Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00359180/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
- 2023/BZP 00361862/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na dostawie materiałów promujących Krajowy Fundusz Szkoleniowy na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531655508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 25C
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774416701
1.5.8.) Numer faksu: 774416702
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupopole.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-625dbe92-3786-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na dostawie materiałów promujących Krajowy Fundusz Szkoleniowy na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-625dbe92-3786-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041273/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 Wykonanie artykułów informacyjno-promocyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359180
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NO.3317.11.2023.PW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17639,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z dostarczeniem oznakowanych materiałów promujących Krajowy Fundusz Szkoleniowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20061,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24028,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24028,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIO SIEDEM ŻÓŁTOWSKI GRZEGORZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6792556413
7.3.3) Ulica: Myślenicka
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-698
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO SIEDEM ŻÓŁTOWSKI GRZEGORZ
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO SIEDEM ŻÓŁTOWSKI GRZEGORZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24028,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Część IV: Wykonanie monitoringu stanu ochrony susła moręgowanego (kod gatunku 1335) w obszarze Natura 2000 Kamień Śląski PLH160003 - II termin
- D/33/2025 Zakup licencji na oprogramowanie do analizy jakościowej, umożliwiające współpracę w chmurze i stacjonarną analizę danych jakościowych
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów [U/1/TP/2025]
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu kompetencji twardych w podziale na 4 części
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa koszulek promocyjnych z personalizowanym nadrukiem fotoluminescencyjnym
- (2) Dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych
- Usługa wydruku centralnego dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- Druk i dostawa jednej książki na potrzeby Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie
- Druk i oprawa dwóch książek
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.