Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00416108/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa 9-osobowego samochodu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych”(11.2024)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM.ŚW.JANA PAWŁA II W KRASNYMSTAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kwiatowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dpskrasnystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dps-krasnystaw.bipstrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c84ec0e-0b5b-4ea2-adb6-f6a8f8f659fa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
powiatowa jednostka organizacyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa 9-osobowego samochodu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych”(11.2024)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c84ec0e-0b5b-4ea2-adb6-f6a8f8f659fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429540
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416108
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.II.261.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 156174,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego, fabrycznie nowego, samochodu 9-cio osobowego, z możliwością przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim. Zamawiający wymaga, aby pojazd posiadał wszystkie niżej wymienione cechy i parametry techniczne:
1) Rok produkcji – 2024
2) Liczba miejsc siedzących – 9 ( 8 pasażerów + kierowca )
3) Możliwość przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim. Zabudowa dla osób niepełnosprawnych, w tym: najazdy, mocowania, pasy do mocowania osoby i wózka muszą być atestowane, zgodne z przepisami i wymogami PFRON. Atesty należy przekazać wraz z pojazdem.
4) Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem.
5) Pojemność skokowa silnika – minimum 1997 cm 3
6) Moc silnika – minimum 140 KM
7) Średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym – do 7,5 litra / 100 km
8) Skrzynia biegów manualna – 6 -stopniowa
9) Napęd na koła przednie
10) Koła na obręczach stalowych 16”, opony letnie
11) Wspomaganie układu kierowniczego.
12/ System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania
13) Poduszki powietrzne kierowcy i pasażerów – 6 poduszek powietrznych
14) Zbiornik paliwa – minimum 65 litrów.
15) Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem
16) Autoalarm zamontowany przez wykonawcę zamówienia
17) Klimatyzacji przednia – przedział kierowcy
18) Klimatyzacja tylna – przedział pasażerski
19) Pełne przeszklenie nadwozia, przyciemniane szyby przedziału pasażerskiego – przepuszczalność światła 30 %
20) Drzwi boczne przeszklone, przesuwne, z prawej i lewej strony
21) Drzwi tylne skrzydłowe, przeszklone, otwierane 180o .
22) Szyby drzwi tylnych odmrażane .
23) Zabezpieczenie tylnych drzwi przed otwarciem przez dzieci.
24) Podłoga przedziału pasażerskiego pokryta wykładziną z tworzywa, antypoślizgową, zmywalną.
25) Tapicerka w odcieniach szarości
26) Kolor lakieru – dowolny / biały
27) Radioodtwarzacz wraz z instalacją głośnikową i głośnikami w przedziale kierowcy
i przedziale pasażerskim – 8 głośników
28) Fotel kierowcy regulowany: wysokość, odcinek lędźwiowy, podłokietnik
29) Gwarancja mechaniczna – min. 24 miesiące od daty wystawienia faktury – podlega ocenie jako kryterium oceny ofert (GM)
30) Gwarancja na powłokę lakierniczą - min. 24 miesiące od daty wystawienia faktury – podlega ocenie jako kryterium oceny ofert (GL)
31) Gwarancja na perforację korozyjną nadwozia - min. 60 miesięcy od daty wystawienia faktury – podlega ocenie jako kryterium oceny ofert (GP)
32) Wyposażenie dodatkowe:
- Apteczka
- Gaśnica
- Trójkąt ostrzegawczy
- Podnośnik
- Pełnowymiarowe koło zapasowe
- Dodatkowy komplet kół z oponami zimowymi na obręczach stalowych 16”, koła wyważone
- Oznakowanie pojazdu zgodnie z wymogami przepisów ruchu drogowego, dotyczącymi przewozu osób niepełnosprawnych
Zamawiający wymaga, aby pojazd posiadał homologację samochodu osobowego, skompletowanego, 9-cio miejscowego, przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim, wydaną na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047) oraz ustawy z 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (Dz. U. poz. 919).
Kserokopię świadectwa homologacji lub wyciąg ze świadectwa homologacji (poświadczone za zgodność z oryginałem) należy przekazać Zamawiającemu przy odbiorze pojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34115000-6 - Inne samochody pasażerskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Remont drogi powiatowej nr 3146L Brzeziny - Majdan Surhowski - Franciszków - Orłów Murowany - Izbica na odcinku 0,291 km (ulica Klinkierniana)
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r."
- REMONT DACHU NA BUDYNKU POWIATOWEGO URZĘDU PRACY
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.