Og³oszenie z dnia 2022-11-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00397674/01 - Og³oszenie z dnia 2022-10-18
- 2022/BZP 00407978/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-25
- 2023/BZP 00310150/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa sprzêtu medycznego w ramach Projektu pn. Ma³opolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Medyczny 3.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Biuro Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308614
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wêgierska 21
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 3553317
1.5.8.) Numer faksu: 18 3553307
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@szpital.gorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.szpital.gorlice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://www.szpital.gorlice.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu medycznego w ramach Projektu pn. Ma³opolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Medyczny 3.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-032a78e1-4eb7-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00427499
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00013314/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.42 Dostawa sprzêtu medycznego w ramach Projektu pn. Ma³opolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Medyczny 3.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projektu pn. Ma³opolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Medyczny 3. Projekt wspó³finansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014 – 2020. 9 O¶ Priorytetowa Region Spójny Spo³ecznie, Dzia³anie 9.2 Us³ugi Spo³eczne i Zdrowotne, Poddzia³anie 9.2.1 Us³ugi Spo³eczne i Zdrowotne w Regionie.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00397674/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 92/2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 200000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aparaty do EKG - 3 szt.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33123200-0 - Urz±dzenia do elektrokardiografii
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 0 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Reduktory tlenowe – 20 szt.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33157000-5 - Urz±dzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 0 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bronchofiberoskop z wyposa¿eniem i torem wizyjnym – 1 kpl.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33168100-6 - Endoskopy
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 0 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pompy infuzyjne: pompy objêto¶ciowe – 2 szt, pompy strzykawkowe – 2 szt + stacja dokuj±ca. Pompy perystaltyczne do ¿ywienia pozajelitowego4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33194110-0 - Pompy infuzyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 0 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urz±dzenie do aktywnej regulacji temperatury pacjenta – 2 kpl.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 0 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aparat do szybkiego przetaczania p³ynów – 5 szt.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33194110-0 - Pompy infuzyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 27600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 27600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRING POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452213377
7.3.3) Ulica: Jasnogórska 135
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-358
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 27600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 15552 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 20952 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15552 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multimed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9470006275
7.3.3) Ulica: Brukowa 6
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼
7.3.5) Kod pocztowy: 91-341
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 15552 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 89640 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 89640 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89640 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VARIMED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990202964
7.3.3) Ulica: Tadeusza Ko¶ciuszki 11/4U
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 50-442
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 89640 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 44313,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 44313,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44313,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysi±clecia 14
7.3.4) Miejscowo¶æ: Nowy Tomy¶l
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 4431370 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla potrzeb Domu Pomocy Spo³ecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30 w okresie od 01.01.2025 do 30.06.2025r.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Gorlicach.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzêdu Gminy Gorlice w 2025 r.
- DOSTAWA ARTYKU£ÓW SPO¯YWCZYCH W OKRESIE: OD 01.01.2025 r. DO 30.06.2025 r DLA POTRZEB DOMU POMOCY SPO£ECZNEJ W GORLICACH UL. MICHALUSA 14
- Dostawa wyposa¿enia pracowni gastronomicznej, weterynaryjnej oraz architektury krajobrazu ZSCKR Bystra
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego oraz us³ug pierwszej pomocy przedmedycznej na obiekcie krytej p³ywalni i basenie odkrytym w Gorlicach, ul. Sportowa 2, 38-300 Gorlice
wiêcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa videogastroskopu.
- Dostawa sprzêtu medycznego do zabiegów kardiochirurgicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego SP ZOZ im. Stefana Kardyna³a Wyszyñskiego w Lublinie
- Zakup aparatu EEG na potrzeby Centrum Diagnostyki
- Dostawa urz±dzeñ medycznych w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-143/2024
- Dostawa systemów pozycjonerów do u³o¿enia pacjenta na stole operacyjnym
- 184/TP/ZP/D/2024 - Dostawa narzêdzi chirurgicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w £odzi
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.