eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nied¼wiada › Zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina



Og³oszenie z dnia 2022-11-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nied¼wiada

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019537

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Nied¼wiada-Kolonia 43

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nied¼wiada

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-104

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@niedzwiada.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugniedzwiada.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-384936b3-5f39-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00426632

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00006734/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 aktualizacja pozycji 1.2.3 Zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt finansowany jest ca³kowicie ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, O¶ V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia - REACT-EU, Dzia³anie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami
odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod
adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP
ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów
sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika.
Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o
udzielenie zamówienia w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji
u¿ytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem
teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W
przypadku korzystania z urz±dzeñ mobilnych oraz Mac lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu miniPortal mo¿e
byæ ograniczony. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru
danych:specyfikacja po³±czenia formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, oznaczenia czasu
odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej
czê¶ci sekundy,
integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy
wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia
Odbioru, czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji
„Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia. System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych
przegl±darek internetowych:
Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,Mozilla Firefox od wersji 15,Google Chrome od wersji 20.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych,
o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na
ePUAP.
Zamawiaj±cy przekazuje identyfikator postêpowania na miniPortalu. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie
wszystkich postêpowañ w miniPortalu, klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia
2016/679, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do up³ywu terminu na ich
wniesienie.
2. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art.
16rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
3. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
4. W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w
protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o
których mowa w art.18ust.2rozporz±dzenia 2016/679.
5.Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje siê odpowiednio.
6. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie
nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
7.Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie
mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
8.W postêpowaniu s± przetwarzane dane osobowe podlegaj±ce ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o
ochronie danych osobowych oraz rozporz±dzenia 2016/679. Dane te mog± dotyczyæ w szczególno¶ci samego Wykonawcy (osoby
fizycznej prowadz±cej dzia³alno¶æ gospodarcz±), jego pe³nomocnika (osoby fizycznej), jak te¿ informacji o osobach, które w swojej
ofercie Wykonawca przedk³ada celem wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, braku podstaw do wykluczenia z
postêpowania, jak i potwierdzenia wymogów Zamawiaj±cego dotycz±cych wykonania przedmiotu zamówienia.
9.W postêpowaniu i po zakoñczeniu postêpowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje siê przepisy
ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporz±dzenia 2016/679.
10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679,Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
10.1. administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Wójt Gminy Nied¼wiada;
10.2. Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poczt± elektroniczn± na adres
inspektor@cbi24.pl;
10.3. dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art.6 ust.1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego Cyfrowa
Gmina

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10.4. w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie bêd±
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia 2016/679;
10.5.osoba fizyczna posiada:
10.5.1 na podstawie art.15 rozporz±dzenia 2016/679 prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
10.5.2 na podstawie art.16 rozporz±dzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
10.5.3 na podstawie art. 18 rozporz±dzenia 2016/679 prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2rozporz±dzenia 2016/679;
10.5.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, ¿e przetwarzanie
danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia 2016/679;
10.6. osobie fizycznej nie przys³uguje:
10.6.1. w zwi±zku zart.17 ust.3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia 2016/679 prawo do usuniêcia danych osobowych;
10.6.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 rozporz±dzenia 2016/679;
10.6.3. na podstawie art.21 rozporz±dzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw±
prawn± przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust.1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679.
11. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków
formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w
postêpowaniu, w tym równie¿ obowi±zków wynikaj±cych z rozporz±dzenia 2016/679, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny
przewidziany w art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te
Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 nie bêdzie mia³
zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (art. 13 ust. 4
rozporz±dzenia 2016/679).
12. Wykonawca jest obowi±zany wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób
fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i
których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art.14 ust. 5
rozporz±dzenia 2016/679.
13. W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ obowi±zki informacyjne wynikaj±ce z rozporz±dzenia 2016/679 oraz ochrony
prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w
zwi±zku z ubieganiem siê Wykonawcy o udzielenie zamówienia w postêpowaniu, Wykonawca sk³ada w postêpowaniu o¶wiadczenie
o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporz±dzenia 2016/679.
O¶wiadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca sk³ada w ofercie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RL.271.26.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 1 do SWZ.
Je¿eli opis przedmiotu zamówienia wskazywa³aby w odniesieniu do niektórych maszyn, urz±dzeñ, podzespo³ów, materia³ów
znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiaj±cy, dopuszcza oferowanie rozwi±zañ równowa¿nych. Materia³y,
maszyny, podzespo³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe,
cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ ofertowane przez Wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez
Zamawiaj±cego. Materia³y, maszyny, podzespo³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi±
wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe
Zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów, maszyn, podzespo³ów lub urz±dzeñ zawarte w ogólnie dostêpnych
¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na
celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê
nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy wskazuj±c oznaczenie konkretnego
producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty
równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego
produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) 60 (pkt.)
2) Okres gwarancji (G) – 40 (pkt.)
Wzór na obliczenie punktów za kryterium cena = (Warto¶æ brutto oferty z najni¿sz± cen±/ Warto¶æ brutto oferty badanej) x 60% x100 pkt.
Okres gwarancji na laptopy 24 m-ce 10 pkt.
Okres gwarancji na laptopy 36 m-cy 20 pkt.
Okres gwarancji na laptopy 48 m-cy 30 pkt.
Okres gwarancji na laptopy 60 m-cy 40 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Oferowane modele komputerów musz± posiadaæ certyfikat Microsoft, potwierdzaj±cy poprawn± wspó³pracê oferowanych
modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 10 Home 64-bit (za³±czyæ wydruk ze strony Microsoft WHCL).
Deklaracja zgodno¶ci CE lub równowa¿ne (za³±czyæ do oferty)
Norma EnergyStar 8.0 - komputer musi znajdowaæ siê na li¶cie zgodno¶ci dostêpnej na stronie www.energystar.gov oraz
http://www.eu-energystar.org lub inny dokument od producenta sprzêtu potwierdzaj±cy spe³nianie przez oferowany sprzêt
wymaganej normy.
Oferowane laptopy musz± byæ wykonane/wyprodukowane w systemie zapewnienia jako¶ci ISO 9001 i ISO 14001 –
certyfikat nale¿y za³±czyæ do oferty.
Zamawiaj±cy wymaga dodatkowo:
dla potwierdzenia, ¿e oferowany sprzêt odpowiada postawionym wymaganiom i by³ wykonany przez Wykonawcê (a je¿eli
Wykonawca nie jest producentem to przez producenta) w systemie zapewnienia jako¶ci wg normy ISO 9001 aby
Wykonawca posiada³ :Certyfikat ISO 9001 lub inne za¶wiadczenie/dokument wydane przez niezale¿ny podmiot zajmuj±cy
siê po¶wiadczaniem zgodno¶ci dzia³añ wykonawcy z normami jako¶ciowymi -odpowiadaj±cej normie ISO 9001- (za³±czyæ
dokument potwierdzaj±cy spe³nianie wymogu).
Potwierdzenie spe³nienia kryteriów ¶rodowiskowych, w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji
substancji niebezpiecznych w postaci o¶wiadczenia wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta
jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji
kryteriów ¶rodowiskowych dla produktów zu¿ywaj±cych energiê mo¿liwych do wykorzystania przy formu³owaniu specyfikacji
na potrzeby zamówieñ publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególno¶ci zgodno¶ci z norm± ISO 1043-
4 dla p³yty g³ównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powy¿ej 25 gram.
2. UWAGA!!! Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, wykonawca sk³ada wraz z ofert±.
3. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd±
niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

certyfikaty, deklaracje producentów, deklaracje zgodno¶ci wymienione w pkt 5.8

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 6.1
SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak
podstaw wykluczenia.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana Umowy dopuszczalna bêdzie w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w
tym art. 455 ustawy Pzp lub w zakresie i na warunkach okre¶lonych w og³oszeniu o zamówieniu oraz niniejszej Umowie.
2. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ Umowy w stosunku do
tre¶ci oferty w zakresie i na warunkach okre¶lonych poni¿ej:
1) zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku:
a) wyst±pienia przes³anek okre¶lonych w art. 3571 Kodeksu Cywilnego,
b) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w czê¶ci dotycz±cej podatku VAT oraz
wynagrodzenia brutto, je¿eli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT bêd±ca
elementem wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana stawki VAT bêdzie mia³a zastosowanie do us³ug zrealizowanych po dacie
wej¶cia w ¿ycie przepisów dotycz±cych zmiany stawki VAT,
c) w przypadku wyst±pienia oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci niniejszej umowy;
3. Wszystkie okoliczno¶ci wymienione w niniejszym paragrafie stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ
zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
4. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie pisemnego aneksu i tylko w
granicach przewidzianych w umowie i ustawie Prawo zamówieñ publicznych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-16 10:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.miniportal.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-16 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.