eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OławaRemont budynku poszkolnego w Sobocisku



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku poszkolnego w Sobocisku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. M. J. Piłsudskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71/3133044

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@gminaolawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaolawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/665438

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku poszkolnego w Sobocisku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfabde2e-38d3-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428333

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357034/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.29.2022.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 412524,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont i docieplenie elewacji budynku poszkolnego w Sobocisku zlokalizowanego na dz. Nr 269/1, obręb Sobocisko, gm. Oława.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Remont elewacji budynku:
- roboty demontażowe (drzwi zewnętrzne, okno, parapet wew., orynnowanie i obróbki blacharskie, kraty okienne, balustrada schodów, okładziny schodów, elementy zamontowane na elewacji itp.)
- docieplenie budynku poszkolnego w systemie BSO – podstawowa gr. Styropianu elewacyjnego grafitowego lambda=0,033 gr. 15,0 cm; tynk silikonowy na siatce gr. Ziarna 3 mm barwiony w masie (kolorystyka wg projektu), miejscowo przewidziano inne grubości styropianu tj. 12,0 cm – 10,0 cm – 5,0 cm – 4,0 cm, ponadto wg projektu należy zastosować pasy z wełny mineralnej gr. 15,0 cm,
- odtworzenie detali architektonicznych (zastosowanie wg projektu twardego styropianu),
- orynnowanie i obróbki blacharskie z blachy tytan-cynk,
- balustrada ze stali nierdzewnej wraz z pochwytem,
- nowa okładzina schodów i wejścia głównego.
b) Remont klatki schodowej oraz pomieszczeń klubu sportowego:
- wykonanie odwodnienia wokół budynku części pod pomieszczeniami klubu sportowego,
- malowanie pomieszczeń oraz klatki schodowej,
- wymiana posadzki klatki schodowej,
- wymiana 6 brodzików.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
- uporządkowanie placu budowy i wywiezienie odpadów demontażowych, gruzu, ziemi i śmieci przed przystąpieniem do robót budowlanych oraz w trakcie realizacji zamówienia,
- zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
- zabezpieczenie terenu wokół obiektu na czas trwania robót,
- opłaty za uzgodnienia, koszt zużycia energii, wody,
- przywrócenie do stanu pierwotnego terenu graniczącego z placem budowy,
- przywrócenie do stanu pierwotnego placu budowy,
- odszkodowania wynikłe w związku z prowadzonymi pracami,
- wszelkie odbiory techniczne,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
- wszelkie opłaty związane z odbiorami np. badanie wody, badanie skuteczności wentylacji, przegląd kominiarza, rozruch kotłowni, lub inne.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), projekt wykonawczy oraz przedmiar robót – stanowiące załączniki do SWZ.
5. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi projekt (wzór) umowy, który stanowi załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477121,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 653151,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477121,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRANC BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9121887426

7.3.3) Ulica: 3 Maja 26

7.3.4) Miejscowość: Oława

7.3.5) Kod pocztowy: 55-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477121,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.