Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00410995/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
- 2024/BZP 00434546/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-29
- 2024/BZP 00534341/01 - Wynik z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa i modernizacja infrastruktury wodno – kanalizacyjnej w Gminie Fabianki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Fabianki
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866844
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Fabianki 4
1.4.2.) Miejscowość: Fabianki
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-811
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@fabianki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.fabianki.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429579
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00410995
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Cz. I – Oczyszczalnia ścieków w Fabiankach
Przedmiotem inwestycji jest modernizacja, w tym przebudowa i rozbudowa węzła mechanicznego i osadowego istniejącej oczyszczalni ścieków w Fabiankach, gmina Fabianki. Przepustowość oczyszczalni nie ulegnie zmianie.
Inwestycja zlokalizowana zostanie na terenie istniejącej oczyszczalni ścieków na działkach o nr ewid. 240/14 oraz 276 położonych w miejscowości Fabianki, gmina Fabianki, powiat włocławski, województwo kujawsko - pomorskie.
Wymaga się w ramach zadania dostarczenia i montaży zamiast opisanej projektem technicznym pracy filtracyjno-taśmowej o szerokości 900 mm, pompy nadawy osadu oraz pompy płuczącej urządzeń o parametrach opisanych w za.
Termin wykonania zamówienia – 10 miesięcy od daty podpisania umowy
Uwaga:
Wymaga się w ramach zadania dostarczenia i montaży zamiast opisanej projektem technicznym - prasy filtracyjno-taśmowej o szerokości 900 mm, pompy nadawy osadu oraz pompy płuczącej urządzeń o parametrach opisanych w załączniku do niniejszej swz. Proszę wziąć to pod uwagę przy wycenie!
Uwaga:
Wymaga się, aby Wykonawca zapewnił utrzymanie istniejącej oczyszczalni w ruchu podczas wykonywania prac związanych z jej przebudową. Wykonawca w uzgodnieniu z Użytkownikiem wykona plan organizacji ruchu oraz połączeń tymczasowych umożliwiających bezkolizyjne funkcjonowanie obiektu w trakcie realizacji zadania.
Prowadzone prace nie mogą powodować pogorszenia wyników funkcjonującej oczyszczalni
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania jw.
13. Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zamówienia jest przewidziany do dofinansowania z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”, w wysokości 95% wartości inwestycji, w związku z wnioskiem złożonym przez Gminę Fabianki z przeznaczeniem na realizację inwestycji „Budowa i modernizacja infrastruktury wodno – kanalizacyjnej w Gminie Fabianki”.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania umowy zatrudniał przez cały okres wykonywania umowy zatrudniał na podstawie umowy o prace osoby świadczące pracę związana z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierskiej, obsługi geodezyjnej oraz administracyjnej).
Rodzaj czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace to w szczególności:
- roboty budowlane i montażowe związane z wykonywaniem (fizycznym) cz.I/cz.II/cz.III/cz.IV/cz.V (osobno dla każdej z części) zamówienia.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy stanowiący załącznik do niniejszej SWZ.
Po zmianie:
Cz. I – Oczyszczalnia ścieków w Fabiankach
Przedmiotem inwestycji jest modernizacja, w tym przebudowa i rozbudowa węzła mechanicznego i osadowego istniejącej oczyszczalni ścieków w Fabiankach, gmina Fabianki. Przepustowość oczyszczalni nie ulegnie zmianie.
Inwestycja zlokalizowana zostanie na terenie istniejącej oczyszczalni ścieków na działkach o nr ewid. 240/14 oraz 276 położonych w miejscowości Fabianki, gmina Fabianki, powiat włocławski, województwo kujawsko - pomorskie.
Wymaga się w ramach zadania dostarczenia i montaży zamiast opisanej projektem technicznym pracy filtracyjno-taśmowej o szerokości 900 mm, pompy nadawy osadu oraz pompy płuczącej urządzeń o parametrach opisanych w za.
Termin wykonania zamówienia – 9 miesięcy od daty podpisania umowy
Uwaga:
Wymaga się w ramach zadania dostarczenia i montaży zamiast opisanej projektem technicznym - prasy filtracyjno-taśmowej o szerokości 900 mm, pompy nadawy osadu oraz pompy płuczącej urządzeń o parametrach opisanych w załączniku do niniejszej swz. Proszę wziąć to pod uwagę przy wycenie!
Uwaga:
Wymaga się, aby Wykonawca zapewnił utrzymanie istniejącej oczyszczalni w ruchu podczas wykonywania prac związanych z jej przebudową. Wykonawca w uzgodnieniu z Użytkownikiem wykona plan organizacji ruchu oraz połączeń tymczasowych umożliwiających bezkolizyjne funkcjonowanie obiektu w trakcie realizacji zadania.
Prowadzone prace nie mogą powodować pogorszenia wyników funkcjonującej oczyszczalni
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania jw.
13. Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zamówienia jest przewidziany do dofinansowania z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”, w wysokości 95% wartości inwestycji, w związku z wnioskiem złożonym przez Gminę Fabianki z przeznaczeniem na realizację inwestycji „Budowa i modernizacja infrastruktury wodno – kanalizacyjnej w Gminie Fabianki”.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania umowy zatrudniał przez cały okres wykonywania umowy zatrudniał na podstawie umowy o prace osoby świadczące pracę związana z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierskiej, obsługi geodezyjnej oraz administracyjnej).
Rodzaj czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace to w szczególności:
- roboty budowlane i montażowe związane z wykonywaniem (fizycznym) cz.I/cz.II/cz.III/cz.IV/cz.V (osobno dla każdej z części) zamówienia.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy stanowiący załącznik do niniejszej SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Cz. II Wodociąg Cyprianka – Fabianki
Planowana inwestycja obejmuje budowę odcinka sieci wodociągowej, biegnącego wzdłuż drogi krajowej nr 67 w miejscowościach: Cyprianka i Fabianki.
Szacunkowa długość projektowanej sieci wynosi:
- 110 – 66,2 m
- 160 – 1120,9 m
Termin wykonania zamówienia – 7 miesięcy od daty podpisania umowy
Uwaga:
Zamawiający wymaga, aby odcinki sieci wodociągowej na terenie działek: nr 231 obręb Cyprianka oraz 227/5 obręb Fabianki, gmina Fabianki wykonane były metodą bezwykopową – przewiert sterowany horyzontalny.
Wykonanie przejść pod drogą krajową: metoda bezwykopową – przewiert sterowany w rurze osłonowej.
Jednocześnie należy wziąć pod uwagę, iż na tych działkach prowadzenie robót jest możliwe po zebraniu plonów możliwe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania jw.
13. Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zamówienia jest przewidziany do dofinansowania z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”, w wysokości 95% wartości inwestycji, w związku z wnioskiem złożonym przez Gminę Fabianki z przeznaczeniem na realizację inwestycji „Budowa i modernizacja infrastruktury wodno – kanalizacyjnej w Gminie Fabianki”.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania umowy zatrudniał przez cały okres wykonywania umowy zatrudniał na podstawie umowy o prace osoby świadczące pracę związana z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierskiej, obsługi geodezyjnej oraz administracyjnej).
Rodzaj czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace to w szczególności:
- roboty budowlane i montażowe związane z wykonywaniem (fizycznym) cz.I/cz.II/cz.III/cz.IV/cz.V (osobno dla każdej z części) zamówienia.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy stanowiący załącznik do niniejszej SWZ.
Po zmianie:
Cz. II Wodociąg Cyprianka – Fabianki
Planowana inwestycja obejmuje budowę odcinka sieci wodociągowej, biegnącego wzdłuż drogi krajowej nr 67 w miejscowościach: Cyprianka i Fabianki.
Szacunkowa długość projektowanej sieci wynosi:
- 160 – 1256,45 m
Termin wykonania zamówienia – 7 miesięcy od daty podpisania umowy
Uwaga:
Zamawiający wymaga, aby odcinki sieci wodociągowej na terenie działek: nr 231 obręb Cyprianka oraz 227/5 obręb Fabianki, gmina Fabianki wykonane były metodą bezwykopową – przewiert sterowany horyzontalny.
Wykonanie przejść pod drogą krajową: metoda bezwykopową – przewiert sterowany w rurze osłonowej.
Jednocześnie należy wziąć pod uwagę, iż na tych działkach prowadzenie robót jest możliwe po zebraniu plonów możliwe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania jw.
13. Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zamówienia jest przewidziany do dofinansowania z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”, w wysokości 95% wartości inwestycji, w związku z wnioskiem złożonym przez Gminę Fabianki z przeznaczeniem na realizację inwestycji „Budowa i modernizacja infrastruktury wodno – kanalizacyjnej w Gminie Fabianki”.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania umowy zatrudniał przez cały okres wykonywania umowy zatrudniał na podstawie umowy o prace osoby świadczące pracę związana z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierskiej, obsługi geodezyjnej oraz administracyjnej).
Rodzaj czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace to w szczególności:
- roboty budowlane i montażowe związane z wykonywaniem (fizycznym) cz.I/cz.II/cz.III/cz.IV/cz.V (osobno dla każdej z części) zamówienia.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy stanowiący załącznik do niniejszej SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
10
Po zmianie:
9
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w niniejszej swz, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Dla cz. I zamówienia
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków o wartości co najmniej 1 500 000,00 zł brutto.
Dla cz. II i dla cz. III zamówienia
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na: wybudowaniu zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 0,4 km.
Dla cz. IV zamówienia
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na: wybudowaniu zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 0,2 km.
Dla cz. V zamówienia
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na: wybudowaniu zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 0,4 km.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w niniejszej swz, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Dla cz. I zamówienia
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków o wartości co najmniej 1 500 000,00 zł brutto.
Dla cz. II i dla cz. III zamówienia
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na: wybudowaniu zewnętrznej sieci wodociągowej o długości co najmniej 0,4 km.
Dla cz. IV zamówienia
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na: wybudowaniu zewnętrznej sieci wodociągowej o długości co najmniej 0,2 km.
Dla cz. V zamówienia
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na: wybudowaniu zewnętrznej sieci wodociągowej o długości co najmniej 0,4 km.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-29 10:00
Po zmianie:
2024-08-05 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-29 12:00
Po zmianie:
2024-08-05 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-08-27
Po zmianie:
2024-09-03
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dwóch budynków gospodarczych dla sezonowej pracowni pszczelarskiej w Puławach
- Budowa drogi wewnętrznej 1KDW wraz z budową sieci elektroenergetycznej na terenie Strefy Aktywności Gospodarczej w miejscowości Świlcza
- Maluch +: Adaptacja pomieszczeń przedszkola przy ul. Kwiatkowskiego wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia Filii Żłobka Miejskiego w Pułtusku
- Modernizacja bazy rekreacyjno-sportowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Sosnowcu
- "Budowa drogi gminnej ul. Szkolnej w miejscowości Cyganka gmina Dębe Wielkie".
- Renowacja Sali Balowej w Muzeum Pałac Herbsta - Sufit
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.