eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BaligródBUDOWA SKŁADU DREWNA W LEŚNICTWIE ZAWÓZ ORAZ W LEŚNICTWIE WOLA GÓRZAŃSKA



Ogłoszenie z dnia 2024-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA SKŁADU DREWNA W LEŚNICTWIE ZAWÓZ ORAZ W LEŚNICTWIE WOLA GÓRZAŃSKA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Baligród

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Baligród

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014478

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bieszczadzka 15

1.5.2.) Miejscowość: Baligród

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-606

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134657200

1.5.8.) Numer faksu: 134657201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: baligrod@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.baligrod.krosno.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_baligrod

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA SKŁADU DREWNA W LEŚNICTWIE ZAWÓZ ORAZ W LEŚNICTWIE WOLA GÓRZAŃSKA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fab4a10e-320d-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00446425/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa składów drewna w Leśnictwie Zawóz, Wola Górzańska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380793

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.3.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 473498,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. I – Budowa składu drewna w leśnictwie Zawóz

Zestawienie powierzchni:
a) Plac składowy żwirowy – 1027m2
- 20cm – profilowanie kruszywem łamanym - profilowanie i zagęszczanie ist. nawierzchni gruntowej
b) Drogi dojazdowo-manewrowe z płyt betonowych – 210m2
- 15cm - płyty betonowe [o wym.3,0x1,0x0,15m lub 3,0x1,5x0,15m (lub h=0,18m)]
- 5 cm - podsypka piaskowa lub cementowo-piaskowa 1:4
- 20cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego C90/3
- 30cm - podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszyw niezwiązanej
- geowłóknina separacyjno-filtracyjna 400g/m2,
wytrzymałość na rozciąganie 25,0kN/m
c) Pobocza z kruszywa przy drogach z płyt betonowych – 36m2
d) Droga manewrowa z kruszywa – 246m2
e) Pobocza z kruszywa przy drodze manewrowej z kruszywa – 49m2
f) Zjazdy z dróg publicznych – 152m2
4cm – nawierzchnia z kruszywa łamanego
5cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego C90/3
20cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego C90/3
30cm - podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszyw niezwiązanej
- geowłóknina separacyjno-filtracyjna 400 gram/m2,
wytrzymałość na rozciąganie 25,0kN/m
g) Pobocza z kruszywa przy zjazdach asfaltowych – 28m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 287382,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. II – Budowa składu drewna w leśnictwie Wola Górzańska

Zestawienie powierzchni:
a) Plac składowy gruntowy – 1964m2
- profilowanie i zagęszczanie ist. nawierzchni gruntowej
b) Drogi dojazdowo-manewrowe z płyt betonowych – 168m2
- 15cm - płyty betonowe [o wym.3,0x1,0x0,15m lub 3,0x1,5x0,15m (lub h=0,18m)]
- 5 cm - podsypka piaskowa lub cementowo-piaskowa 1:4
- 20cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego C90/3
- 30cm - podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszyw niezwiązanej
- geowłóknina separacyjno-filtracyjna 400g/m2, wytrzymałość na rozciąganie 25,0kN/m
c) Pobocza z kruszywa przy drogach z płyt betonowych – 36m2
d) Droga manewrowa z kruszywa – 519m2
e) Pobocza z kruszywa przy drodze manewrowej z kruszywa – 115m2
f) Zjazdy z dróg publicznych – 120m2
- 4cm – nawierzchnia z kruszywa łamanego
- 5cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego C90/3
- 20cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego C90/3
- 30cm - podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszyw niezwiązanej
- geowłóknina separacyjno-filtracyjna 400 gram/m2, wytrzymałość na rozciąganie 25,0kN/m
g) Pobocza z kruszywa przy zjazdach asfaltowych – 28m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 295020,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249685,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309597,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249685,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Leśne i Sprzętem Ciężkim Kazimierz Pasławski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881252962

7.3.4) Miejscowość: Terka

7.3.5) Kod pocztowy: 38-610

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Mirosław Łoś Usługi Transportowe, Budowlane, Sprzętowe - profilowanie nawierzchni składów


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249685,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252156,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325770,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252156,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Leśne i Sprzętem Cieżkim Kazimierz Pasławski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881252962

7.3.4) Miejscowość: Terka

7.3.5) Kod pocztowy: 38-610

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Mirosław Łoś Usługi Transportowe, Budowlane, Sprzętowe - profilowanie nawierzchni


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252156,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ofertę oceniono w oparciu o następujące kryteria wyboru: cena – 60%, wydłużenie okresu gwarancji (40%). Oferta uzyskała najwięcej pkt

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.