eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskBudowa terenu rekreacyjnego przy ul. Ryszarda Riedla w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego pn. Sportowo-rekreacyjny park przy Riedla



Ogłoszenie z dnia 2023-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa terenu rekreacyjnego przy ul. Ryszarda Riedla w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego pn. Sportowo-rekreacyjny park przy Riedla

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa terenu rekreacyjnego przy ul. Ryszarda Riedla w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego pn. Sportowo-rekreacyjny park przy Riedla

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8431039-4335-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053667/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Sportowo - rekreacyjny park przy Riedla - Program na rzecz zwiększania szans rozwojowych Ziemi Słupskiej na lata 2019-2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368538

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.26.2023.ZP6

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu przy ul. Ryszarda Riedla w Słupsku dz. Nr 15 oraz dz. Nr 252 obr. 8 w zakresie określonym w dokumentacji projektowej i w przedmiarze.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać m.in.:
1) boisko wielofunkcyjne wraz z ogrodzeniem (piłkochwyty) oraz osprzęt na boiskach,
2) górkę saneczkową (w centralnej części działki),
3) plac street workout,
4) siłownię zewnętrzną,
5) trakty komunikacyjne o nawierzchni wodoprzepuszczalnej mineralno-epoksydowej,
6) elementy małej architektury: ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, leżaki miejskie, hamaki miejskie itp.,
7) ogród deszczowy,
8) zagospodarowanie terenu zielenią,
9) instalację oświetlenia terenu,
a) przy budowie oświetlenia należy zastosować oprawy, których system sterowania zgodny jest z użytkowanym z ZIM w Słupsku na terenie miasta Słupska. Przed odbiorem Zamawiający przeprowadzi test funkcjonalności sterowania nowymi oprawami w zakresie funkcji określonych w branży elektrycznej,
b) Zamawiający wymaga co najmniej 10 letniej gwarancji producenta na zainstalowane oprawy oświetleniowe oraz słupy stalowe z wysięgnikami.
10)Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ oraz wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22033584,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2243987,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2203584,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OGRODY Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: JANTAR 2 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392658826

7.3.3) Ulica: Bierkowo 155

7.3.4) Miejscowość: Bierkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-206

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2203584,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-06 do 2023-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.