eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębnica KaszubskaUsługa transportowa polegająca na dowozie i odwozie dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół podstawowych w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa transportowa polegająca na dowozie i odwozie dzieci i uczniów
do przedszkoli i szkół podstawowych w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dębnica Kaszubska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979803

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. Antoniego Kani

1.5.2.) Miejscowość: Dębnica Kaszubska

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-248

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@debnicakaszubska.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debnicakaszubska.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7ddbda8-351e-11ef-acf6-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa transportowa polegająca na dowozie i odwozie dzieci i uczniów
do przedszkoli i szkół podstawowych w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7ddbda8-351e-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052003/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dębnica Kaszubska w roku szkolnym 2024/2025.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387738

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RPI.271.23.2024.JD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 620028,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dowóz dzieci/uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dębnicy Kaszubskiej. W skład Zespołu wchodzi: Przedszkole Publiczne w Dębnicy Kaszubskiej, Szkoła Podstawowa w Dębnicy Kaszubskiej.
Szacunkowa ilość dzieci dowożonych w roku szkolnym 2024/2025 – 162
Szczegółowy opis zadania zawiera załącznik nr 11.1. do SWZ.
2. Szacunkowa ilość dzieci dojeżdżających została określona na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb dowozu dzieci w okresie objętym przedmiotem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci korzystających z usług dowozu o maksymalnie 15%, w zależności od frekwencji dzieci w przedszkolach i szkołach, a Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu.
3. Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły, przedszkola w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych oraz odwiezienie uczniów po zajęciach lekcyjnych. Dowóz i odwóz dzieci/uczniów nie może trwać dłużej niż 45 minut.
4. Usługa dowozu i odwozu będzie świadczona wg ustalonego z dyrektorem szkoły rozkładu kursów autobusu, który będzie dostosowany do planu zajęć w szkole.
5. Wykonawca zapewnia opiekę nad przewożonymi uczniami, podczas wsiadania do autobusu, przewozu i wysiadania z autobusu.
6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, aby utworzone kursy na potrzeby uczniów również stanowiły biletowany kurs otwarty z możliwością skorzystania z transportu przez mieszkańców z terenu Gminy Dębnica Kaszubska, z tym, że w pierwszej kolejność Wykonawca zapewnia dowóz i odwóz dzieci/uczniów do przedszkoli i szkół.
7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opracowanych standardów ochrony małoletnich zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 560) i przedstawieniu ich do wglądu zamawiającemu w dniu podpisania umowy.
8. Z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy opieki nad dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ww. ustawą Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Kierowcy oraz opiekunowie powinni obowiązkowo zostać zweryfikowani w ww. Rejestrze.
9. Każdorazowo w przypadku zmiany osób wykonujących usługę Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualizację wykazu pracowników Zamawiającemu. Pracownicy Ci podlegają weryfikacji w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 363891,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dowóz dzieci/uczniów do Zespołu Szkół w Gogolewie
W skład Zespołu wchodzi: Przedszkole w Borzęcinie, Szkoła Podstawowa w Gogolewie.
Szacunkowa ilość dzieci dowożonych w roku szkolnym 2024/2025 – 135
Szczegółowy opis zadania zawiera załącznik nr 11.2. do SWZ.
2. Szacunkowa ilość dzieci dojeżdżających została określona na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb dowozu dzieci w okresie objętym przedmiotem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci korzystających z usług dowozu o maksymalnie 15%, w zależności od frekwencji dzieci w przedszkolach i szkołach, a Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu.
3. Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły, przedszkola w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych oraz odwiezienie uczniów po zajęciach lekcyjnych. Dowóz i odwóz dzieci/uczniów nie może trwać dłużej niż 45 minut.
4. Usługa dowozu i odwozu będzie świadczona wg ustalonego z dyrektorem szkoły rozkładu kursów autobusu, który będzie dostosowany do planu zajęć w szkole.
5. Wykonawca zapewnia opiekę nad przewożonymi uczniami, podczas wsiadania do autobusu, przewozu i wysiadania z autobusu.
6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, aby utworzone kursy na potrzeby uczniów również stanowiły biletowany kurs otwarty z możliwością skorzystania z transportu przez mieszkańców z terenu Gminy Dębnica Kaszubska, z tym, że w pierwszej kolejność Wykonawca zapewnia dowóz i odwóz dzieci/uczniów do przedszkoli i szkół.
7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opracowanych standardów ochrony małoletnich zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 560) i przedstawieniu ich do wglądu zamawiającemu w dniu podpisania umowy.
8. Z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy opieki nad dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ww. ustawą Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Kierowcy oraz opiekunowie powinni obowiązkowo zostać zweryfikowani w ww. Rejestrze.
9. Każdorazowo w przypadku zmiany osób wykonujących usługę Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualizację wykazu pracowników Zamawiającemu. Pracownicy Ci podlegają weryfikacji w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 190122,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dowóz dzieci/uczniów do Zespołu Szkół w Motarzynie
W skład Zespołu wchodzi: Przedszkole w Budowie, Szkoła Podstawowa w Motarzynie
Szacunkowa ilość dzieci dowożonych w roku szkolnym 2024/2025 – 70
Szczegółowy opis zadania zawiera załącznik nr 11.3. do SWZ.
2. Szacunkowa ilość dzieci dojeżdżających została określona na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb dowozu dzieci w okresie objętym przedmiotem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci korzystających z usług dowozu o maksymalnie 15%, w zależności od frekwencji dzieci w przedszkolach i szkołach, a Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu.
3. Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły, przedszkola w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych oraz odwiezienie uczniów po zajęciach lekcyjnych. Dowóz i odwóz dzieci/uczniów nie może trwać dłużej niż 45 minut.
4. Usługa dowozu i odwozu będzie świadczona wg ustalonego z dyrektorem szkoły rozkładu kursów autobusu, który będzie dostosowany do planu zajęć w szkole.
5. Wykonawca zapewnia opiekę nad przewożonymi uczniami, podczas wsiadania do autobusu, przewozu i wysiadania z autobusu.
6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, aby utworzone kursy na potrzeby uczniów również stanowiły biletowany kurs otwarty z możliwością skorzystania z transportu przez mieszkańców z terenu Gminy Dębnica Kaszubska, z tym, że w pierwszej kolejność Wykonawca zapewnia dowóz i odwóz dzieci/uczniów do przedszkoli i szkół.
7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opracowanych standardów ochrony małoletnich zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 560) i przedstawieniu ich do wglądu zamawiającemu w dniu podpisania umowy.
8. Z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy opieki nad dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ww. ustawą Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Kierowcy oraz opiekunowie powinni obowiązkowo zostać zweryfikowani w ww. Rejestrze.
9. Każdorazowo w przypadku zmiany osób wykonujących usługę Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualizację wykazu pracowników Zamawiającemu. Pracownicy Ci podlegają weryfikacji w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 66014,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Słupsku Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000616505

7.3.3) Ulica: Główna 65

7.3.4) Miejscowość: Głobino

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 434740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.