Og³oszenie z dnia 2023-10-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00434927/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-09
- 2023/BZP 00455633/01 - Wynik z dnia 2023-10-22
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa planu tyflograficznego oraz trzech makiet obiektów wykonanych z br±zu na potrzeby Muzeum Budownictwa Ludowego – Parku Etnograficznego w Olsztynku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Budownictwa Ludowego – Park Etnograficzny w Olsztynku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989878
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Le¶na 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztynek
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.7.) Numer telefonu: (89) 519 21 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeumolsztynek.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeumolsztynek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa planu tyflograficznego oraz trzech makiet obiektów wykonanych z br±zu na potrzeby Muzeum Budownictwa Ludowego – Parku Etnograficznego w Olsztynku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e7a97a8b-62f4-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00428298
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00073927/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa planu tyflograficznego oraz trzech makiet obiektów wykonanych z br±zu na potrzeby Muzeum Budownictwa Ludowego – Parku Etnograficznego w Olsztynku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia wspó³finansowany jest ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmiñsko-Mazurskiego na lata 2014 – 2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7a97a8b-62f4-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym sk³adanie zapytañ, o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê:
1) za pomoc± poczty elektronicznej miroslaw.koczwara@op.pl lub
2) przy u¿yciu platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Sk³adanie ofert odbywa siê przy u¿yciu platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zasady korzystania z platformy e-Zamówienia:
1) korzystanie z platformy zakupowej jest bezp³atne,
2) wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z platformy e-Zamówienia okre¶la regulamin platformy e-Zamówienia dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl,
3) przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na platformie e-Zamówienia ani logowania,
4) maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza),
5) komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”),
6) mo¿liwo¶æ korzystania z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie, tzw. konta uproszczonego na platformie e-Zamówienia,
7) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania wykonawcy na platformie zakupowej https://ezamowienia.gov.pl,
8) wszelkie instrukcje zwi±zane z korzystaniem z platformy, w tym dotycz±ce logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w postêpowaniu, znajduj± siê w zak³adce „Centrum pomocy” dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/,
9) w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z platformy zakupowej wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego https://ezamowienia.gov.pl pod nr tel. +48 (32) 77 88 999 (infolinia dostêpna w dni robocze w godzinach 8.00-16.00).
2. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
3. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie „pdf”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia dostêpnej na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz instrukcjach interaktywnych dostêpnych na platformie e-Zamówienia w zak³adce „Centrum pomocy”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz pó¼niejszej realizacji umowy jest Muzeum Budownictwa Ludowego – Park Etnograficzny w Olsztynku, ul. Le¶na 23, 11-015 Olsztynek.
2. W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych na adres email m.zolnowski@cbi24.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z przeprowadzeniem przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz pó¼niejsz± realizacj± umowy.
4. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp, lub którym udostêpniona zostanie umowa.
5. Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 6 lat od dnia zatwierdzenia przez Organ Delegowany raportu koñcowego z realizacji projektu nr RPWM.06.01.02-28-0015/23 „Muzeum w miniaturze" wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmiñsko-Mazurskiego na lata 2014 – 2020, a w przypadku umowy przez okres 10 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Okres przechowywania umowy obejmuje czas niezbêdny do umo¿liwienia dochodzenia roszczeñ przez strony.
6. Obowi±zek podania przez wykonawcê danych osobowych jest wymogiem wynikaj±cym z przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie przez wykonawcê danych osobowych uniemo¿liwi zamawiaj±cemu wykonanie czynno¶ci zwi±zanych z badaniem i ocen± oferty oraz ewentualne zawarcie umowy.
7. Ka¿dy wykonawca udostêpniaj±cy dane osobowe posiada prawo:
1) dostêpu do swoich danych osobowych,
2) do sprostowania swoich danych osobowych,
3) ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych wykonawcy narusza przepisy RODO.
8. Wykonawca realizuj±c umowê w sprawie przedmiotowego zamówienia zobowi±zany bêdzie do wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, tj. rozporz±dzenia wskazanego w niniejszym Rozdziale, wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska w celu realizacji przedmiotu umowy, w szczególno¶ci o poinformowaniu ww. osób fizycznych o udostêpnieniu danych osobowych Muzeum Budownictwa Ludowego – Park Etnograficzny w Olsztynku, ul. Le¶na 23, 11-015 Olsztynek; wdro¿enia odpowiednich ¶rodków technicznych i organizacyjnych zgodnych z wymogami RODO uwzglêdniaj±c charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolno¶ci osób fizycznych; dane osobowe podane w umowie przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Jednocze¶nie wykonawca zobowi±¿e podwykonawców, z którymi zawrze umowê o podwykonawstwo do realizacji przez nich powy¿szych postanowieñ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MBL.AG.261.12.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzeda¿ oraz dostawê:
1) planu tyflograficznego Muzeum Budownictwa Ludowego – Parku Etnograficznego w Olsztynku,
2) trzech makiet obiektów znajduj±cych siê na terenie Muzeum Budownictwa Ludowego – Parku Etnograficznego w Olsztynku.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±cznikach nr 3 i 4 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.
3. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie przez wykonawcê przy u¿yciu w³asnych narzêdzi, materia³ów, sprzêtu i transportu. Koszty i ryzyko transportu, opakowania oraz ubezpieczenia na czas przewozu ponosi wykonawca.
4. Dostawa planu tyflograficznego oraz trzech makiet obiektów wraz z postumentami do Muzeum Budownictwa Ludowego – Parku Etnograficznego w Olsztynku nast±pi w dniach pracy zamawiaj±cego, w³asnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy.
5. Wykonawca udzieli 24-miesiêcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia.
6. Wykonawca przekazuj±c zamawiaj±cemu plan tyflograficzny i trzy makiety obiektów przeniesie jednocze¶nie na niego bez dodatkowego wynagrodzenia maj±tkowe prawa autorskie do w/w utworów wynikaj±ce z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2509), przy czym wynagrodzenie za przeniesienie praw autorskich bêdzie ujête w cenie oferty.
7. Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami wspó³czesnej wiedzy oraz obowi±zuj±cymi przepisami, a tak¿e z poszanowaniem zasad bezpieczeñstwa i higieny pracy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34999400-0 - Modele w skali
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w zakresie kryterium wskazanego w SWZ. W tym celu przeprowadzona zostanie ocena ka¿dej oferty. Zamawiaj±cy dokona weryfikacji oraz przypisania punktów w ramach przyjêtego kryterium oceny ofert oraz wyliczy ocenê punktow± oferty wed³ug wskazanego w SWZ wzoru.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj. wykonali nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³ brutto w ramach jednej umowy (kontraktu), polegaj±ce na dostawie planu tyflograficznego (planów tyflograficznych) i/lub makiety (makiet), wykonanych z materia³ów trwa³ych (kamieñ, br±z, mosi±dz, itp.).5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta musi zawieraæ:1) wype³niony formularz oferty – za³±cznik nr 1 do SWZ,
2) wype³nione o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców. W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wykonawca do³±cza do oferty tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby,
3) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców,
4) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postêpowaniu – w przypadku podpisania oferty przez osobê niewymienion± w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy,
5) zobowi±zanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy wykonawca bêdzie polega³ na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia przed up³ywem terminu sk³adania ofert wadium w wysoko¶ci 1.000,00 z³otych.2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. W przypadku wyboru pieni±dza jako formy wadium, ¶rodki wp³aciæ nale¿y na nastêpuj±cy rachunek bankowy zamawiaj±cego: 23 8823 0007 2001 0000 0491 0001.
4. Wadium wnoszone w formie niepieniê¿nej w postaci dokumentu gwarancji/porêczenia nale¿y przekazaæ zamawiaj±cemu wraz z ofert± w oryginale w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±.
5. Z tre¶ci wadium wnoszonego w formie niepieniê¿nej w postaci dokumentu gwarancji/porêczenia musi wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wniesienie wadium w formie niepieniê¿nej w postaci dokumentu gwarancji/porêczenia wystawionego na jednego z tych wykonawców, bêdzie wystarczaj±ce dla skutecznego zabezpieczenia oferty wadium.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1) przy ocenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê ³±czny potencja³ wykonawców, z zastrze¿eniem, i¿ w przypadku warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zamawiaj±cy wymaga, aby co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nia³ wymagania okre¶lone w Rozdziale XVI pkt 1 SWZ,
2) wykonawcy zobowi±zani s± do ustanawiania pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) wype³nione o¶wiadczenie dotycz±ce niepodlegania wykluczeniu oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, które nie s± zmianami istotnymi w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy w zakresie i przypadkach, a tak¿e zgodnie z warunkami ich wprowadzenia, opisanymi poni¿ej:
1) wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, nosz±cych znamiona si³y wy¿szej – uprawniaj±cych Strony Umowy do zmiany Umowy w zakresie wymaganym do jej prawid³owej realizacji,
2) wyst±pienia obiektywnych czynników uniemo¿liwiaj±cych realizacjê Umowy zgodnie z terminem wskazanym w § 2 ust. 1 Umowy – uprawniaj±cych Strony Umowy do zmiany tego terminu,
3) pojawienia siê nowych, korzystnych dla Zamawiaj±cego rozwi±zañ technologicznych, mo¿liwych do wdro¿enia zamiennie w stosunku do przewidzianych Umowa; w powy¿szej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie mo¿e zostaæ zwiêkszone.
3. Inicjatorem zmian, o których mowa w ust. 2 mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez wyst±pienie w formie pisemnej lub elektronicznej w okresie obowi±zywania Umowy zawieraj±ce opis proponowanych zmian oraz ich uzasadnienie.
4. Strona Umowy wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ Umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 2.
5. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy, o których mowa w ust. 2, jest sporz±dzenie podpisanego przez Strony Umowy protoko³u zmiany Umowy okre¶laj±cego przyczyny zmiany oraz potwierdzaj±cego wyst±pienia (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych w ust. 2. Protokó³ zmiany Umowy bêdzie za³±cznikiem do aneksu do Umowy.
6. Wszystkie postanowienia zawarte w ust. 2 stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± one jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody i nie rodz± ¿adnego roszczenia w stosunku do Zamawiaj±cego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-Zamówienia dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-12 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-10
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia: 9 tygodni licz±c od dnia podpisania umowy, nie pó¼niej jednak ni¿ do dnia 22 grudnia 2023 r.Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.