eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw"Dostawa 9-osobowego samochodu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych"(11.2024)



Ogłoszenie z dnia 2024-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa 9-osobowego samochodu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych”(11.2024)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM.ŚW.JANA PAWŁA II W KRASNYMSTAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kwiatowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dpskrasnystaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dps-krasnystaw.bipstrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c84ec0e-0b5b-4ea2-adb6-f6a8f8f659fa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


powiatowa jednostka organizacyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa 9-osobowego samochodu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych”(11.2024)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c84ec0e-0b5b-4ea2-adb6-f6a8f8f659fa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416108

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.II.261.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 156174,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego, fabrycznie nowego, samochodu 9-cio osobowego, z możliwością przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim. Zamawiający wymaga, aby pojazd posiadał wszystkie niżej wymienione cechy i parametry techniczne:

1) Rok produkcji – 2024
2) Liczba miejsc siedzących – 9 ( 8 pasażerów + kierowca )
3) Możliwość przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim. Zabudowa dla osób niepełnosprawnych, w tym: najazdy, mocowania, pasy do mocowania osoby i wózka muszą być atestowane, zgodne z przepisami i wymogami PFRON. Atesty należy przekazać wraz z pojazdem.
4) Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem.
5) Pojemność skokowa silnika – minimum 1997 cm 3
6) Moc silnika – minimum 140 KM
7) Średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym – do 7,5 litra / 100 km
8) Skrzynia biegów manualna – 6 -stopniowa
9) Napęd na koła przednie
10) Koła na obręczach stalowych 16”, opony letnie
11) Wspomaganie układu kierowniczego.
12/ System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania
13) Poduszki powietrzne kierowcy i pasażerów – 6 poduszek powietrznych
14) Zbiornik paliwa – minimum 65 litrów.
15) Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem
16) Autoalarm zamontowany przez wykonawcę zamówienia
17) Klimatyzacji przednia – przedział kierowcy
18) Klimatyzacja tylna – przedział pasażerski
19) Pełne przeszklenie nadwozia, przyciemniane szyby przedziału pasażerskiego – przepuszczalność światła 30 %
20) Drzwi boczne przeszklone, przesuwne, z prawej i lewej strony
21) Drzwi tylne skrzydłowe, przeszklone, otwierane 180o .
22) Szyby drzwi tylnych odmrażane .
23) Zabezpieczenie tylnych drzwi przed otwarciem przez dzieci.
24) Podłoga przedziału pasażerskiego pokryta wykładziną z tworzywa, antypoślizgową, zmywalną.
25) Tapicerka w odcieniach szarości
26) Kolor lakieru – dowolny / biały
27) Radioodtwarzacz wraz z instalacją głośnikową i głośnikami w przedziale kierowcy
i przedziale pasażerskim – 8 głośników
28) Fotel kierowcy regulowany: wysokość, odcinek lędźwiowy, podłokietnik
29) Gwarancja mechaniczna – min. 24 miesiące od daty wystawienia faktury – podlega ocenie jako kryterium oceny ofert (GM)
30) Gwarancja na powłokę lakierniczą - min. 24 miesiące od daty wystawienia faktury – podlega ocenie jako kryterium oceny ofert (GL)
31) Gwarancja na perforację korozyjną nadwozia - min. 60 miesięcy od daty wystawienia faktury – podlega ocenie jako kryterium oceny ofert (GP)
32) Wyposażenie dodatkowe:
- Apteczka
- Gaśnica
- Trójkąt ostrzegawczy
- Podnośnik
- Pełnowymiarowe koło zapasowe
- Dodatkowy komplet kół z oponami zimowymi na obręczach stalowych 16”, koła wyważone
- Oznakowanie pojazdu zgodnie z wymogami przepisów ruchu drogowego, dotyczącymi przewozu osób niepełnosprawnych

Zamawiający wymaga, aby pojazd posiadał homologację samochodu osobowego, skompletowanego, 9-cio miejscowego, przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim, wydaną na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047) oraz ustawy z 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (Dz. U. poz. 919).
Kserokopię świadectwa homologacji lub wyciąg ze świadectwa homologacji (poświadczone za zgodność z oryginałem) należy przekazać Zamawiającemu przy odbiorze pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34115000-6 - Inne samochody pasażerskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.