Og³oszenie z dnia 2024-07-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00439524/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-31
- 2024/BZP 00442563/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
- 2024/BZP 00541576/01 - Wynik z dnia 2024-10-11
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa jednorazowych rêkawic medycznych (ja³owych - chirurgicznych i nieja³owych - diagnostycznych)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311591
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 45
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-504
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@szpital-konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-konin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa jednorazowych rêkawic medycznych (ja³owych - chirurgicznych i nieja³owych - diagnostycznych)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f88cf4b5-262c-4989-a6ae-fc9219bec785
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00429166
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00052288/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa jednorazowych rêkawic medycznych ja³owych - chirurgicznych i nieja³owych diagnostycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9588793.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/958879
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy zakupowej, dzia³aj±cej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wsz_konin.
2. Zaleca siê, aby przed rozpoczêciem wype³niania Formularzy i sk³adania oferty wykonawca zalogowa³ siê do systemu, a je¿eli nie posiada konta, za³o¿y³ bezp³atne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca bêdzie mia³ ograniczone funkcjonalno¶ci, np. brak widoku wiadomo¶ci prywatnych od zamawiaj±cego w systemie lub wycofania oferty bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.
3. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB.
4. Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim.
5. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci z tytu³u nieotrzymania przez Wykonawcê informacji zwi±zanych z prowadzonym postêpowaniem, w przypadku wskazania przez Wykonawcê w ofercie np. b³êdnego adresu poczty elektronicznej.
6. Szczegó³owe informacje dotycz±ce sposobu komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami, w tym równie¿ informacje o wymogach technicznych i organizacyjnych z tym zwi±zanych, zawarte s± w „Instrukcji dla Wykonawców platformazakupowa.pl” oraz „Regulamin platformazakupowa.pl dla U¿ytkowników (Wykonawców)” dostêpnych pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wsz_konin.
7. Sposób sporz±dzenia ofert, o¶wiadczeñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych, innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
1.1. Administratorem danych jest Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, adres strony internetowej: www.szpital-konin.pl;
1.2. z inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin mo¿na skontaktowaæ siê poprzez adres e-mail: iodo@szpital-konin.pl;
1.3. dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
1.4. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.;
1.5. dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp;
1.6. obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.;
1.7. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
1.8. osoba, której dane osobowe bêd± w przedmiotowym postêpowaniu przetwarzane ma:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych, które jej dotycz±;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, które jej dotycz±*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO.
1.9. osobie, której dane osobowe bêd± w przedmiotowym postêpowaniu przetwarzane nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego; zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WSZ-EP-31/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych rêkawic medycznych (nieja³owych - diagnostycznych - lateksowych) dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie. Przedmiot zamówienia zosta³ szczegó³owo opisany w Za³±czniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy), w którym podano szacunkow± ilo¶æ przedmiotu zamówienia oraz opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia dostarczony bêdzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zosta³y równie¿ w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowi±cych Za³±cznik nr 4 do SWZ.
SWZ wraz z za³±cznikami Zamawiaj±cy udostêpni na stronie internetowej prowadzonego postêpowania:https://platformazakupowa.pl/transakcja/958879
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 18424300-0 - Rêkawice jednorazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przydatno¶ci do u¿ycia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych rêkawic medycznych (nieja³owych - diagnostycznych - wykonanych z nitrylu) dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie. Przedmiot zamówienia zosta³ szczegó³owo opisany w Za³±czniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy), w którym podano szacunkow± ilo¶æ przedmiotu zamówienia oraz opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia dostarczony bêdzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zosta³y równie¿ w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowi±cych Za³±cznik nr 4 do SWZ.
SWZ wraz z za³±cznikami Zamawiaj±cy udostêpni na stronie internetowej prowadzonego postêpowania:https://platformazakupowa.pl/transakcja/958879
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 18424300-0 - Rêkawice jednorazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przydatno¶ci do u¿ycia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych rêkawic medycznych (ja³owych - chirurgicznych) dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie. Przedmiot zamówienia zosta³ szczegó³owo opisany w Za³±czniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy), w którym podano szacunkow± ilo¶æ przedmiotu zamówienia oraz opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia dostarczony bêdzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zosta³y równie¿ w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowi±cych Za³±cznik nr 4 do SWZ.
SWZ wraz z za³±cznikami Zamawiaj±cy udostêpni na stronie internetowej prowadzonego postêpowania:https://platformazakupowa.pl/transakcja/958879
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141420-0 - Rêkawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przydatno¶ci do u¿ycia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga podmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia spe³niania przez oferowane dostawy wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:a) Opisy produktów (ulotki, foldery, inna dokumentacja techniczna). Opisy produktów i z³o¿one materia³y / dokumenty zaleca siê sporz±dziæ w taki sposób, ¿e Wykonawca przyporz±dkuje miejsce (stronê) dokumentu po¶wiadczaj±cego do cechy produktu, którego dotyczy poprzez opis tego parametru zgodnie z punktami wskazanymi w Za³±cznikach. W przypadku, gdy z przyczyn obiektywnych nie jest mo¿liwe udokumentowanie (brak potwierdzenia w dostêpnej dokumentacji) jakiegokolwiek z cechy produktu, w stosunku do niego Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie, ¿e produkt posiada dan± cechê.
b) Deklaracjê zgodno¶ci UE dla wyrobów medycznych
c) Wpis do rejestru wyrobów medycznych lub pozwoleñ wydanych przez Radê Unii Europejskiej lub Komisjê, b±d¼ zg³oszenie do Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zg³oszenie do Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych udokumentowane w postaci formularza zg³oszenia wyrobu z kancelaryjnym potwierdzeniem wp³ywu, b±d¼ formularza zg³oszenia wyrobu z elektronicznym potwierdzeniem wp³ywu (kopia zg³oszenia), b±d¼ wypis z rejestru Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, b±d¼ o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu obowi±zku zg³oszenia wyrobu w Urzêdzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
2. Wykonawca sk³ada przedmiotowe ¶rodki dowodowe wraz z ofert±.
3. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
4. Zdania poprzedniego siê nie stosuje siê, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
a) Opisy produktów (ulotki, foldery, inna dokumentacja techniczna). Opisy produktów i z³o¿one materia³y / dokumenty zaleca siê sporz±dziæ w taki sposób, ¿e Wykonawca przyporz±dkuje miejsce (stronê) dokumentu po¶wiadczaj±cego do cechy produktu, którego dotyczy poprzez opis tego parametru zgodnie z punktami wskazanymi w Za³±cznikach. W przypadku, gdy z przyczyn obiektywnych nie jest mo¿liwe udokumentowanie (brak potwierdzenia w dostêpnej dokumentacji) jakiegokolwiek z cechy produktu, w stosunku do niego Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie, ¿e produkt posiada dan± cechê.b) Deklaracjê zgodno¶ci UE dla wyrobów medycznych
c) Wpis do rejestru wyrobów medycznych lub pozwoleñ wydanych przez Radê Unii Europejskiej lub Komisjê, b±d¼ zg³oszenie do Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zg³oszenie do Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych udokumentowane w postaci formularza zg³oszenia wyrobu z kancelaryjnym potwierdzeniem wp³ywu, b±d¼ formularza zg³oszenia wyrobu z elektronicznym potwierdzeniem wp³ywu (kopia zg³oszenia), b±d¼ wypis z rejestru Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, b±d¼ o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu obowi±zku zg³oszenia wyrobu w Urzêdzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Ofertê stanowi±:1.1. wype³niony formularz oferty – Za³±cznik nr 1 do SWZ;
1.2. wype³niony formularz asortymentowo – cenowy – Za³±cznik nr 2 do SWZ;
1.3. Wykonawca wraz z ofert± sk³ada:
1.3.1. przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XIX Specyfikacji;
1.3.2. o¶wiadczenie wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP – Za³±cznik nr 3 do SWZ;
1.3.3. w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej sk³ada ka¿dy z wykonawców;
1.3.4. w przypadku, gdy umocowanie osoby podpisuj±cej ofertê nie wynika z w³a¶ciwego rejestru, do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postêpowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane;
1.3.5. o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które dostawy wykonuj± poszczególni Wykonawcy (je¿eli dotyczy);
1.3.6. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – je¿eli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawca wraz z ofert± sk³ada: o¶wiadczenie wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP – Za³±cznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej sk³ada ka¿dy z wykonawców.Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spó³ki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp., zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika. Z tre¶ci pe³nomocnictwa winno jednoznacznie wynikaæ prawo pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien byæ podpisany przez osobê/osoby uprawnion±(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z form± reprezentacji ka¿dego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spó³ki cywilnej dopuszczalne jest przed³o¿enie umowy spó³ki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przed³o¿enie umowy konsorcjum.
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, zobowi±zany bêdzie, przed podpisaniem umowy przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu umowê podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia stwierdzaj±c± solidarn± odpowiedzialno¶æ wszystkich Wykonawców za realizacjê zamówienia oraz zawieraj±c± upowa¿nienie dla jednego z
Wykonawców do sk³adania i przyjmowania o¶wiadczeñ wobec Zamawiaj±cego w imieniu wszystkich Wykonawców (o ile nie zosta³a przed³o¿ona wraz z ofert±).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera Za³±cznik nr 4 do SWZ nr WSZ-EP-31/2024 - Projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-02 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê wraz z za³±cznikami za po¶rednictwem Platformy zakupowej, dzia³aj±cej pod adresem https://platformazakupowa.pl/wsz_konin.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-02 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-31
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienie wyklucza siê Wykonawcê, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z pó¼n.zm.) (zwanej w niniejszym punkcie „ustaw±”) tj.:1. wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.) (zwanym dalej „rozporz±dzeniem 765/2006”) i rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz.Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.) (zwanym dalej „rozporz±dzeniem 269/2014”), albo wpisanego na listê, o której mowa w art. 2 ust. 1 ustawy na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê, o której mowa w art. 2 ust. 1 ustawy lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz.U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê, o której mowa w art. 2 ust. 1 ustawy, lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- PRACE REMONTOWE I ADAPTACYJNE DOTYCZ¡CE UTWORZENIA SPECJALISTYCZNYCH PRACOWNI W RAMACH PROJEKTU "TRANSFORMACJA KSZTA£CENIA ZAWODOWEGO PRZYSZ£O¦CI¡ KONINA"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z jej dystrybucj± do obiektów ANS w Koninie
- ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Dostawy bonów towarowych w formie papierowej
- Us³uga kompleksowego sprz±tania pomieszczeñ wewnêtrznych i terenów zewnêtrznych prokuratur okrêgu koniñskiego wraz z myciem okien, w okresie 12 miesiêcy tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa oleju napêdowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
wiêcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku, ¶rodków ochrony indywidualnej i materia³ów medycznych ró¿nych
- Dostawa rêkawiczek diagnostycznych - nieja³owych oraz rêkawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- Dostawy rêkawic diagnostycznych, chirurgicznych i sekcyjnych
- Dostawa rêkawic medycznych
- ¶rodki farmaceutyczne, ¶rodki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, ¶rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
wiêcej: Rêkawice jednorazowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.