Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00379423/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Parczewie: Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 8333542314
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.parczew.dzp@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie drogami wojewódzkimi na terenie działania RDW w Parczewie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Parczewie: Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e61ba43f-4af8-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431687
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090039/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.65 RDW w Parczewie Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379423
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R5.ST.372.18.2023.ps
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 143897,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych przy drogach wojewódzkich nr 813, 814, 815 i 819 w sezonie zimowym 2023/2024, wzdłuż dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Parczewie na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie w ilości 14,580 km.Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie zapewni następujące materiały: zasłony przeciwśnieżne z tworzywa sztucznego oraz kołki drewniane do ustawienia zasłon. Materiały Wykonawca odbierze z placu magazynowania przy siedzibie
poszczególnych OD nr 1 w Parczewie przy ul. 11 Listopada 98, 21-200 Parczew.
Wykonawca usług zabezpieczy następujące materiały:
- drut stalowy Ø 2,0 mm lub linka o Ø 2,0 mm,
- kotwy /gwoździe/ do mocowania linki/sznurka,
- sznurek lub drut do mocowania siatki do drutu stalowego lub linki i do kołków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 80672,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych przy drogach wojewódzkich nr 809, 813, 815, 828 i 829 w sezonie zimowym 2023/2024, wzdłuż dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Parczewie na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim w ilości 11,730 km.Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie zapewni następujące materiały: zasłony przeciwśnieżne z tworzywa sztucznego oraz kołki drewniane do ustawienia zasłon. Materiały Wykonawca odbierze z placu magazynowania przy siedzibie
poszczególnych OD nr 2 w Ostrowie Lubelskim przy ul. Lubartowskiej 62, 21-110 Ostrów Lubelski.
Wykonawca usług zabezpieczy następujące materiały:
- drut stalowy Ø 2,0 mm lub linka o Ø 2,0 mm,
- kotwy /gwoździe/ do mocowania linki/sznurka,
- sznurek lub drut do mocowania siatki do drutu stalowego lub linki i do kołków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 63224,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74285,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74285,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "JANPOL"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391392431
7.3.4) Miejscowość: Jasionka 188
7.3.5) Kod pocztowy: 21-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE "JANPOL" Jan Danilkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE "JANPOL" Jan Danilkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74285,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63224,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89061,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63224,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "JANPOL"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391392431
7.3.4) Miejscowość: Jasionka 188
7.3.5) Kod pocztowy: 21-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE "JANPOL" Jan Danilkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE "JANPOL" Jan Danilkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63224,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
- Leasing aut osobowych - DZP.25.6.2025
- Organizacja szkoleń z zakresu BHP dla członków - wolontariuszy Grup Pomocy Humanitarnej PCK
- Dostawa rękawic medycznych
- Usługi ochrony osób i mienia
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja schodów zewnętrznych do budynku Domu Pogrzebowego w Kętach wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych"
- Budowa kanalizacji sanitarnej od granicy z Gminą Lubień do oczyszczalni ścieków w Pcimiu
- Modernizacja ogrodzenia w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Modernizacja placu zabaw i ogrodzenia w Przedszkolu nr 284 przy ul. Jałtańskiej 8 w Warszawie
- "Rozbudowa infrastruktury sportowej położonej na terenie Gminy Płoskinia"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej i kompleksu sportowego Orlik 2024 z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej - w "zaprojektuj i wybuduj" na podstawie PFU
- "Budowa żłobka w Trzebiatowie"
więcej: Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.