Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00417310/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
- 2024/BZP 00482045/01 - Wynik z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Bieżące sprzątanie budynków UMWO i terenów zewnętrznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.2.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Piastowska 14
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 77 54 16 480
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427980
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00417310
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Usługa bieżącego sprzątania budynków UMWO i terenów zewnętrznych będzie wykonywana w poniższych lokalizacjach:
1. Ul. Żeromskiego 3 - łącznie 1 127 m² powierzchni użytkowej
2. Ul. Hallera 9 - łącznie 4 836 m² powierzchni użytkowej
3. Ul. Piastowska 13- łącznie 386 m² powierzchni użytkowej
4. Ul. Piastowska 12 I-III p.- łącznie 677 m² powierzchni użytkowej
5. Ul. Piastowska 14-Ostrówek - łącznie 1 954 m² powierzchni użytkowej
6. Ul. Ostrówek 5-7 - łącznie 1 142 m² powierzchni użytkowej
7. Ul. Barlickiego 17- łącznie 573 m² powierzchni użytkowej
8. Ul. Powolnego 8 - łącznie 554 m² powierzchni użytkowej
9. Ul. Ostrówek 5-7- łącznie 1 142 m² powierzchni użytkowej
10. Ul. Głogowska 37- łącznie 42 m² powierzchni użytkowej
Usługa bieżącego sprzątania budynków UMWO i terenów zewnętrznych zajmowanych przez UMWO obejmuje następujący zakres (bloki):
1) I. BLOK – BIEŻĄCE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW UMWO, w tym:
a) SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WSPÓLNYCH – sal konferencyjnych, pomieszczeń socjalnych, zaplecza kuchni, ochrony, korytarzy, holi, klatek schodowych, pomieszczeń magazynowych i piwnicznych, wind
b) SPRZĄTANIE SANITARIATÓW – łącznie 79 pomieszczeń (62 pomieszczenia z 2-3 kabinami oraz 17 pomieszczenia z 1 kabiną)
c) SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH REPREZENTACYJNYCH
(dotyczy budynku przy ul. Piastowskiej 13 - pomieszczenia nr 206 i 207 – łącznie 41 m²,
ul. Piastowska 14 – Ostrówek pomieszczenie nr 23-24 – łącznie 48 m² oraz budynku przy ul. Ostrówek 5-7 – łącznie 666 m²
d) SPRZĄTANIE POZOSTAŁYCH POMIESZCZEŃ BIUROWYCH
e) SPRZĄTANIE POZOSTAŁYCH POMIESZCZEŃ I ELEMENTÓW BUDYNKÓW
f) ZAPEWNIENIE MINIMUM 1 OSOBY REALIZUJĄCEJ USŁUGĘ BIEŻĄCEGO SPRZĄTANIA NA SERWISIE (DYŻURZE) DZIENNYM
2) II. BLOK – SPRZĄTANIE TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH (UTWARDZONYCH I ZIELONYCH)
3) III. BLOK – MYCIE OKIEN, to jest:
a) STANDARDOWE DWUSTRONNE mycie okien o łącznej powierzchni 2 946 m²
b) WYSOKOŚCIOWE DWUSTRONNE MYCIE OKIEN WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ w budynkach przy ul. Piastowskiej 14-Ostrówek, ul. Hallera 9, ul. Krakowska 38 i ul. Ostrówek 5-7 Wykonawca wykona przy użyciu zwyżki, podnośnika lub technik alpinistycznych – o łącznej powierzchni 3 891 m²
Opis przedmiotu zamówienia w bloku IV pn. OBOWIĄZKI WYKONAWCY ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PRZEDMIOTU UMOWY ujmuje pozostałe obowiązki Wykonawcy w związku z realizacją przedmiotu umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasad realizacji zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ.
Po zmianie:
Usługa bieżącego sprzątania budynków UMWO i terenów zewnętrznych będzie wykonywana w poniższych lokalizacjach:
1. Ul. Żeromskiego 3 - łącznie 1 127 m² powierzchni użytkowej
2. Ul. Hallera 9 - łącznie 4 836 m² powierzchni użytkowej
3. Ul. Piastowska 13- łącznie 386 m² powierzchni użytkowej
4. Ul. Piastowska 12 I-III p.- łącznie 677 m² powierzchni użytkowej
5. Ul. Piastowska 14-Ostrówek - łącznie 1 954 m² powierzchni użytkowej
6. Ul. Ostrówek 5-7 - łącznie 1 142 m² powierzchni użytkowej
7. Ul. Barlickiego 17- łącznie 573 m² powierzchni użytkowej
8. Ul. Powolnego 8 - łącznie 554 m² powierzchni użytkowej
9. Ul. Krakowska 38 - łącznie 1 715 m² powierzchni użytkowej
10. Ul. Głogowska 37- łącznie 42 m² powierzchni użytkowej
Usługa bieżącego sprzątania budynków UMWO i terenów zewnętrznych zajmowanych przez UMWO obejmuje następujący zakres (bloki):
1) I. BLOK – BIEŻĄCE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW UMWO, w tym:
a) SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WSPÓLNYCH – sal konferencyjnych, pomieszczeń socjalnych, zaplecza kuchni, ochrony, korytarzy, holi, klatek schodowych, pomieszczeń magazynowych i piwnicznych, wind
b) SPRZĄTANIE SANITARIATÓW – łącznie 79 pomieszczeń (62 pomieszczenia z 2-3 kabinami oraz 17 pomieszczenia z 1 kabiną)
c) SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH REPREZENTACYJNYCH
(dotyczy budynku przy ul. Piastowskiej 13 - pomieszczenia nr 206 i 207 – łącznie 41 m²,
ul. Piastowska 14 – Ostrówek pomieszczenie nr 23-24 – łącznie 48 m² oraz budynku przy ul. Ostrówek 5-7 – łącznie 666 m²
d) SPRZĄTANIE POZOSTAŁYCH POMIESZCZEŃ BIUROWYCH
e) SPRZĄTANIE POZOSTAŁYCH POMIESZCZEŃ I ELEMENTÓW BUDYNKÓW
f) ZAPEWNIENIE MINIMUM 1 OSOBY REALIZUJĄCEJ USŁUGĘ BIEŻĄCEGO SPRZĄTANIA NA SERWISIE (DYŻURZE) DZIENNYM
2) II. BLOK – SPRZĄTANIE TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH (UTWARDZONYCH I ZIELONYCH)
3) III. BLOK – MYCIE OKIEN, to jest:
a) STANDARDOWE DWUSTRONNE mycie okien o łącznej powierzchni 2 946 m²
b) WYSOKOŚCIOWE DWUSTRONNE MYCIE OKIEN WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ w budynkach przy ul. Piastowskiej 14-Ostrówek, ul. Hallera 9, ul. Krakowska 38 i ul. Ostrówek 5-7 Wykonawca wykona przy użyciu zwyżki, podnośnika lub technik alpinistycznych – o łącznej powierzchni 3 891 m²
Opis przedmiotu zamówienia w bloku IV pn. OBOWIĄZKI WYKONAWCY ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PRZEDMIOTU UMOWY ujmuje pozostałe obowiązki Wykonawcy w związku z realizacją przedmiotu umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasad realizacji zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-26 08:30
Po zmianie:
2024-07-29 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-26 09:00
Po zmianie:
2024-07-29 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-08-24
Po zmianie:
2024-08-27
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.