Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00358388/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
- 2024/BZP 00364340/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa maszyn do obróbki drewna w ramach projektu pn. „Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną koło w Jarosławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650886776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilsona 6a
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@psoni-jaroslaw.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psoni-jaroslaw.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c300de58-26fd-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność na rzecz osób z niepełnosprawnością intelektualną.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa maszyn do obróbki drewna w ramach projektu pn. „Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c300de58-26fd-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, 7.15 Aktywna integracja.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358388
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSONI/ZP/2130-9/1221/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 sztuki fabrycznie nowej piło – łuparki do drewna z podajnikiem do drewna.Specyfikacja – parametry nie gorsze niż:
• Silnik spalinowy,
• Moc silnika min. 13 KM,
• Pojemność silnika od 400 cm³,
• Siła rozłupywania od 20 ton,
• Długość cięcia max. 610 mm,
• Średnica drewna od 400 mm do max 500 mm,
• Długość prowadnicy piły min 500 mm,
• Napęd piły łańcuchowej hydrauliczny,
• Piła łańcuchowa,
• Długość przenośnika taśmowego od 3 m,
• Napęd podajnika taśmowego hydrauliczny,
• Waga piło-łuparki do drewna z podajnikiem do drewna do 850 kg,
• Nóź rozłupujący 4/6 części,
• Maszyna umieszczona na podwoziu kołowym z zaczepem kulowym.
2) Zakres zamówienia obejmuje dostawę wraz z instalacją, rozładunkiem i wniesieniem we wskazane miejsce, fabrycznie nowej, kompletnej, nieużywanej, nieuszkodzonej, wolnej od wad fizycznych i wad prawnych, spełniającej normy bezpieczeństwa, dopuszczonej do obrotu na terenie RP, spełniającej warunki techniczne, w pełni sprawnej i gotowej do użycia maszyny.
3) Pod pojęciem „fabrycznie nowej”, Zamawiający rozumie pełnowartościowy produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu, wolny od usterek materiałowych i produkcyjnych, pochodzący z bieżącej produkcji.
4) Wykonawca w dniu dostawy dokona uruchomienia oraz sprawdzenia poprawności działania dostarczonej maszyny oraz poinstruuje, w miejscu dostawy, osoby wyznaczone przez Zamawiającego z zakresu obsługi i warunków jej eksploatacji.
5) Miejsce realizacji zamówienia (dostawy, instalacji, instruktażu): ul. Zamkowa 46 a, 37-630 Oleszyce.
6) Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pisemnej gwarancji (karty gwarancyjnej), instrukcji, dokumentacji techniczno – ruchowej (DTR) sporządzonej w języku polskim, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz innych dokumentów wymaganych przy tego typu maszynach.
7) Wykonawca usunie wszelkie szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia, usunie powstałe odpady i nieczystości, pozostawi miejsce w czystości i porządku.
8) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości co najmniej na okres gwarancji udzielonej przez producenta danej maszyny licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, jednak nie krótszej niż 24 miesiące.
9) Wykonawca zapewni wszelkie niezbędne przeglądy i serwis w okresie gwarancji jakości zgodnie z zaleceniami producenta.
10) Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne, chyba że Zamawiający wskazał górną i dolną granicę (przedział) danego parametru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42642100-9 - Obrabiarki do obróbki drewna
4.5.5.) Wartość części: 32397,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej 1 sztuki szlifierki szerokotaśmowej i 1 sztuki frezarki.Specyfikacja frezarki – parametry nie gorsze niż:
• Moc silnika 3,5 – 6,0 kW,
• Wózek jezdny w zakresie długości: 1200-1400 mm,
• Szerokość wózka jezdnego 330-400 mm,
• Minimalna wysokość robocza wrzeciona od 100 mm do 160 mm,
• Cztery prędkości obrotowe zmieniane na pasku w zakresach 3000-3500, 6000-6500, 8000-8500, 10000-1100 obr/min,
• Elektryczne podnoszenie i opuszczanie wrzeciona z dokładnością do 0,1 mm na czytelnym wyświetlaczu,
• Przechył wrzeciona 0°-45°,
• Wymienne wrzeciono Fi 30 mm,
• Otwór w stole frezarskim między 200 - 230 mm.
Specyfikacja szlifierki szerokotaśmowej – parametry nie gorsze niż:
• Szerokość szlifowania między 800 - 1000 mm,
• Minimum dwie prędkości posuwu w zakresach 4-5 m/min oraz 9-10 m/min,
• Wysokość szlifowania 3 - 170 mm,
• Moc silnika 5,5 – 7,5 kW,
• Agregat kombi ze stopą szlifierską umożliwiającą szlifowanie drewna litego oraz forniru,
• Elektryczne sterowanie wysokości stołu posuwowego z panelu obsługi w skokach co 0,1 mm.
2) Zakres zamówienia obejmuje dostawę wraz z instalacją, rozładunkiem i wniesieniem we wskazane miejsce, fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych, nieuszkodzonych, wolnych od wad fizycznych i wad prawnych, spełniających normy bezpieczeństwa, dopuszczonych do obrotu na terenie RP, spełniających warunki techniczne, w pełni sprawnych i gotowych do użycia maszyn.
3) Pod pojęciem „fabrycznie nowe”, Zamawiający rozumie pełnowartościowe produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych, pochodzące z bieżącej produkcji.
4) Wykonawca w dniu dostawy dokona uruchomienia oraz sprawdzenia poprawności działania dostarczonych maszyn oraz poinstruuje, w miejscu dostawy, osoby wyznaczone przez Zamawiającego z zakresu obsługi i warunków ich eksploatacji.
5) Miejsce realizacji zamówienia (dostawy, instalacji, instruktażu): ul. Mickiewicz 12, 37-630 Oleszyce.
6) Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pisemnych gwarancji (kart gwarancyjnych), instrukcji, dokumentacji techniczno – ruchowej (DTR) sporządzonych w języku polskim, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz innych dokumentów wymaganych przy tego typu maszynach.
7) Wykonawca usunie wszelkie szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia, usunie powstałe odpady i nieczystości, pozostawi miejsce w czystości i porządku.
8) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości co najmniej na okres gwarancji udzielonej przez producenta danej maszyny licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, jednak nie krótszej niż 24 miesiące.
9) Wykonawca zapewni wszelkie niezbędne przeglądy i serwis w okresie gwarancji jakości zgodnie z zaleceniami producenta.
10) Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne, chyba że Zamawiający wskazał górną i dolną granicę (przedział) danego parametru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42642100-9 - Obrabiarki do obróbki drewna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43811000-1 - Szlifierki do drewna
42623000-9 - Frezarki
4.5.5.) Wartość części: 97754,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50305,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50305,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "BMS" Spółka Jawna Z. Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950
7.3.3) Ulica: Staszica 22
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50305,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121721,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177600,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121721,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Pajek Megamaszyny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561783517
7.3.3) Ulica: Guznera 55
7.3.4) Miejscowość: Spórok
7.3.5) Kod pocztowy: 47-175
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121721,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa środków czystości dla potrzeb szpitala - powtórka zadania 2
- Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli i krzeseł dla komórek szpitala - z podziałem na zadania.
- Przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i rozbiórką OB6, OB7 w miejscowości Tuczempy
- Przebudowa pomieszczeń sali gimnastycznej na żłobek wraz z pomieszczeniami przynależnymi w m. Munina
więcej: przetargi w Jarosławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.