Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00388835/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00430563/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie i wdrożenie aplikacji internetowej generatora wniosków wraz z systemem obsługi Wnioskodawcy w ramach projektu Fundusz Eksportowy dla Kujaw i Pomorza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870300040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Włocławska 167
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 699 55 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 56 699 54 99
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tarr.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarr.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9473121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie i wdrożenie aplikacji internetowej generatora wniosków wraz z systemem obsługi Wnioskodawcy w ramach projektu Fundusz Eksportowy dla Kujaw i Pomorza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57a7f2a0-3543-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Fundusz Eksportowy dla Kujaw i Pomorza” współfinansowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027 - Priorytet 1 Fundusze Europejskie na rzecz wzrostu innowacyjności i konkurencyjności regionu, Działania 1.3 Wsparcie MŚP. Zamawiający na dzień ogłoszenia postępowania nie zawarł jeszcze umowy o dofinansowanie projektu.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388835
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TARRSA/GENERATOR_FEII/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 292537,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie aplikacji internetowej służącej kompleksowej obsłudze Wnioskodawcy aplikującego o wsparcie w zakresie usług, szkoleń, grantów i organizacji misji ze środków projektu Fundusz Eksportowy dla Kujaw i Pomorza wraz z ich utrzymaniem na etapie deweloperskim (od momentu podpisania umowy do momentu uruchomienia wersji produkcyjnej) oraz wersji produkcyjnej (od momentu uruchomienia do końca grudnia 2027 r.). Zamawiający dopuszcza dostosowanie do potrzeb obsługi Funduszu Eksportowego systemu opracowanego i już wdrożonego przez Wykonawcę. Usługa utrzymania musi także obejmować zapewnienie serwera pocztowego do obsługi komunikacji z Użytkownikami. Zamówienie obejmuje także zakup licencji niewyłącznej od momentu podpisania protokołu odbioru wykonanej usługi do 31 grudnia 2027 r. Zamawiający wymaga zaprojektowania szaty graficznej oraz funkcjonalności zgodnie z zapisami OPZ oraz specyfikacją funkcjonalną (opisy procesów oraz wzory dokumentów) stanowiącą załącznik nr 1 do OPZ. Ponadto Zamawiający wymaga zapewnienia godzin serwisowych, które posłużą do przeprowadzenia zmian oraz modyfikacji w okresie trwania gwarancji, a także dostarczenia usługi bezpiecznego i wydajnego hostingu na potrzeby wytworzonej aplikacji. Zamawiający zastrzega, że może, ale nie musi wykorzystać pełnej puli godzin serwisowych, a ich niewykorzystanie nie uprawnia Wykonawcy do wysuwania jakichkolwiek roszczeń finansowych wobec Zamawiającego (prawo opcji).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72212610-8 - Usługi opracowywania oprogramowania dla baz danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72415000-2 - Usługi hostingowe dla stron WWW
48325000-2 - Pakiety oprogramowania do przygotowywania formularzy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. art. 255 pkt 3 p.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia chyba, że może tę kwotę zwiększyć. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w wysokości 370 900,00 zł brutto, podczas gdy oferta z ceną najniższa opiewa na kwotę 467400,00 zł brutto. Generator wniosków ma być użytkowany przy realizacji Projektu „Fundusz Eksportowy dla Kujaw i Pomorza” i współfinansowany ze środków jakie zostałyby przyznane Zamawiający po zawarciu umowy na dofinansowanie Projektu. Zgodnie z budżetem Projektu kwota zaplanowana na sfinansowanie generatora wynosi 370 900,00 zł brutto. Zamawiający nie posiada obecnie wolnych środków, które mógłby przeznaczyć na zwiększenie udziału własnego w realizacji Projektu i przeznaczyć je na zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy generatora ponad kwotę przewidzianą w budżecie Projektu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 724470 PLN
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego (II)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Centrum Aktywności Międzypokoleniowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Heweliusza 1-3 w Toruniu".
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem HIS AMMS, LIS Infomedica oraz ERP Infomedica .
- Dostawa odczynników do 2 szt. analizatorów markerów kardiologicznych AQT90 FLEX (Zadanie Nr 1) i odczynników do 2 szt. analizatorów parametrów krytycznych ABL 837 FLEXQ (Zadanie Nr 2).
- Dostawa zestawów do tracheotomii metodą GRIGGSA, cewników do odsysania i akcesoriów
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.