Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00380154/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Rogowo i Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Gminie Rogowo – Prace remontowo – budowlane i adaptacyjne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rogowo
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Rogowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rogowo 51
1.5.2.) Miejscowość: Rogowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-515
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 542801622
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rogowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rogowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminarogowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Rogowo i Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Gminie Rogowo – Prace remontowo – budowlane i adaptacyjne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f73210a-3219-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063770/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Rogowo i Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Gminie Rogowo – Prace remontowo – budowlane i adaptacyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zostanie wskazana w Informacjach dodatkowych, ponieważ ilość znaków jest ograniczona.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380154
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Og.271.TP.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4905747,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Rogowo.4. Źródła finansowania zamówienia w części niepokrytej wkładem własnym:
CZĘŚĆ 1:
1) zadanie realizowane w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w oparciu o Uchwałę Rady Ministrów i objęte wstępną Promesą Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie dotyczącą dofinansowania inwestycji Nr Edycja8/2023/317/PolskiLad,
2) zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.
5. Lokalizacje inwestycji:
CZĘŚĆ 1:
1) TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY ROGOWO – SZKOŁA PODSTAWOWA W ROGOWIE (Rogowo 31, 87-515 Rogowo) - działka oznaczona nr ewidencyjnym 298/3 obręb 18 Rogowo.
2) TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY ROGOWO – URZĄD GMINY W ROGOWIE (Rogowo 51, 87-515 Rogowo) - działka oznaczona nr ewidencyjnym 361/1 i 448/3 obręb 18 Rogowo.
7. Zakres prac oraz szczegółowe informacje dotyczące wykonania zadania zostały przedstawione w załączniku nr 6 – dokumentacja techniczna oraz załączniku nr 2 – PPU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 4826020,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Gminie Rogowo – Prace remontowo – budowlane i adaptacyjneŹródła finansowania zamówienia w części niepokrytej wkładem własnym:
1) zadanie współfinansowane jest ze środków pochodzących z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza na lata 2021- 2027, w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarach rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, działanie: FEKP.08.24 Usługi społeczne i zdrowotne
1) UTWORZENIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE ROGOWO – PRACE REMONTOWO – BUDOWLANE I ADAPTACYJNE (Rogowo 51, 87-515 Rogowo) - działka oznaczona nr ewidencyjnym 361/1 i 448/3 obręb 18 Rogowo.
7. Zakres prac oraz szczegółowe informacje dotyczące wykonania zadania zostały przedstawione w załączniku nr 6 – dokumentacja techniczna oraz załączniku nr 2A – PPU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45262522-6 - Roboty murarskie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.5.) Wartość części: 1208048,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp w brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający dnia 9.07.2024 r. o godzinie 10:00 przekazał informację o zabezpieczeniu :
część 1 - 2 100 000,00 zł brutto
na realizację przedmiotowego zadania.
Kwoty zaproponowane przez Wykonawcę znacząco przekraczają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5360530,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5360530,52 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp w brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający dnia 9.07.2024 r. o godzinie 10:00 przekazał informację o zabezpieczeniu :
część 2 - 1 208 048,52 zł brutto
na realizację przedmiotowego zadania.
Kwoty zaproponowane przez Wykonawcę znacząco przekraczają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1941974,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1941974,20 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.