eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³oc³awekSukcesywna detaliczna dostawa paliw p³ynnych dla pojazdów samochodowych i sprzêtu



Og³oszenie z dnia 2022-11-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna detaliczna dostawa paliw p³ynnych dla pojazdów samochodowych i sprzêtu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI ZAK£AD ZIELENI I US£UG KOMUNALNYCH WE W£OC£AWKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340391000

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Zielna 13/21

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 544121323

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzziuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: mzziuk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

utrzymanie zieleni na terenach miejskich oraz us³ugi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna detaliczna dostawa paliw p³ynnych dla pojazdów samochodowych i sprzêtu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f9a49d54-5f5f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00429336

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00027259/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Sukcesywna detaliczna dostawa paliw p³ynnych dla pojazdów samochodowych i sprzêtu.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9a49d54-5f5f-11ed-8832-4e4740e186ac

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl: /MZUKIDWLOCLAWEK/SkrytkaESP

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzy-stania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).

Dopuszczalne przegl±darki internetowe do wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych:
1) Microsoft Edge,
2) Google Chrome,
3) Mozilla FireFox,
4) Opera.

Pozosta³e wymagania techniczne do wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych: a) dostêp do sieci Internet, b) obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax, c) w³±czona obs³uga JavaScript, d) zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s,

Dopuszczalne formaty przesy³anych danych: o¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.).

Do formularza do sk³adania ofert, ofert wstêpnych, ofert dodatkowych i wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu poprzez stronê https://miniportal.uzp.gov.pl mo¿na za³±czyæ tylko jeden za³±cznik o maksymalnym rozmiarze do 150 MB (po zaszyfrowaniu). W celu za³±czenia wiêkszej ilo¶ci dokumentów w jednym za³±czniku nale¿y podpisaæ je podpisem elektronicznym zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym, skompresowaæ te pliki w formacie ZIP, a nastêpnie za³±czyæ do formularza. Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje:  format danych przesy³anych plików: *.pdf.  u¿ycie znacznika czasu przy podpisie kwalifikowanym.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±-dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zak³ad Zieleni i Us³ug Komunalnych, reprezentowana przez Dyrektora, z siedzib± we W³oc³awku przy Zielnej 13/21, tel. 54 412 13 23,
e-mail: biuro@mzziuk.pl ,
• w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych w Miejskim Zak³adzie Zieleni i Us³ug Komunalnych pod numerem tel. 54 412 13 23 lub adresem e-mail; doleradzki@mzziuk.pl oraz pisemnie na adres administratora danych.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zo-stanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w po-stêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Posiada Pan/Pani:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie nie-zgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ pod-staw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.251.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 190000 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna i detaliczna dostawa paliw p³ynnych dla pojazdów samochodowych i sprzêtu

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, ma obowi±zek zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia na warunkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowi± za³±cznik nr 6 SWZ. Umowa zostanie uzupe³niona o zapisy wynikaj±ce ze z³o¿onej oferty.
2. Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, przedstawi Zamawiaj±cemu dane osób przewidzianych do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, uwzglêdniaj±c zapisy zawarte w SWZ.
3. Osoby reprezentuj±ce Wykonawcê przy podpisywaniu umowy powinny posiadaæ ze sob± dokumenty potwierdzaj±ce ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie bêdzie wynikaæ z dokumentów za³±czonych do ofert.
4. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy ¿±da, aby na co najmniej 2 dni przed zawarciem umowy zosta³a mu dostarczona kopia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
5. Zamawiaj±cy informuje, i¿ preferowanym sposobem zawarcia umowy bêdzie z³o¿enie w³asnorêcznych podpisów na umowie przez upowa¿nionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiaj±cego.

oceny ofert :
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 25%
2. Sta³y rabat procentowy 75%
Razem 100%

1. cena - 25 %
2. sta³y rabat procentowy udzielony przez Wykonawcê, obowi±zuj±cy w 2023 roku - 75%

1. Cena – sk³adniki tego kryterium to:
a) cena brutto za 1 litr oleju napêdowego (z³) ON na dystrybutorze Wykonawcy w dniu sk³adania oferty
b) cena za 1 litr benzyny bezo³owiowej (z³) Pb 95 na dystrybutorze Wykonawcy w dniu sk³adania oferty

Oceny dokonywaæ siê bêdzie przy zastosowaniu skali ocen od 0-60 pkt za ka¿dy sk³adnik kryterium ceny:
Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cych zasad:

W1= [(Camin: Cabad) x 55]+ [(Cbmin: Cbbad) x 5 ]
Camin- najni¿sza cena oleju napêdowego, spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Cabad – cena oleju napêdowego oferty badanej
Cbmin- najni¿sza cena benzyny bezo³owiowej, spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Cbbad – cena benzyny bezo³owiowej oferty badanej

Sumê oceny tego kryterium stanowiæ bêdzie liczba uzyskanych punktów pomno¿ona przez wspó³czynnik odpowiadaj±cy wadze kryterium ceny.

2. Sta³y rabat cen:
Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cych zasad:
W2 = (Rbo:Rmax)x75
Rbo - rabat badanej oferty,
Rmax – najwy¿szy rabat cenowy, wskazany spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu

Punktacja przyznawana oferentom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z do-k³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

Ocena punktowa dotyczyæ bêdzie wy³±cznie ofert uznanych za wa¿ne i niepodlegaj±cych odrzuceniu.

Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów obliczonych wg wzoru:

S = W1 + W2
Uwaga:
Wysoko¶æ rabatu przyznanego przez Wykonawcê powinna byæ równa dla oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej Pb 95.

Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wy-maganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy odst±pi³ od okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê wydan± przez Urz±d Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385)
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców przedmiotowa koncesja musi byæ z³o¿ona przez tego z Wykonawców, który faktycznie bêdzie realizowa³ czê¶æ zamówienia objêt± konieczno¶ci± posiadania powy¿szego uprawnienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy odst±pi³ od okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy odst±pi³ od okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
 art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP,
 art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
 art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
 art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP,
 art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci po-datków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
b) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125
ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego,
o których mowa w:
 art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP,
 art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP,
wed³ug wzoru z za³±cznika nr 3 do SWZ.
c) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
− art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie prze-ciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835 ze zm. ); wed³ug wzoru z za³±cznika nr 4 do SWZ wed³ug wzoru za-³±cznika nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Posiada aktualn± koncesjê wydan± przez Urz±d Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385).
-Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy PZP, przedstawienia podmiotowego ¶rodka dowodowego, o którym mowa pkt. 4 ppkt 1 lit. a-b SWZ, dotycz±cego tych podmiotów, potwierdzaj±cego, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy
wykluczenia z postêpowania.
-W sprawach nieuregulowanych w niniejszym rozdziale maj± zastosowanie w³a¶ciwe przepisy nastêpuj±cych aktów prawnych:
1) ustawa PZP,
2) rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452 ze zm.),
3) rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415 ze zm.).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy - za³±cznik nr 1 .
2) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – wzór o¶wiadczenia zawarto w za³±cz-niku nr 5, z zastrze¿eniem, ¿e:
a) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców - o¶wiadczenie,
o którym mowa w ppkt 2, sk³ada ka¿dy z Wykonawców, przy czym w czê¶ci dotycz±cej spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu tylko w zakresie, w jakim ka¿dy z wyko-nawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
b) w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby
- Wykonawca wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ppkt 2, przedstawia tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wyklu-czenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby,
3) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
4) w przypadku oferty sk³adanej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
5) dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium, je¿eli zamawiaj±cy ¿±da³ wniesienia wadium,
6) w przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêp-niaj±cych zasoby - zobowi±zanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêd-nych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ - lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizu-j±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów,
7) w przypadku oferty sk³adanej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia w sytuacji, o której mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy Pzp - wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, z którego wynika, które ro-boty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ,
8) Wykaz punktów sprzeda¿y paliw za³±cznik nr 2 do SWZ,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Nie dotyczy

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-18 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.