w PFU oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty;
e)wszystkie materiały stosowane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a w szczególności art. 4 i art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w STWiORB.
10)utrzymywać miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady, śmieci, urządzenia, które nie są już potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia;
11)zorganizować oraz należycie zabezpieczyć miejsce wykonywanych prac budowlanych wraz z zapleczem w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie oraz przed dostępem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności osób trzecich spowodowane swoim udziałem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia;
12)postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach i ustawą Prawo ochrony środowiska;
13)przeprowadzać roboty budowlane i rozbiórkowe zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych;
14)usuwać natychmiastowo i skutecznie wszelkie szkody spowodowane przez Wykonawcę;
15)przed zgłoszeniem do odbioru wykonać z wynikiem pozytywnym wszelkie przewidziane przepisami prawa próby, odbiory i badania;
16)zgłaszać na piśmie gotowość do odbioru wykonanych prac wraz z potwierdzeniem tego wykonania przez inspektora nadzoru i uczestniczyć w ich odbiorze;
17)przed rozpoczęciem robót sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
1.3. Wymagany minimalny okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji będzie punktowany w ramach kryterium oceny ofert.
1.4. Warunki płatności:
1. Zamawiający przewiduje płatności z podziałem na, rodzaj środków oraz wg poniżej kolejności:
a) środki finansowe Zamawiającego (udział własny): wypłata wynagrodzenia Wykonawcy w dwóch transzach:
-wypłata wynagrodzenia Wykonawcy po uzyskaniu pozwolenia na budowę,
-wypłata pozostałej do wypłaty w ramach środków własnych części wynagrodzenia Wykonawcy.;
b) środki finansowe otrzymane w ramach dofinansowania inwestycji: wypłata wynagrodzenia Wykonawcy w 2025 r., w dwóch transzach:
-wypłata wynagrodzenia Wykonawcy w wysokości nie wyższej niż 50% kwoty dofinansowania,
-wypłata wynagrodzenia Wykonawcy w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty dofinansowania, po zakończeniu realizacji inwestycji.
2.warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące zał. 5 do SWZ.
1.5. Źródła finansowania:
1) środki własne Gminy Ślesin,
2) środki pozyskane w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr: Edycja8/2023/777/PolskiLad – „Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu”.
2. Termin wyk. zam.
1) Zamówienie należy zrealizować w terminie 550 dni licząc od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem wykonania poszczególnych etapów:
a) Etap I:
-opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu koncepcji architektonicznoprzestrzennej w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy;
-opracowanie pełnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń (zakończenie prac projektowych) w terminie do dnia 31.03.2025 r.;
b) Etap II: wykonanie całości prac budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu, rozruchem technologicznym SUW, wykonaniem wszelkich badań i sprawdzeń, uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu, przekazaniem kompletu dokumentacji powykonawczej, przeprowadzeniem szkolenia i odbiór inwestycji w terminie do dnia wskazanego w pkt. 1).
INNE PRZETARGI ŚLESIN
- Montaż agregatu prądotwórczego wraz z budową wiaty w ramach zadania pn.: "Cyberbezpieczny samorząd"
- Opracowanie projektu planu ogólnego dla obszaru Miasta i Gminy Ślesin
więcej: przetargi ŚLESIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.