Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00440827/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
- 2024/BZP 00510144/01 - Wynik z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja spotkania jubileuszowego dla pracowników Polskiego Komitetu Normalizacyjnego z okazji 100-lecia istnienia instytucji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010415408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 14
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-050
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 556 77 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.komar@pkn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja spotkania jubileuszowego dla pracowników Polskiego Komitetu Normalizacyjnego z okazji 100-lecia istnienia instytucji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-639bcd81-5beb-44c0-94d0-e362c70a487a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093513/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Organizacja wydarzenia dla pracowników PKN z okazji Jubileuszu 100lecia PKN
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-639bcd81-5beb-44c0-94d0-e362c70a487a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, z wyłączeniem składania ofert, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie przy
użyciu Formularza do komunikacji na Platformie e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej konferencje@pkn.pl. Sposób komunikacji, o której mowa powyżej nie dotyczy składania/zmiany/wycofania ofert.
2. Składanie ofert odbywa się na Platformie e-Zamówienia w zakładce Oferty/wnioski. Sposób złożenia Oferty, w tym zaszyfrowania
Oferty opisany został w Regulaminie Platformy e-Zamówienia dostępnym oraz w „Instrukcji interaktywnej" pod adresem:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
Szczegółowe informacje zawiera Rozdział 6 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowe informacje zawiera Rozdział 6 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polski Komitet Normalizacyjny, ul. Świętokrzyska 14. 00-050 Warszawa;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Polskim Komitecie Normalizacyjnym jest Pan Artur Staśkiewicz, kontakt: 22 55 67
661; daneosobowe@pkn.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego WRZ 26.2.2024 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), (zwanej dalej Ustawą) na organizację spotkania jubileuszowego dla pracowników Polskiego Komitetu Normalizacyjnego z okazji 100-lecia istnienia instytucji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRZ.26.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja, przeprowadzenie oraz obsługa spotkania jubileuszowego z okazji 100-lecia Polskiego Komitetu Normalizacyjnego dla 330 osób – obecnych oraz emerytowanych pracowników PKN.
W trakcie spotkania zostaną podsumowane dotychczasowe osiągnięcia PKN oraz wkład polskiej normalizacji w rozwój gospodarki, a także omówione najważniejsze projekty i inicjatywy, które przyczyniły się do poprawy jakości i
bezpieczeństwa.
Przedstawione zostaną kierunki rozwoju działalności normalizacyjnej na kolejne lata, z uwzględnieniem głównych celów i wyzwań stojących przed normalizacją, a także plany rozwojowe i strategiczne działania mające na celu dalsze wzmocnienie systemu normalizacyjnego w Polsce.
Istotnym punktem spotkania będzie ceremonia wręczenia wyróżnień dla zasłużonych pracowników PKN, w uznaniu ich wkładu i zaangażowania w rozwój normalizacji.
W kolejnej części spotkania odbędzie się spektakl teatralny oraz poczęstunek dla uczestników.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-06
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert odbędzie się wyłącznie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów zgodnie z zasadami określonymi w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej:1.1 posiada wiedzę techniczną: wiedzę i doświadczenie - Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej 3 (trzy) usługi polegające na organizacji wydarzenia typu integracja pracowników, konferencja, kongres, gala lub inne wydarzenie wraz z aranżacją powierzchni, nagłośnieniem, usługą konferansjera i cateringiem dla co najmniej 150 osób o wartości nie mniejszej
niż 150 000 zł brutto (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy) każda. W przypadku, gdy w ramach realizacji wskazanej w ofercie poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były wykonywane również inne świadczenia, niebędące przedmiotem tego zamówienia wymaganego w niniejszym postępowaniu, wykazana musi zostać wartość dotycząca
wyłącznie tej części usługi, która obejmowała usługi będące przedmiotem zamówienia wymaganego w niniejszym postępowaniu.
1.2 posiada zdolność zawodową – dysponują lub będą dysponowali osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. osobą spełniającą poniższe wymagania: osobą mającą doświadczenie w pełnieniu roli koordynatora, która w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert koordynowała co najmniej 3 (trzy) wydarzenia (np. integracja pracowników, konferencja, kongres, gala) dla minimum 150 uczestników każde.
2. Na podstawie art. 95 Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę koordynatora, który będzie odpowiedzialny za koordynowanie całości prac związanych z organizacją spotkania jubileuszowego dla pracowników Polskiego Komitetu Normalizacyjnego z okazji 100-lecia istnienia instytucji na podstawie umowy o pracę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
2. Oświadczenie Wykonawcy (każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia) i podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
3. Oświadczenie Wykonawcy (każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia) i podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w:
- pkt. 4.2.4.1 SWZ Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do Wzoru Formularza Oferty.
- pkt. 4.2.4.2 SWZ Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawierające wykaz usług świadczonych przez koordynatora oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do Wzoru Formularza Oferty.
2. Wykaz wykonanych/wykonywanych usług określonych w pkt. 4.2.4.1 SWZ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ.
2.1. dowody, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w tym:
a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane;
b) oświadczenie Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów, o którym mowa w pkt. 4.4.4.1.1 a) SWZ.
3. Oświadczenie wykonawcy, że osoba która będzie pełniła rolę koordynatora, o której mowa w pkt.4.2.4.2 SWZ, w okresie ostatnich
3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert koordynowała co najmniej 3 (trzy) wydarzenia (np. integracja pracowników, konferencja, kongres, gala) dla minimum 150 uczestników każde.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Ilekroć w SWZ znajdują się zapisy dotyczące Wykonawcy, stosuje się je odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uznaje się wspólników spółki cywilnej. Sposób złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia został opisany w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w przypadkach, gdy:a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty;
b) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy;
c) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu, z zastrzeżeniem powyższych postanowień Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Warszawa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-05 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-03
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2025 roku
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.