Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00335933/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
- 2022/BZP 00349071/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-15
- 2024/BZP 00026808/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-11
- 2024/BZP 00026883/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług w zakresie medycyny pracy na rzecz pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Szeligowskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-883
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-452-23-00
1.5.8.) Numer faksu: 81-452-23-06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług w zakresie medycyny pracy na rzecz pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b87d83a8-29eb-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015143/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi medyczne w zakresie sprawowania profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami / funkcjonariuszami na okres 12 miesięcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335933/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0601-ILZ.260.29.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług w zakresie medycyny pracy na terenie miasta Lublin. Przedmiot zamówienia, musi być realizowany zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w załączniku nr 1 do umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 510769,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług w zakresie medycyny pracy na terenie miasta Biała Podlaska. Przedmiot zamówienia, musi być realizowany zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w załączniku nr 1 do umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 349327,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług w zakresie medycyny pracy na terenie miasta Biłgoraj. Przedmiot zamówienia, musi być realizowany zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w załączniku nr 1 do umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 17491,32 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług w zakresie medycyny pracy na terenie miasta Chełm. Przedmiot zamówienia, musi być realizowany zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w załączniku nr 1 do umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 196910,18 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług w zakresie medycyny pracy na terenie miasta Janów Lubelski. Przedmiot zamówienia, musi być realizowany zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w załączniku nr 1 do umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 6081,08 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług w zakresie medycyny pracy na terenie miasta Kraśnik. Przedmiot zamówienia, musi być realizowany zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w załączniku nr 1 do umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 18014,54 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług w zakresie medycyny pracy na terenie miasta Łęczna. Przedmiot zamówienia, musi być realizowany zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w załączniku nr 1 do umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 4975,74 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług w zakresie medycyny pracy na terenie miasta Opole Lubelskie. Przedmiot zamówienia, musi być realizowany zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w załączniku nr 1 do umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 16412,55 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług w zakresie medycyny pracy na terenie miasta Puławy. Przedmiot zamówienia, musi być realizowany zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w załączniku nr 1 do umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 22811,25 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług w zakresie medycyny pracy na terenie miasta Ryki. Przedmiot zamówienia, musi być realizowany zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w załączniku nr 1 do umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 7338,87 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług w zakresie medycyny pracy na terenie miasta Terespol. Przedmiot zamówienia, musi być realizowany zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w załączniku nr 1 do umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 183864,45 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług w zakresie medycyny pracy na terenie miasta Zamość. Przedmiot zamówienia, musi być realizowany zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w załączniku nr 1 do umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 452182,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386801,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 519250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386801,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Medyczne SANITAS Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122770576
7.3.3) Ulica: Okopowa 3
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-022
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) K&K GROUP ul. Okopowa , 20-022 Lublin – pracownia badań psychologicznych,
2) Diagnostyka. Laboratoria Medyczne ul. Wigilijna 12, 20-502 Lublin.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MEDYCZNE "SANITAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MEDYCZNE "SANITAS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386801 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387519,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387519,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387519,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371960760
7.3.3) Ulica: Terebelska57/65
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY W BIAŁEJ PODLASKIEJ
jakie przetargi wygrała firma
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY W BIAŁEJ PODLASKIEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387519 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 3, do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do 21.09.2022 r., godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155111,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155111,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155111,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Lublinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122520810
7.3.3) Ulica: Nałęczowska 27
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-701
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Top –Med. Chełm – w zakresie rtg klp; 2) Alab Laboratoria Warszawa – w zakresie badań laboratoryjnych.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155111 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10288,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10288,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10288,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Janowie Lubelskim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621439920
7.3.3) Ulica: Jana Zamoyskiego 149
7.3.4) Miejscowość: Janów Lubelski
7.3.5) Kod pocztowy: 23-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10288 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie części nr 6, do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do dnia 21.09.2022 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta. Na podstawie analizy złożonych dokumentów zamawiający w dniach 03-10.10.2022 r. na podstawie:
1) art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, wezwał wykonawców do złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
W odpowiedzi na wezwanie, wykonawca nie złożył w wyznaczonym terminie wymaganego oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Na podstawie powyższego oferta podlega odrzuceniu, a postępowanie w zakresie części nr 6 unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18710,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7108,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7108,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7108,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132393684
7.3.3) Ulica: Krasnystawska 52
7.3.4) Miejscowość: Łęczna
7.3.5) Kod pocztowy: 21-010
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7108 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17898,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17898,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17898,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powiatowe Centrum Zdrowia w Opolu Lubelskim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171830083
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 4A
7.3.4) Miejscowość: Opole Lubelskie
7.3.5) Kod pocztowy: 24-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17898 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20227,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20227,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20227,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Opieki Zdrowotnej "Medical" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162142969
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia Państwa Polskiego 10
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-110
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Poradnia Psychologiczna PSYCHOTECH Magdalena Jarosz – w zakresie badań psychologicznych,
2) Pracownia Psychologiczno-Terapeutyczna „Refleks” Anna Wolska – w zakresie w zakresie badań psychologicznych, olśnienia i widzenia zmierzchowego.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZNEJ
jakie przetargi wygrała firma
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZNEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20227 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-30Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 10, do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do 21.09.2022 r., godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83115,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83115,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83115,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Medyk w Terespolu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372662467
7.3.3) Ulica: Stacyjna 2
7.3.4) Miejscowość: Terespol
7.3.5) Kod pocztowy: 21-550
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Diagnostyka Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 127A/5, 21-500 Terespol – w zakresie badań laboratoryjnych,
2) Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Krystyna Zawistowska „Hemarex Bis”, ul. Słowackiego 15, 21-500 Biała Podlaska – w zakresie badań psychologicznych,
3) Specjalistyczna Praktyka Lekarska Marzena Jakubiuk, ul. Stacyjna 1A, 21-550 Terespol – w zakresie badań lekarskich kierujących pojazdami uprzywilejowanymi kat. „B”, kat. „C”, i kat. „D”,
4) Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Andrzej Barycki – w zakresie konsultacji okulistycznych,
5) Indywidualna Praktyka Lekarska Agnieszka Kłusek – w zakresie konsultacji otolaryngologicznych,
6) Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Teresa Małgorzata Umińska-Bytys – w zakresie konsultacji neurologicznych,
7) Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Terebelska 67, 21-500 Biała Podlaska – w zakresie diagnostyki obrazowej RTG/USG.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83115 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-30Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NZOZ Przychodnia Paweł Dudek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221020715
7.3.3) Ulica: św. Piątka 49
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Ortopedia Zamojska Sp. z o. o., ul. Kilińskiego 4, 22-400 Zamość – w zakresie badań RTG.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "MEDICAL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "MEDICAL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-30INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup aparatury medycznej w podziale na 3 części
- Świadczenie usług telefonii stacjonarnej oraz usługi dostępu do Internetu na okres 24 miesięcy dla obiektów administrowanych przez Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
- Świadczenie usług holowania pojazdów oraz przechowywania pojazdów i innych ruchomości, na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
- "Dostawa pieczywa na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-39/25)
- "Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AS/3412/TP- 41/25)
- "Dostawa mleka i przetworów mlecznych na potrzeby COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-40/25)
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 28/BF/25/RG_Realizacja usług medycznych na rzecz policjantów i pracowników Biura Spraw Wewnętrznych Policji
- "PAKIETY MEDYCZNE DLA PRACOWNIKÓW URBIS SP. Z O. O. ORAZ CZŁONKÓW ICH RODZIN"
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne wraz z medycyną pracy
- "Świadczenie usług medycznych dla pracowników Rzecznika Finansowego"
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla Urzędu Miasta Poznania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.