Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00387738/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00468024/01 - Wynik z dnia 2024-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa transportowa polegająca na dowozie i odwozie dzieci i uczniów
do przedszkoli i szkół podstawowych w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dębnica Kaszubska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. Antoniego Kani
1.5.2.) Miejscowość: Dębnica Kaszubska
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-248
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@debnicakaszubska.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debnicakaszubska.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7ddbda8-351e-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa transportowa polegająca na dowozie i odwozie dzieci i uczniówdo przedszkoli i szkół podstawowych w roku szkolnym 2024/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7ddbda8-351e-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052003/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dębnica Kaszubska w roku szkolnym 2024/2025.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387738
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPI.271.23.2024.JD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dowóz dzieci/uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dębnicy Kaszubskiej. W skład Zespołu wchodzi: Przedszkole Publiczne w Dębnicy Kaszubskiej, Szkoła Podstawowa w Dębnicy Kaszubskiej.Szacunkowa ilość dzieci dowożonych w roku szkolnym 2024/2025 – 162
Szczegółowy opis zadania zawiera załącznik nr 11.1. do SWZ.
2. Szacunkowa ilość dzieci dojeżdżających została określona na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb dowozu dzieci w okresie objętym przedmiotem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci korzystających z usług dowozu o maksymalnie 15%, w zależności od frekwencji dzieci w przedszkolach i szkołach, a Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu.
3. Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły, przedszkola w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych oraz odwiezienie uczniów po zajęciach lekcyjnych. Dowóz i odwóz dzieci/uczniów nie może trwać dłużej niż 45 minut.
4. Usługa dowozu i odwozu będzie świadczona wg ustalonego z dyrektorem szkoły rozkładu kursów autobusu, który będzie dostosowany do planu zajęć w szkole.
5. Wykonawca zapewnia opiekę nad przewożonymi uczniami, podczas wsiadania do autobusu, przewozu i wysiadania z autobusu.
6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, aby utworzone kursy na potrzeby uczniów również stanowiły biletowany kurs otwarty z możliwością skorzystania z transportu przez mieszkańców z terenu Gminy Dębnica Kaszubska, z tym, że w pierwszej kolejność Wykonawca zapewnia dowóz i odwóz dzieci/uczniów do przedszkoli i szkół.
7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opracowanych standardów ochrony małoletnich zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 560) i przedstawieniu ich do wglądu zamawiającemu w dniu podpisania umowy.
8. Z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy opieki nad dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ww. ustawą Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Kierowcy oraz opiekunowie powinni obowiązkowo zostać zweryfikowani w ww. Rejestrze.
9. Każdorazowo w przypadku zmiany osób wykonujących usługę Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualizację wykazu pracowników Zamawiającemu. Pracownicy Ci podlegają weryfikacji w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 363891,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dowóz dzieci/uczniów do Zespołu Szkół w GogolewieW skład Zespołu wchodzi: Przedszkole w Borzęcinie, Szkoła Podstawowa w Gogolewie.
Szacunkowa ilość dzieci dowożonych w roku szkolnym 2024/2025 – 135
Szczegółowy opis zadania zawiera załącznik nr 11.2. do SWZ.
2. Szacunkowa ilość dzieci dojeżdżających została określona na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb dowozu dzieci w okresie objętym przedmiotem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci korzystających z usług dowozu o maksymalnie 15%, w zależności od frekwencji dzieci w przedszkolach i szkołach, a Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu.
3. Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły, przedszkola w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych oraz odwiezienie uczniów po zajęciach lekcyjnych. Dowóz i odwóz dzieci/uczniów nie może trwać dłużej niż 45 minut.
4. Usługa dowozu i odwozu będzie świadczona wg ustalonego z dyrektorem szkoły rozkładu kursów autobusu, który będzie dostosowany do planu zajęć w szkole.
5. Wykonawca zapewnia opiekę nad przewożonymi uczniami, podczas wsiadania do autobusu, przewozu i wysiadania z autobusu.
6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, aby utworzone kursy na potrzeby uczniów również stanowiły biletowany kurs otwarty z możliwością skorzystania z transportu przez mieszkańców z terenu Gminy Dębnica Kaszubska, z tym, że w pierwszej kolejność Wykonawca zapewnia dowóz i odwóz dzieci/uczniów do przedszkoli i szkół.
7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opracowanych standardów ochrony małoletnich zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 560) i przedstawieniu ich do wglądu zamawiającemu w dniu podpisania umowy.
8. Z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy opieki nad dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ww. ustawą Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Kierowcy oraz opiekunowie powinni obowiązkowo zostać zweryfikowani w ww. Rejestrze.
9. Każdorazowo w przypadku zmiany osób wykonujących usługę Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualizację wykazu pracowników Zamawiającemu. Pracownicy Ci podlegają weryfikacji w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 190122,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dowóz dzieci/uczniów do Zespołu Szkół w MotarzynieW skład Zespołu wchodzi: Przedszkole w Budowie, Szkoła Podstawowa w Motarzynie
Szacunkowa ilość dzieci dowożonych w roku szkolnym 2024/2025 – 70
Szczegółowy opis zadania zawiera załącznik nr 11.3. do SWZ.
2. Szacunkowa ilość dzieci dojeżdżających została określona na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb dowozu dzieci w okresie objętym przedmiotem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci korzystających z usług dowozu o maksymalnie 15%, w zależności od frekwencji dzieci w przedszkolach i szkołach, a Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu.
3. Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły, przedszkola w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych oraz odwiezienie uczniów po zajęciach lekcyjnych. Dowóz i odwóz dzieci/uczniów nie może trwać dłużej niż 45 minut.
4. Usługa dowozu i odwozu będzie świadczona wg ustalonego z dyrektorem szkoły rozkładu kursów autobusu, który będzie dostosowany do planu zajęć w szkole.
5. Wykonawca zapewnia opiekę nad przewożonymi uczniami, podczas wsiadania do autobusu, przewozu i wysiadania z autobusu.
6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, aby utworzone kursy na potrzeby uczniów również stanowiły biletowany kurs otwarty z możliwością skorzystania z transportu przez mieszkańców z terenu Gminy Dębnica Kaszubska, z tym, że w pierwszej kolejność Wykonawca zapewnia dowóz i odwóz dzieci/uczniów do przedszkoli i szkół.
7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opracowanych standardów ochrony małoletnich zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 560) i przedstawieniu ich do wglądu zamawiającemu w dniu podpisania umowy.
8. Z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy opieki nad dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ww. ustawą Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Kierowcy oraz opiekunowie powinni obowiązkowo zostać zweryfikowani w ww. Rejestrze.
9. Każdorazowo w przypadku zmiany osób wykonujących usługę Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualizację wykazu pracowników Zamawiającemu. Pracownicy Ci podlegają weryfikacji w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 66014,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienia dokonano na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych – cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W prowadzonym postępowaniu na każde zadanie wpłynęła 1 oferta.
Cena oferty, złożonej przez Wykonawcę: Józef Gawin Transport i Handel „GOCHY” Wojsk 6A, 77-130 Lipnica w wysokości: 246 020,00 zł brutto dla Zadania 2 i 106 020,00 zł brutto dla Zadania 3 przekracza środki jakie Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj. Zadanie 2 – 205 332,48 zł brutto i Zadanie 3 – 71 296,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246020,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienia dokonano na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych – cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W prowadzonym postępowaniu na każde zadanie wpłynęła 1 oferta.
Cena oferty, złożonej przez Wykonawcę: Józef Gawin Transport i Handel „GOCHY” Wojsk 6A, 77-130 Lipnica w wysokości: 246 020,00 zł brutto dla Zadania 2 i 106 020,00 zł brutto dla Zadania 3 przekracza środki jakie Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj. Zadanie 2 – 205 332,48 zł brutto i Zadanie 3 – 71 296,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106020,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie obsługi w zakresie transportu osobowego krajowego i międzynarodowego na lata 2025-2026
- BZP.271.32.2024 "Dowożenie dzieci i uczniów zamieszkałych w Dzielnicy Repty Ślaskie do przedszkoli i szkół podstawowych w Tarnowskich Górach".
- Przewóz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim do jednostek oświatowych i z powrotem, z opieką w czasie przewozu, z podziałem na 3 części, w 2025 r.
- Realizacja usług transportowych na rzecz Akademii Sztuki Wojennej.
- Świadczenie usług dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "JA-TY-MY" dla powiatu łęczyckiego: Usługa transportowa
- Świadczenie usług hotelarskich i transportowych na rzecz pacjentów SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie w trakcie leczenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.