eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Męcinka › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad obiektami kubaturowymi



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad obiektami kubaturowymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Męcinka 11

1.5.2.) Miejscowość: Męcinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.przetargi.mecinka.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad obiektami kubaturowymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecd25844-3f13-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432488

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368061/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 161300,8 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad obiektami kubaturowym 4 etap – dla zadania pn.: „BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W POMOCNEM”,
- budowa świetlicy wiejskiej, składającej się w szczególności z sali spotkań z wyposażeniem w stoły i krzesła dla 100 osób, szatni z flagowymi wieszakami dla 100 osób, wiatrołapu, toalet: damskiej, męskiej oraz dla osób niepełnosprawnych (wraz z montażem sanitariatów, w tym lustra klejone do ściany na całej długości umywalek, przewijak dla niemowląt, dozowniki na mydło, pojemniki na papierowe ręczniki, wieszaki na ubrania, kosze na śmieci, uchwyty dla osób niepełnosprawnych, itp.), pomieszczenia socjalnego (szafki kuchenne stojące i wiszące, zlew jednokomorowy, bateria kuchenna, pojemnik na papierowe ręczniki, szafka pracownicza), kuchni, zmywalni. Przedmiot zamówienia nie przewiduje zakupu oraz montażu urządzeń kuchennych.
- wykonanie drogi wewnętrznej z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie chodnika z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie parkingów z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie trawników na terenie przylegającym do budynku, dróg, chodników i parkingów – około 60 m2;
- zewnętrzne instalacje wodociągowe, elektroenergetyczne, zbiornik bezodpływowy na nieczystości ciekłe.
Szczegółowy opis robót objętych nadzorem będący przedmiotem zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej dostępnej pod adresem:
http://www.przetargi.mecinka.pl/?action=podglad&method=ogloszenie&id=116
Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego związana jest z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem procesu budowy budynku, egzekwowaniem warunków umowy od Wykonawcy/Wykonawców robót budowlanych.
Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego musi być zgodne z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z art. 25 i art. 26. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), a ponadto obejmuje:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWARTY W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 40325,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad obiektami kubaturowym 5 etap – dla zadania pn.: „BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W KONDRATOWIE”,
BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W KONDRATOWIE:
- budowa świetlicy wiejskiej, składającej się w szczególności z sali spotkań wraz z wyposażeniem w stoły i krzesła dla 60 osób, szatni z flagowymi wieszakami dla 60 osób, wiatrołapu, toalet: damskiej, męskiej oraz dla osób niepełnosprawnych (wraz z montażem sanitariatów, w tym lustra klejone do ściany na długości umywalek, przewijak dla niemowląt, dozowniki na mydło, pojemniki na papierowe ręczniki, wieszaki na ubrania, kosze na śmieci, uchwyty dla osób niepełnosprawnych, itp.), pomieszczenia socjalnego (szafki kuchenne stojące i wiszące, zlew jednokomorowy, bateria kuchenna, pojemnik na papierowe ręczniki, szafka pracownicza), kuchni, zmywalni. Przedmiot zamówienia nie przewiduje zakupu oraz montażu urządzeń kuchennych.
- wykonanie parkingu z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie zieleni na terenie przylegającym do budynku, dróg, chodników i parkingów – około 60 m2,
- wykonanie zewnętrznych instalacji: wodociągowe, elektroenergetyczne, zbiornik bezodpływowy na nieczystości ciekłe.
Szczegółowy opis robót objętych nadzorem będący przedmiotem zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej dostępnej pod adresem:
http://www.przetargi.mecinka.pl/?action=podglad&method=ogloszenie&id=116
Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego związana jest z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem procesu budowy budynku, egzekwowaniem warunków umowy od Wykonawcy/Wykonawców robót budowlanych.
Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego musi być zgodne z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z art. 25 i art. 26. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), a ponadto obejmuje:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWARTY W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 40325,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad obiektami kubaturowym 6 etap – dla zadania pn.: „BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MUCHOWIE”,
BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MUCHOWIE:
- budowa świetlicy wiejskiej, składającej się w szczególności z sali spotkań z wyposażeniem w stoły i krzesła dla 60 osób, szatni z flagowymi wieszakami dla 60 osób, wiatrołapu, toalet: damskiej, męskiej oraz dla osób niepełnosprawnych (wraz z montażem sanitariatów, w tym lustra klejone do ściany na całej długości umywalek, przewijak dla niemowląt, dozowniki na mydło, pojemniki na papierowe ręczniki, wieszaki na ubrania, kosze na śmieci, uchwyty dla osób niepełnosprawnych, itp.), pomieszczenia socjalnego (szafki kuchenne stojące i wiszące, zlew jednokomorowy, bateria kuchenna, pojemnik na papierowe ręczniki, szafka pracownicza), kuchni, zmywalni. Przedmiot zamówienia nie przewiduje zakupu oraz montażu urządzeń kuchennych.
- wykonanie drogi wewnętrznej z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie parkingów z nawierzchni kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie trawnika na terenie przylegającym do budynku, dróg, chodników i parkingów – około 60 m2;
- wykonanie zewnętrznych instalacji: wodociągowe, elektroenergetyczne, zbiornik bezodpływowy na nieczystości ciekłe. Wykonawca wykonując przyłącze wodociągowe pod drogą wojewódzką zobligowany jest do uzgodnienia przejścia i sposobu wykonania tego przejścia przez Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei we Wrocławiu.
Szczegółowy opis robót objętych nadzorem będący przedmiotem zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej dostępnej pod adresem:
http://www.przetargi.mecinka.pl/?action=podglad&method=ogloszenie&id=116
Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego związana jest z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem procesu budowy budynku, egzekwowaniem warunków umowy od Wykonawcy/Wykonawców robót budowlanych.
Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego musi być zgodne z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z art. 25 i art. 26. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), a ponadto obejmuje:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWARTY W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 40325,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad obiektami kubaturowym - 7 etap – dla zadania pn.: „BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ w STANISŁAWOWIE”.
BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ w STANISŁAWOWIE:
- budowa świetlicy wiejskiej, składającej się w szczególności z sali spotkań wraz z wyposażeniem w stoły i krzesła dla 60 osób, szatni z flagowymi wieszakami dla 60 osób, wiatrołapu, toalet: damskiej, męskiej oraz dla osób niepełnosprawnych (wraz z montażem sanitariatów, w tym lustra klejone do ściany na długości umywalek, przewijak dla niemowląt, dozowniki na mydło, pojemniki na papierowe ręczniki, wieszaki na ubrania, kosze na śmieci, uchwyty dla osób niepełnosprawnych, itp.), pomieszczenia socjalnego (szafki kuchenne stojące i wiszące, zlew jednokomorowy, bateria kuchenna, pojemnik na papierowe ręczniki, szafka pracownicza), kuchni, zmywalni. Przedmiot zamówienia nie przewiduje zakupu oraz montażu urządzeń kuchennych.
- wykonanie drogi wewnętrznej z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie parkingów z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie zieleni na terenie przylegającym do budynku, dróg, chodników i parkingów- około 60m2;
- wykonanie zewnętrznych instalacji: wodociągowej, elektroenergetycznej, zbiornik bezodpływowy na nieczystości ciekłe. Szczegółowy opis robót objętych nadzorem będący przedmiotem zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej dostępnej pod adresem:
http://www.przetargi.mecinka.pl/?action=podglad&method=ogloszenie&id=116
Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego związana jest z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem procesu budowy budynku, egzekwowaniem warunków umowy od Wykonawcy/Wykonawców robót budowlanych.
Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego musi być zgodne z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z art. 25 i art. 26. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), a ponadto obejmuje:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWARTY W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 40325,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.