Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00216851/01 - Wynik z dnia 2024-02-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów na potrzeby Zakładu Wodociągów Kanalizacji i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Świebodzinie w roku 2024 roku"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Wodociągów Kanalizacji i Usług Komunalnych Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: ZWKiUK Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970327589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młyńska 37
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.malecza@zwkiuk.swiebodzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zwkiuk.swiebodzin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład komunalny
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów na potrzeby Zakładu Wodociągów Kanalizacji i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Świebodzinie w roku 2024 roku"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8423375-6348-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428559
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/pn/zwkiuk_swiebodzin/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/zwkiuk_swiebodzin/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/zwkiuk_swiebodzin/proceedings
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.platformazakupowa.pl/pn/zwkiuk_swiebodzin/proceedings
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 01/DGO/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, zgodnie z harmonogramem dostaw opisanym w pkt. 5, sprzedaż i dostarczenie na adres: Stacja Przeładunku Odpadów Komunalnych w m. Jeziory 55, 66-200 Świebodzin, fabrycznie nowych worków z folii LDPE na odpady komunalne z nadrukiem, w następujących kolorach, o określonych parametrach i w opisanej niżej ilościach:
lp. rodzaj worka min. grubość folii
[mm] szerokość [mm] długość
[mm] ilość
(szt.) - łącznie
1 worek w kolorze żółtym 120l
0,03 mm
700 mm
1050 mm
180 000szt.
2 worek w kolorze niebieskim 120l
0,03 mm
700 mm
1050 mm
78 000 szt.
3 worek w kolorze brązowym 80l 0,05 mm 600 mm 800 mm 78 000 szt.
4 worek w kolorze zielonym 80l
0,05 mm 600 mm 800 mm 180 000 szt.
Razem: 516 000 szt.
2. Każdy worek objęty zamówieniem zostanie wyposażony przez Wykonawcę w nadruk grafiki w kolorze czarnym, zgodnie z projektem graficznym stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Nadruk na worku nie może być mniejszy niż 30% powierzchni worka.
3. Każdy worek objęty zamówieniem zostanie wyposażony w tasiemkę służącą do związania worka.
4. Worki objęte zamówieniem zostaną spakowane przed ich dostarczeniem do Zamawiającego w opakowanie/opakowania zbiorcze obejmujące co najmniej 100 szt. worków o jednej kolorystyce i nie więcej niż 200 szt. worków o tej samej kolorystyce.
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44174000-0 - Folia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp, art. 109 ust. 1 pkt. 1 i 4 Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – złożone na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz (ii) oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k Rozporządzenia 833/2014. Zaleca się sporządzenie oświadczenia, na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami/cechami, określonymi w opisie przedmiotu zamówienia/opisie kryteriów oceny ofert/wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.2. Złożenie przedmiotowych środków dowodowych następuje wraz z ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust 2 Pzp wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia - zastrzeżeniem art. 107 ust. 3 Pzp.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postaci uzupełnionego przez Wykonawcę formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami/cechami, określonymi w opisie przedmiotu zamówienia/opisie kryteriów oceny ofert/wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.2. Złożenie przedmiotowych środków dowodowych następuje wraz z ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust 2 Pzp wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia - zastrzeżeniem art. 107 ust. 3 Pzp.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postaci uzupełnionego przez Wykonawcę formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami/cechami, określonymi w opisie przedmiotu zamówienia/opisie kryteriów oceny ofert/wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.2. Złożenie przedmiotowych środków dowodowych następuje wraz z ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust 2 Pzp wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia - zastrzeżeniem art. 107 ust. 3 Pzp.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postaci uzupełnionego przez Wykonawcę formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, będą zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.
4. Zamawiający wymaga podania w ofercie, które z elementy przedmiotu zamówienia zostaną wykonane przez poszczególnych wykonawców występujących wspólnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 454 i 455 ustawy PZP7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/zwkiuk_swiebodzin/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-16 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
uzupełniony formularz parametrami technicznymi oferowanych worków – sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Świebodzińskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych.
- Usługa w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z obiektów Zamawiającego.
- Świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o.
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
- Dostawa aparatu usg dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca: dostawę energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej.
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa kontenerów typu HIKO V-120 do hodowli sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w 2024 roku
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.