eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskUsługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych
Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: MOPR w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005310780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 15D

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 5981 42 801

1.5.8.) Numer faksu: 59-81-42-803

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopr@sl.home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.slupsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych
Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1351169-6018-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023242/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mopr_slupsk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej: platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mopr_slupsk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/mopr_slupsk tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie platformazakupowa.pl
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku, który działa w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, reprezentowany przez Dyrektora,
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem: Edyta Zubka, adres e-mail: e.zubka@mopr.slupsk.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOPR.XVI.2610.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku w roku 2023. 2. Posiłki objęte przedmiotem zamówienia muszą być gorące i mieć formę dwudaniowego zestawu obiadowego przygotowane i wydawane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej oraz właściwymi przepisami i zasadami sanitarnymi dla żywienia zbiorowego. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi wymaganymi prawem dla przedmiotu zamówienia. Nie dopuszcza się podawania posiłków w punktach ich spożywania w naczyniach jednorazowych 3. Usługa objęta przedmiotem zamówienia powinna być wykonywana zgodnie z przepisami ustawy z dn. 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 2132), rozporządzeniami wykonawczymi, rozporządzeniami unijnymi, a zwłaszcza z zachowaniem zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli – HACCP. 4. Osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, określone w ustawie z dn. 05.12.2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1657) . 5. Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia. Muszą być zróżnicowane, sporządzone ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności, z pełnowartościowych produktów z uwzględnieniem sezonowości ich występowania, zapewnić nie mniej niż 1100 kcal w tym:
a) białko stanowić ma ok. 12% posiłku,
b) węglowodany ok. 48% posiłku,
c) tłuszcze ok. 30% posiłku
d) pozostałe: cukry proste, witaminy i mikroelementy. 6. Ustala się gramaturę posiłków dla:
a) zupa – min. 250ml,
b) drugie danie – min. 400 g,
c) napój min. 200 ml. 7. Jadłospis musi być zróżnicowany. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
a) w przypadku zupy - pieczywa (min. 3 kromki chleba lub 2 bułki),
b) w przypadku drugiego dania - przynajmniej 3 razy w tygodniu do podania porcji mięsa, ziemniaków (zamiennie kasza lub ryż) i surówki /gotowanych warzyw, napoju;
c) Zamawiający dopuszcza możliwość podania jako drugiego dania posiłku typu: pierogi, krokiety, naleśniki, kopytka lub makaron z sosem, jednak nie częściej niż dwa razy w tygodniu;
d) Zamawiający dopuszcza podanie wyłącznie zupy z mięsnym wkładem oraz pieczywa (min. 3 kromki chleba lub 2 bułki) oraz napoju, nie częściej niż raz w tygodniu
8. Wykonawca wywiesi w widocznym miejscu w lokalu wydawania i spożywania posiłków jadłospis z podaniem gramatury posiłków na dany dzień żywieniowy.
9. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i przesyłanie do akceptacji Zamawiającego tygodniowego jadłospisu (do godz. 12.00 każdego piątku tygodnia poprzedzającego jego realizację), z podaniem gramatury i kaloryczności posiłków. Jadłospis może zostać przesłany drogą elektroniczną. Brak uwag ze strony Zamawiającego do godz. 15.30 dnia w którym przesłano jadłospis uważany będzie za jego akceptację.
10. Posiłki będą wydawane przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godz. 1200 – 1600 osobom, którym MOPR przyznał posiłek decyzją administracyjną, po okazaniu przez uprawnionego dowodu tożsamości. Wydawanie posiłków osobie drugiej, innej niż wymienionej powyżej, dopuszczone jest tylko na podstawie posiadanego upoważnienia wydanego przez uprawnionego do posiłków, zaakceptowanego przez Zamawiającego. Wykonawca ma odnotować w każdym dniu, po zakończeniu wydawania posiłków osoby, które nie odebrały posiłku w danym dniu, poprzez zakreślenie dnia ― kolorem czerwonym i symbolem „X” ― w który posiłek nie został odebrany.
11. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób uprawnionych do pobierania posiłków. Zamawiający będzie przekazywał osobną listę w stosunku do każdego z lokali, uwzględniającą liczbę osób skierowanych do spożywania posiłków w określonych lokalach. Osoba upoważniona do pobrania posiłku winna również złożyć podpis na liście. Wypełnione listy dołączane będą do faktury dotyczącej zapłaty za posiłki objęte listą.
12. Szacunkowa liczba osób korzystających z posiłków wynosi ok. 30 osób dziennie z wyjątkiem miesiąca lipca, w którym liczba ta wynosi ok. 70 osób. Szacowana ilość posiłków wynosi 7.000. Zamawiający uiści należność za faktycznie wydane posiłki i nie ponosi odpowiedzialności za koszt przygotowanych i niewykorzystanych posiłków.
13. Czas oczekiwania na posiłek, przy założeniu jednoczesnego spożywania przez 20 osób, nie może przekraczać 20 minut. Posiłki będą samodzielnie odbierane przez osoby uprawnione.
14. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu lokalu i zaplecza kuchennego do przeprowadzenia kontroli w zakresie przygotowywania i wydawania posiłków.
15. Punkty wydawania i spożywania posiłków muszą być zlokalizowane na terenie Miasta Słupska. Co najmniej dwa punkty wydawania i spożywania posiłków muszą znajdować się na obszarze wyznaczonym w załączniku nr 9. Poza wskazanym obszarze mogą znajdować się inne punkty. Zamawiający nie określa maksymalnej ilości punktów wydawania i spożywania posiłków. W przypadku lokalizacji punktu na skrzyżowaniach ulic/przejazdów kolejowych, które leżą na granicach wyznaczonego obszaru, Zamawiający w celu określenia, czy dany obiekt spełnia wymogi Zamawiającego, tzn. czy znajduje się na wymaganym obszarze wyznaczonym w załączniku, przyjmie jako spełniające wymogi te obiekty, które zlokalizowane są do skrzyżowania/przejazdu kolejowego (powyższe dotyczy tylko skrzyżowań leżących na wyznaczonej granicy obszaru, na którym zlokalizowana ma być punkt).
16. Wykonawca musi posiadać odpowiednio zorganizowany i przygotowany lokal odpowiadający wymogom sanitarnym potwierdzonym decyzją SANEPID-u na prowadzenie działalności gastronomicznej i tytuł prawny do lokalu, w którym będą przygotowywane i wydawane posiłki, oraz stan zatrudnienia pozwalający na terminowe i właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapisami w ogłoszeniu o zamówieniu.
17. Zamawiający nie dopuszcza zlokalizowania punktu, w którym będą wydawane i spożywane posiłki przez osoby uprawnione na terenie placówek edukacyjno ― oświatowo ― opiekuńczych (np.: żłobki, przedszkola, szkoły i szkoły wyższe) oraz placówek opieki zdrowotnej.
18. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik.
19. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca przekaże Zamawiającemu telefony kontaktowe, numer fax. i adres e-mail w celu dokonywania ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Dane te będą przez Wykonawcę niezwłocznie aktualizowane.
20. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia oraz za szkody wyrządzone Wykonawcy lub innym osobom przez osoby uprawnione do spożywania posiłków. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki objęte przedmiotem zamówienia we własnych obiektach z użyciem własnych urządzeń, materiałów i produktów oraz będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: najwyższa ilość punktów ( najniższa cena)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) posiada aktualną decyzję podległego organu Państwowego Inspektora Sanitarnego dopuszczającego kuchnię, w której wykonawca będzie przygotowywał posiłki, do produkcji żywności,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
― ma co najmniej dwa lokale gastronomiczne, który spełniają wymagania konieczne do zapewnienia higieny w procesie produkcji i obrocie środkami spożywczymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów w zakresie produkcji dań (od surowca do gotowej potrawy), dozwolonych substancji dodatkowych lub innych składników żywności oraz materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością lub obrotem nimi,
― może produkować i obracać żywnością czyli wykonywać posiłki. Decyzja musi dotyczyć prowadzenia żywienia zbiorowego tj.: posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w lokalu.
- dysponuje osobami posiadającymi do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami dotyczącymi ich wykształcenia, doświadczenia zawodowego, które są niezbędne do wykonywania zamówienia, potwierdzający spełnienie dysponowania:
- minimum 1 osobę posiadającą wykształcenie na stanowisku kucharz, posiadającą min. 2 letni staż pracy na tym stanowisku
- minimum 1 osobę – pomoc kuchenna 3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował ww. kadrą przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie usługami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 6 do SWZ,
2) wykaz lokali/narzędzi/wyposażenia zakładów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – Załącznik nr 8 do SWZ,
3) aktualną decyzję podległego organu Państwowego Inspektora Sanitarnego dopuszczającego kuchnię, w której wykonawca będzie przygotowywał posiłki, do produkcji żywności,
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych
lub złożone środki dowodowe będą niekompletne Zamawiający na podstawie art. 107 ustawy wezwie do ich złożenia lub
uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może, żądać wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków
dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w Rozdz. IX pkt 1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne postanowienia umowy zawiera załączony do specyfikacji wzór umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian
postanowień zawartej umowy. Zakres możliwych zmian określono we wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mopr_slupsk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-18 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.