Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślenice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Myślenice - Urząd Miasta i Gminy Myślenice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 8/9
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@myslenice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ca8f41c-38a7-4202-8aa7-18f6bb5bdb3a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00605965
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00208573/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa worków na odpady
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ca8f41c-38a7-4202-8aa7-18f6bb5bdb3a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ca8f41c-38a7-4202-8aa7-18f6bb5bdb3a
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 14.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym składanie ofert odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
14.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
14.3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania - link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia znajduje się w pkt 1 SWZ
14.4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”)wykorzystując identyfikator postępowania wskazany w pkt 1 SWZ
14.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”
14.6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Więcej w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): w treści SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP/271/103/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 455520 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Miejsce realizacji zamówienia - miasto Myślenice.
1. Worki żółte wykonane z folii LDPE o grubości co najmniej 0,035 mm
– wymiar [w cm] (+/- 5%) 70x105 – pojemność 120 litrów.
Worki mogą być wykonane z folii żółtej transparentnej.
Worki muszą wytrzymać obciążenie 25 kg.
2. Worki niebieskie wykonane z folii LDPE o grubości co najmniej 0,035 mm
– wymiar [w cm] (+/- 5%) 70x105 – pojemność 120 litrów.
Worki mogą być wykonane z folii niebieskiej transparentnej.
Worki muszą wytrzymać obciążenie 25 kg.
3. Worki zielone wykonane z folii LDPE o grubości co najmniej 0,05 mm
– wymiar [w cm] (+/- 5%) 50x105 – pojemność 80 litrów.
Worki mogą być wykonane z folii zielonej transparentnej.
Worki muszą wytrzymać obciążenie 35 kg.
4. Worki pomarańczowe wykonane z folii LDPE o grubości co najmniej 0,045 mm
– wymiar [w cm] (+/- 5%) 60x80 – pojemność 60 litrów.
Worki mogą być wykonane z folii pomarańczowej transparentnej.
Worki muszą wytrzymać obciążenie 25 kg.
5. Worki brązowe wykonane z folii LDPE o grubości co najmniej 0,05 mm
– wymiar [w cm] (+/- 5%) 70x105 – pojemność 120 litrów.
Worki mogą być wykonane z folii brązowej transparentnej.
Worki muszą wytrzymać obciążenie 35 kg.
Wymagania wspólne:
1. Zamawiający nie określa szczególnego koloru nadruku, ważne jest, aby był on czytelny i widoczny na tle koloru worka. Na każdym worku ma być umieszczony tylko jeden nadruk z jednej strony worka.
2. Sposoby wiązania worka: taśma ściągająca.
3. Worki nie mogą być konfekcjonowane w sposób, który wymagałby jakiegokolwiek odrywania ich od siebie, pojedyncze worki muszą być składane lub nawinięte na rolce, przy czym w rolce może być maksymalnie 10 worków.
4. Dostawy sukcesywne, nie częściej niż raz w miesiącu w ilości wskazanej przez Zamawiającego, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostawy uzupełniającej (kolejnej) w danym miesiącu.
Ilości:
1. Worki żółte Ilość: 696.000szt.
2. Worki niebieskie Ilość: 192.000szt.
3. Worki zielone Ilość: 168.000szt.
4. Worki pomarańczowe Ilość: 120.000szt.
5. Worki brązowe Ilość: 300.000szt
Podane ilości stanowią ilość szacunkową przygotowana na potrzeby niniejszego postępowania. Zamawiający zastrzega sobie dostosowania ilości zamawianych worków do faktycznych potrzeb wynikających z zapotrzebowania składanego przez podmiot dostarczający worki mieszkańcom. W ocenie Zamawiającego faktyczna ilość poszczególnych rodzajów worków może odbiegać o +/- 25% w stosunku do podanej wyżej ilości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44174000-0 - Folia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące potwierdzenie braku podstaw wykluczenia
(załącznik nr 1 do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Parametry oferowanych worków(załącznik nr 2 do SWZ)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Parametry oferowanych worków(załącznik nr 2 do SWZ)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dowód wniesienia wadiumSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak
6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://aukcje.uzp.gov.pl
6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:
29.1. Zamawiający w celu wyboru wykonawcy przeprowadzi aukcje elektroniczną jeśli zostaną złożone co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu.29.2. Aukcja przeprowadzona zostanie na platformie aukcyjnej https://aukcje.uzp.gov.pl
29.3. Elementem którego wartość będzie przedmiotem akcji jest cena za wykonacie przedmiotu zamówienia. W toku licytacji wykonawca składać będą składać kolejne postąpienia zawierające cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
29.4. W trakcie aukcji wykonawcy będą informowani o swojej aktualnej pozycji oraz o cenie oferty najkorzystniejszej.
29.5. Z uwagi na art. 234 ust 2 ustawy Pzp postąpienia w trakcie trwania aukcji składane są w formie elektronicznej, a wiec dla swej ważności wymagają podpisu elektronicznym podpisem kwalifikowanym.
29.6. Aukcja jest aukcją jednoetapową. Minimalna wartość postąpienia to 3.000zł (trzy tysiące złotych).
29.7. Szczegółowe wymagania sprzętowe, warunki i sposób prowadzenia aukcji instrukcje obsługi są dostępne pod adresem https://aukcje.uzp.gov.pl/index.php/info/selflearn.html. Pod nr tel. +48 (22) 852 60 80 dostępna jest w godz. Pon - Pt 09:00-13:00 infolinia techniczna.
29.8. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wykonawca przesłane za pośrednictwem platformy https://aukcje.uzp.gov.pl na co najmniej 2 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem aukcji elektronicznej.
29.9. Zmawiający zaleca aby wykonawca po otrzymaniu zaproszenia dokonał próby złożenia postąpienia testowego
29.10. Wykonawca w treści oferty winien wskazać osobę (osoby) uprawnione do składania postąpień w aukcji. Wskazane dane osobowe (imię (imiona) i nazwisko) oraz sposób ich zapisu (wielkie lub małe litery) muszą być zgodne z danymi wskazanymi w certyfikacie kwalifikowanym podpisu elektronicznego wskazanej osoby. Jeśli wykonawca zdecyduje się, aby w aukcji elektronicznej postąpienia składały inne osoby, niż te, które składały oferty w przetargu, musi przesłać odpowiednie dokumenty (pełnomocnictwa lub oświadczenia o cofnięciu pełnomocnictw) w takim terminie, który umożliwi Zamawiającemu dokonanie odpowiednich zmian w wykazie osób uprawnionych. Terminem takim jest co najmniej jeden dzień roboczy przed otwarciem aukcji.
29.11. Niezwłocznie po otrzymaniu zaproszenia wykonawca zobowiązany jest do zalogowania się na platformie aukcyjnej, a także do potwierdzenia poprawności danych wprowadzonych przez Zamawiającego. Poprawność wprowadzonych danych należy potwierdzić poprzez przesłanie wiadomości na platformie aukcyjnej za pomocą polecenia „wyślij wiadomość do zamawiającego”. W przypadku braku potwierdzenia Zamawiający uzna, że wprowadzone dane są prawidłowe.
29.12. Wykonawca może zwrócić się z pisemnym wnioskiem o konieczność zmiany danych wprowadzonych przez Zamawiającego najpóźniej na 1 dzień roboczy przez otwarciem aukcji, poprzez przesłanie wiadomości na platformie aukcyjnej za pomocą polecenia „wyślij wiadomość do zamawiającego”
29.13. Plik oferty (postąpienia) w trakcie aukcji jest w formacie .pdf i musi dla swej ważności być podpisany podpisem kwalifikowanym w formacie XAdES.
29.14. W przypadku prowadzenia negocjacji, aukcja elektroniczna będzie przeprowadzona po badaniu ofert ostatecznych.
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
16.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:6 000.00 PLN (słownie: sześć tysięcy 00/100 PLN).
16.2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 419).
Więcej w SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
13.1. Przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie rozumie się wykonawców działających w formie konsorcjum, a także przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej.13.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13.3. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
13.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu”, o którym mowa w pkt. 10.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
określone we wzorze umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-03 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-02
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Usługi serwisowania w formie kontraktu serwisowego urządzenia ArtPix Mobile EZ2Go z detektorami cyfrowymi Pixium Portable 3543EZ
- Wykonanie robót budowlanych związanych z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej w dziedzinie gastronomia i kelnerstwo, przy ZS MSG w Myślenicach
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów - 4
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWNOŚCI DLA ZESPOŁU SZKÓŁ - MAŁOPOLSKA SZKOŁA GOŚCINNOŚCI W MYŚLENICACH W OKRESIE 02.01-31.12.2025
- Dostawy trokarów i siatek
- Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Myślenicach ul. Zdrojowa 16A
więcej: przetargi w Myślenicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.