eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleBieżące sprzątanie budynków UMWO i terenów zewnętrznych



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące sprzątanie budynków UMWO i terenów zewnętrznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 54 16 480

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5cf782e-334e-4a5b-8436-0cf442440ad5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące sprzątanie budynków UMWO i terenów zewnętrznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5cf782e-334e-4a5b-8436-0cf442440ad5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482045

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043737/35/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.39 BIEŻĄCE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW UMWO I TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417310

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.22.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 631433,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa bieżącego sprzątania budynków UMWO i terenów zewnętrznych będzie wykonywana w poniższych lokalizacjach:

1. Ul. Żeromskiego 3 - łącznie 1 127 m² powierzchni użytkowej
2. Ul. Hallera 9 - łącznie 4 836 m² powierzchni użytkowej
3. Ul. Piastowska 13- łącznie 386 m² powierzchni użytkowej
4. Ul. Piastowska 12 I-III p.- łącznie 677 m² powierzchni użytkowej
5. Ul. Piastowska 14-Ostrówek - łącznie 1 954 m² powierzchni użytkowej
6. Ul. Ostrówek 5-7 - łącznie 1 142 m² powierzchni użytkowej
7. Ul. Barlickiego 17- łącznie 573 m² powierzchni użytkowej
8. Ul. Powolnego 8 - łącznie 554 m² powierzchni użytkowej
9. Ul. Krakowska 38 - łącznie 1 715 m² powierzchni użytkowej
10. Ul. Głogowska 37- łącznie 42 m² powierzchni użytkowej

Usługa bieżącego sprzątania budynków UMWO i terenów zewnętrznych zajmowanych przez UMWO obejmuje następujący zakres (bloki):

1) I. BLOK – BIEŻĄCE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW UMWO, w tym:
a) SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WSPÓLNYCH – sal konferencyjnych, pomieszczeń socjalnych, zaplecza kuchni, ochrony, korytarzy, holi, klatek schodowych, pomieszczeń magazynowych i piwnicznych, wind
b) SPRZĄTANIE SANITARIATÓW – łącznie 79 pomieszczeń (62 pomieszczenia z 2-3 kabinami oraz 17 pomieszczenia z 1 kabiną)
c) SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH REPREZENTACYJNYCH
(dotyczy budynku przy ul. Piastowskiej 13 - pomieszczenia nr 206 i 207 – łącznie 41 m²,
ul. Piastowska 14 – Ostrówek pomieszczenie nr 23-24 – łącznie 48 m² oraz budynku przy ul. Ostrówek 5-7 – łącznie 666 m²
d) SPRZĄTANIE POZOSTAŁYCH POMIESZCZEŃ BIUROWYCH
e) SPRZĄTANIE POZOSTAŁYCH POMIESZCZEŃ I ELEMENTÓW BUDYNKÓW
f) ZAPEWNIENIE MINIMUM 1 OSOBY REALIZUJĄCEJ USŁUGĘ BIEŻĄCEGO SPRZĄTANIA NA SERWISIE (DYŻURZE) DZIENNYM
2) II. BLOK – SPRZĄTANIE TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH (UTWARDZONYCH I ZIELONYCH)
3) III. BLOK – MYCIE OKIEN, to jest:
a) STANDARDOWE DWUSTRONNE mycie okien o łącznej powierzchni 2 946 m²
b) WYSOKOŚCIOWE DWUSTRONNE MYCIE OKIEN WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ w budynkach przy ul. Piastowskiej 14-Ostrówek, ul. Hallera 9, ul. Krakowska 38 i ul. Ostrówek 5-7 Wykonawca wykona przy użyciu zwyżki, podnośnika lub technik alpinistycznych – o łącznej powierzchni 3 891 m²
Opis przedmiotu zamówienia w bloku IV pn. OBOWIĄZKI WYKONAWCY ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PRZEDMIOTU UMOWY ujmuje pozostałe obowiązki Wykonawcy w związku z realizacją przedmiotu umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasad realizacji zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649296,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1536379,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649296,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543296468

7.3.3) Ulica: CHMIELOWICKA

7.3.4) Miejscowość: OPOLE

7.3.5) Kod pocztowy: 45-758

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649296,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.