Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00388835/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00446629/01 - Wynik z dnia 2024-08-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Opracowanie i wdrożenie aplikacji internetowej generatora wniosków wraz z systemem obsługi Wnioskodawcy w ramach projektu Fundusz Eksportowy dla Kujaw i Pomorza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870300040
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Włocławska 167
1.4.2.) Miejscowość: Toruń
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.7.) Numer telefonu: +48 56 699 55 00
1.4.8.) Numer faksu: +48 56 699 54 99
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tarr.org.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarr.org.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430563
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00388835
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Warunki w zakresie zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeśli wykaże, że:
1) w okresie 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, wdrożył i udostępnił publicznie:
a) co najmniej jeden system informatyczny i/lub projekt webowy o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł netto, który wykonany został:
i. w architekturze mikroserwisowej,
ii. z użyciem kontenerów,
składający się co najmniej z modułów:
i. składania wniosków aplikacyjnych,
ii. oceny wniosków,
iii. kontraktacji,
iv. sprawozdawczości/rozliczania,
v. komunikacji,
zapewniający funkcję generowania raportów (np. w formacie csv lub xls);
b) wykonał co najmniej 3 usługi o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł netto każda, przy czym w ramach każdej z nich przez okres co najmniej 12 miesięcy świadczył usługi dostarczenie aplikacji w modelu SaS, obsługującej mechanizm składania i oceny wniosków, składanych przy pomocy aplikacji działających w sieci Internet, które obsługują co najmniej 100 jednocześnie zalogowanych użytkowników oraz
z zapewnieniem usługi wsparcia.
Wykonawca w celu spełnienia warunku z liter a) i b) może wykazać te same systemy/projekty, pod warunkiem, że będą one spełniały odpowiednio wymagania określone zarówno w lit. a) jak i b).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie doświadczenie określone w ramach
lit. a), b) musi spełnić w pełnym zakresie Wykonawca, który będzie wykonywał system generatora.
2) dysponuje/będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia co najmniej następującymi osobami:
a) Kierownik projektu – 1 osoba – musi posiadać wykształcenie wyższe, z doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego systemu informatycznego / projektu webowego o wartości nie mniejszej niż
250 000 zł netto zawierającego min.:
i. moduł kontraktacji,
ii. wykonanego w architekturze mikroserwisowej,
iii. wykonanego z użyciem kontenerów.
b) Architekt oprogramowania – 2 osoby, z których każda posiada wykształcenie wyższe informatyczne oraz doświadczenie w realizacji co najmniej jednego systemu informatycznego / projektu webowego o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł netto zawierającego min.:
i. moduł kontraktacji,
ii. wykonanego w architekturze mikroserwisowej,
iii. wykonanego z użyciem kontenerów.
c) Grafik – 1 osoba - z doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego systemu informatycznego / projektu webowego
d) Administrator - 1 osoba - z wykształceniem wyższym oraz z doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego systemu informatycznego / projektu webowego o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł netto.
Dopuszcza się łączenie funkcji przez osoby wskazane do realizacji zamówienia.
3) posiada wdrożoną dokumentację Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji; każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi spełniać ten warunek,
4) zapewni wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie danych osobowych spełniało wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) i chroniło prawa osób, których dane dotyczą. System bezpieczeństwa informacji, musi zapewniać wymagania wymienione w załączniku nr 2 do umowy powierzenia przetwarzania danych, w tym w szczególności następujące elementy:
a) spełnienie wymagań określonych w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych osobowych, a w szczególności w art. 28, 29, 30, 32 i 33,
b) gwarancje, że dostęp do powierzonych danych osobowych, przetwarzanych w każdej formie (np. elektronicznej, papierowej, ustnej), w imieniu Administratorów, będą miały jedynie osoby upoważnione i zobowiązane do zachowania w poufności tak pozyskane informacje oraz że Wykonawca posiada w tym zakresie stosowne procedury i jest w stanie wykazać ich stosowanie,
c) zapewnienie, że upoważnione osoby przez Wykonawcę, które w ramach swoich obowiązków, będą przetwarzały powierzone dane osobowe, przeszły odpowiednie szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych,
d) zapewnienie, że systemy, aplikacje informatyczne i urządzenia komputerowe stosowane przez Wykonawcę, na których przetwarzane będę powierzone dane osobowe, są zabezpieczone i posiadają wymagania określone przepisami prawa (np. posiadają odpowiednią autoryzację do systemów informatycznych, oprogramowania antywirusowe, politykę back up-ów, licencje, aktualizacje itp.),
e) o ile Wykonawca będzie korzystał ze zdalnego dostępu do systemu informatycznego zapewnienie, że połączenie zdalnego dostępu do systemu informatycznego, będzie odbywało się w sposób bezpieczny, szyfrowanym kanałem,
f) zapewnienie, że Wykonawca, który będzie korzystał z usług innego podmiotu przetwarzającego, w ramach powierzonych czynności przetwarzania, będzie korzystał tylko z usług takich podmiotów zewnętrznych, którzy zostali przez niego sprawdzeni pod kątem zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych,
g) zapewnienie, że Wykonawca posiada (lub będzie posiadał), środki kontroli dostępu fizycznego do budynku czy pomieszczeń, w których będą przetwarzane powierzone dane osobowe (np. procedury przechowywania kluczy, kart dostępu itp.).
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, który będzie przetwarzał dane osobowe musi spełniać warunek określony w ppkt.4).
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, a także bada, czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
8. Wartości podane w dokumentach składanych przez Wykonawcę w walutach innych niż PLN Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP (Tabela A) na dzień zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia dotyczącego przedmiotowego postępowania.
Po zmianie:
1. Warunki w zakresie zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeśli wykaże, że:
1) w okresie 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, wdrożył i udostępnił publicznie:
a) co najmniej jeden system informatyczny i/lub projekt webowy o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł netto, który wykonany został:
i. w architekturze mikroserwisowej,
ii. z użyciem kontenerów,
składający się co najmniej z modułów:
i. składania wniosków aplikacyjnych,
ii. oceny wniosków,
iii. kontraktacji,
iv. sprawozdawczości/rozliczania,
v. komunikacji,
zapewniający funkcję generowania raportów (np. w formacie csv lub xls);
b) wykonał co najmniej 3 usługi o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł netto każda, przy czym w ramach każdej z nich przez okres co najmniej 12 miesięcy świadczył usługi dostarczenie aplikacji w modelu SaaS, obsługującej mechanizm składania i oceny wniosków, składanych przy pomocy aplikacji działających w sieci Internet, które obsługują co najmniej 100 jednocześnie zalogowanych użytkowników oraz
z zapewnieniem usługi wsparcia.
Wykonawca w celu spełnienia warunku z liter a) i b) może wykazać te same systemy/projekty, pod warunkiem, że będą one spełniały odpowiednio wymagania określone zarówno w lit. a) jak i b).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie doświadczenie określone w ramach
lit. a), b) musi spełnić w pełnym zakresie Wykonawca, który będzie wykonywał system generatora.
2) dysponuje/będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia co najmniej następującymi osobami:
a) Kierownik projektu – 1 osoba – musi posiadać wykształcenie wyższe, z doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego systemu informatycznego / projektu webowego o wartości nie mniejszej niż
250 000 zł netto zawierającego min.:
i. moduł kontraktacji,
ii. wykonanego w architekturze mikroserwisowej,
iii. wykonanego z użyciem kontenerów.
b) Architekt oprogramowania – 2 osoby, z których każda posiada wykształcenie wyższe informatyczne oraz doświadczenie w realizacji co najmniej jednego systemu informatycznego / projektu webowego o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł netto zawierającego min.:
i. moduł kontraktacji,
ii. wykonanego w architekturze mikroserwisowej,
iii. wykonanego z użyciem kontenerów.
c) Grafik – 1 osoba - z doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego systemu informatycznego / projektu webowego
d) Administrator - 1 osoba - z wykształceniem wyższym oraz z doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego systemu informatycznego / projektu webowego o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł netto.
Dopuszcza się łączenie funkcji przez osoby wskazane do realizacji zamówienia.
3) posiada wdrożoną dokumentację Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji; każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi spełniać ten warunek,
4) zapewni wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie danych osobowych spełniało wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) i chroniło prawa osób, których dane dotyczą. System bezpieczeństwa informacji, musi zapewniać wymagania wymienione w załączniku nr 2 do umowy powierzenia przetwarzania danych, w tym w szczególności następujące elementy:
a) spełnienie wymagań określonych w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych osobowych, a w szczególności w art. 28, 29, 30, 32 i 33,
b) gwarancje, że dostęp do powierzonych danych osobowych, przetwarzanych w każdej formie (np. elektronicznej, papierowej, ustnej), w imieniu Administratorów, będą miały jedynie osoby upoważnione i zobowiązane do zachowania w poufności tak pozyskane informacje oraz że Wykonawca posiada w tym zakresie stosowne procedury i jest w stanie wykazać ich stosowanie,
c) zapewnienie, że upoważnione osoby przez Wykonawcę, które w ramach swoich obowiązków, będą przetwarzały powierzone dane osobowe, przeszły odpowiednie szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych,
d) zapewnienie, że systemy, aplikacje informatyczne i urządzenia komputerowe stosowane przez Wykonawcę, na których przetwarzane będę powierzone dane osobowe, są zabezpieczone i posiadają wymagania określone przepisami prawa (np. posiadają odpowiednią autoryzację do systemów informatycznych, oprogramowania antywirusowe, politykę back up-ów, licencje, aktualizacje itp.),
e) o ile Wykonawca będzie korzystał ze zdalnego dostępu do systemu informatycznego zapewnienie, że połączenie zdalnego dostępu do systemu informatycznego, będzie odbywało się w sposób bezpieczny, szyfrowanym kanałem,
f) zapewnienie, że Wykonawca, który będzie korzystał z usług innego podmiotu przetwarzającego, w ramach powierzonych czynności przetwarzania, będzie korzystał tylko z usług takich podmiotów zewnętrznych, którzy zostali przez niego sprawdzeni pod kątem zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych,
g) zapewnienie, że Wykonawca posiada (lub będzie posiadał), środki kontroli dostępu fizycznego do budynku czy pomieszczeń, w których będą przetwarzane powierzone dane osobowe (np. procedury przechowywania kluczy, kart dostępu itp.).
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, który będzie przetwarzał dane osobowe musi spełniać warunek określony w ppkt.4).
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, a także bada, czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
8. Wartości podane w dokumentach składanych przez Wykonawcę w walutach innych niż PLN Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP (Tabela A) na dzień zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia dotyczącego przedmiotowego postępowania.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Przewiduje się następujące możliwości dokonania istotnych zmian umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku:
1) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia,
2) braku lub przerwania dofinansowania projektu pn. Fundusz Eksportowy dla Kujaw i Pomorza,
3) zmiany wynagrodzenia wynikającego z wydłużenia terminu realizacji projektu pn. Fundusz Eksportowy dla Kujaw i Pomorza (w tym wsparcia dla MŚP), co będzie wymagało wydłużenia licencji, w tym hostingu, wsparcia, usług serwisowych, gwarancji oraz pozostałych czynności/ elementów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia
4) konieczności zmiany osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia wskazanych w ofercie Wykonawcy. Osoby zastępujące muszą spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
5) konieczności zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn, leżących po stronie Zamawiającego,
6) wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
7) przewiduje się zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany:
a) stawki VAT,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.02 r. o minimalnym wynagrodzeniu,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę,
8) na podstawie art. 439 ustawy Prawo zamówień Publicznych ustala następujące warunki zmiany wynagrodzenia w związku ze zmianą kosztów lub cen materiałów związanych z realizacją zamówienia:
a) gdy koszty niezbędne do realizacji Umowy wzrosną/spadną o minimum 3% w stosunku do kosztów obowiązujących w dniu zawarcia Umowy (lub poprzedniej waloryzacji), w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych, publikowany przez Główny Urząd Statystyczny pod adresem: https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ceny-handel/wskazniki-cen/wskazniki-cen-towarow-i-uslug-konsumpcyjnych-pot-inflacja-/miesieczne-wskazniki-cen-towarow-i-uslug-konsumpcyjnych-od-1982-roku/ (wskaźnik waloryzacji),
b) waloryzacja każdorazowo może być dokonana na wniosek Strony zgłoszony drugiej Stronie, w którym Strona wykaże wpływ zmiany cen materiałów lub kosztów na koszt realizacji zamówienia; w przypadku, gdy Stroną wnioskującą jest zamawiający wykonawca ma obowiązek udostępnienia wnioskowanych przez zamawiającego dokumentów i udzielenia wszelkich informacji pod rygorem zapłaty kary umownej, o której mowa w § 7 ust. 4,
c) waloryzacja może być dokonana po raz pierwszy po upływie 6 mies. obowiązywania umowy, a następnie nie szybciej niż po upływie kolejnych 6 miesięcy od poprzedniej waloryzacji,
d) każda waloryzacja może mieć miejsce wyłącznie w przypadku, gdy wskaźnik waloryzacji przekroczy wartość 103 w przypadku zwiększenia wynagrodzenia albo osiągnie wartość poniżej 97 w przypadku jego pomniejszenia,
e) waloryzacja może dotyczyć wyłącznie części wynagrodzenia jeszcze nie wypłaconej,
f) wynagrodzenie wypłacone wykonawcy waloryzacji będzie powiększone albo pomniejszone o kwotę waloryzacji wyliczoną wg następującego wzoru:
OZQ x 0,5 x (WWA -100)/100
gdzie:
OZQ: Wynagrodzenie należne wykonawcy (z uwzględnieniem waloryzacji z poprzednich Okresów waloryzacji),
0,5: proporcja podziału ryzyka między Stronami,
WWA: aktualny Wskaźnik waloryzacji,
g) max. łączna wartość zmiany wynagrodzenia w wyniku waloryzacji nie przekroczy 2% wartości wynagrodzenia ustalonego w § 4 ust 1 Umowy.
2. Aneks wymagać będzie dla swojej ważności zachowania formy pisemnej.
3. Szczegóły w SWZ.
Po zmianie:
1. Przewiduje się następujące możliwości dokonania istotnych zmian umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku:
1) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia,
2) braku lub przerwania dofinansowania projektu pn. Fundusz Eksportowy dla Kujaw i Pomorza,
3) zmiany wynagrodzenia wynikającego z wydłużenia terminu realizacji projektu pn. Fundusz Eksportowy dla Kujaw i Pomorza (w tym wsparcia dla MŚP), co będzie wymagało wydłużenia licencji, w tym hostingu, wsparcia, usług serwisowych, gwarancji oraz pozostałych czynności/ elementów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia
4) konieczności zmiany osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia wskazanych w ofercie Wykonawcy. Osoby zastępujące muszą spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
5) konieczności zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn, leżących po stronie Zamawiającego,
6) wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
7) przewiduje się zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany:
a) stawki VAT,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.02 r. o minimalnym wynagrodzeniu,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę,
8) na podstawie art. 439 ustawy Prawo zamówień Publicznych ustala następujące warunki zmiany wynagrodzenia w związku ze zmianą kosztów lub cen materiałów związanych z realizacją zamówienia:
a) gdy koszty niezbędne do realizacji Umowy wzrosną/spadną o minimum 3% w stosunku do kosztów obowiązujących w dniu zawarcia Umowy (lub poprzedniej waloryzacji), w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych, publikowany przez Główny Urząd Statystyczny pod adresem: https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ceny-handel/wskazniki-cen/wskazniki-cen-towarow-i-uslug-konsumpcyjnych-pot-inflacja-/miesieczne-wskazniki-cen-towarow-i-uslug-konsumpcyjnych-od-1982-roku/ (wskaźnik waloryzacji),
b) waloryzacja każdorazowo może być dokonana na wniosek Strony zgłoszony drugiej Stronie, w którym Strona wykaże wpływ zmiany cen materiałów lub kosztów na koszt realizacji zamówienia; w przypadku, gdy Stroną wnioskującą jest zamawiający wykonawca ma obowiązek udostępnienia wnioskowanych przez zamawiającego dokumentów i udzielenia wszelkich informacji pod rygorem zapłaty kary umownej, o której mowa w § 7 ust. 3,
c) waloryzacja może być dokonana po raz pierwszy po upływie 6 mies. obowiązywania umowy, a następnie nie szybciej niż po upływie kolejnych 6 miesięcy od poprzedniej waloryzacji,
d) każda waloryzacja może mieć miejsce wyłącznie w przypadku, gdy wskaźnik waloryzacji przekroczy wartość 103 w przypadku zwiększenia wynagrodzenia albo osiągnie wartość poniżej 97 w przypadku jego pomniejszenia,
e) waloryzacja może dotyczyć wyłącznie części wynagrodzenia jeszcze nie wypłaconej,
f) wynagrodzenie wypłacone wykonawcy waloryzacji będzie powiększone albo pomniejszone o kwotę waloryzacji wyliczoną wg następującego wzoru:
OZQ x 0,5 x (WWA -100)/100
gdzie:
OZQ: Wynagrodzenie należne wykonawcy (z uwzględnieniem waloryzacji z poprzednich Okresów waloryzacji),
0,5: proporcja podziału ryzyka między Stronami,
WWA: aktualny Wskaźnik waloryzacji,
g) max. łączna wartość zmiany wynagrodzenia w wyniku waloryzacji nie przekroczy 2% wartości wynagrodzenia ustalonego w § 4 ust 1 Umowy.
2. Aneks wymagać będzie dla swojej ważności zachowania formy pisemnej.
3. Szczegóły w SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-26 10:00
Po zmianie:
2024-08-01 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-26 10:10
Po zmianie:
2024-08-01 13:10
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Świadczenie usług prania i czyszczenia na sucho dla jednostek Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY I MIASTA NOWE SKALMIERZYCE
- Roboty budowlane roboty budowlane w zakresie modernizacji tarasu, wymiany drzwi przesuwnych, wymiany drzwi ppoż. w budynku Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego im. ks. J. Popiełuszki w Toruniu
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PARADYŻ
- Modernizacja kociarni i części socjalnej w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Przybyszewskiego 3 w Toruniu - etap II.
- Relokacja stołówki w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Szosa Chełmińska 224/226 w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.