Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00373772/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kotłowni osiedlowej w miejscowości Ulhówek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ulhówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369072
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 1/1
1.5.2.) Miejscowość: Ulhówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-678
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jrechul@ulhowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulhowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.ulhowek.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kotłowni osiedlowej w miejscowości Ulhówek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c97ed57-2e22-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432707
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043236/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja kotłowni osiedlowejw miejscowości Ulhówek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373772
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Modernizacja kotłowni osiedlowej w miejscowości Ulhówek”
2. Inwestycja polega na:
2.1. Wymiana kotłów opalanych słomą o mocy 500kW – 3szt.
2.2. Montaż płytowego wymiennika ciepła o mocy 1350-1800 – 2szt.
2.3. Montaż cyklonów suchych typ D śr. do 1000mm – 3szt.
2.4. Montaż kominów dwupłaszczowych o śr. 500/560 o wysokości 13mb – 3szt.
2.5. Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej.
2.6. Wymiana pokrycia dachowego o powierzchni 253m2 .
2.7. Montaż instalacji fotowoltaicznych na dachu bud. kotłowni i magazynu oleju o mocy 22 kW.
2.8. Montaż przetwornicy (inwerter) DC/AC 24 V/400 V 3-faz o mocy 10,0kW i 12,0kW – 2szt.
3. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, przedmiary robót wykonawca powinien traktować jedynie jako materiały pomocnicze. Wyceny kosztów realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać w oparciu o przedstawione materiały tj. dokumentację projektową, specyfikację warunków zamówienia, szczegółową specyfikację techniczną, wydane uzgodnienia oraz na podstawie własnej wiedzy i doświadczenia nabytego w ramach prowadzonej działalności.
4. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 97,65% wartości Inwestycji. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane.
5. Zamówieniem objęte są również:
- wykonanie i montaż tablicy informacyjnej zgodnie z uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z 01.07.2021r. (znak RM-06111-84-21) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. (Dz. U. 2021.953 z późn. zm.) w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych
- zapewnienie kierownictwa budowy i nadzoru nad robotami przez osobę posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej i elektrycznej,
- wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte przetargowym przedmiarze robót,
- wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych,
- przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp.
- wykonanie wszystkich pomiarów kontrolnych, badań i sprawdzeń określonych w SST oraz przeprowadzenie wszelkich czynności związanych z odbiorem, badaniem przedmiotu odbioru i przekazaniem do eksploatacji.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, niniejszą Specyfikacją Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści „SWZ”, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, zwaną dalej SST oraz projektem budowlanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1642618,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3499000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1642618,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy MAN-TOM Mandziuk Stanisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211002360
7.3.3) Ulica: Zamoyskiego 51/11
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY "MAN-TOM" MANDZIUK STANISŁAW
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY "MAN-TOM" MANDZIUK STANISŁAW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1642618,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie.
- Termomodernizacja i przebudowa budynku po byłej szkole w m. Kołaczkowice wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby klubu dziecięcego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową
- SVA/4620-190/2025: Remont kotłowni olejowej o mocy 2x90 kW oraz pomieszczenia magazynu oleju z uwzględnieniem remontu dachu nad pomieszczeniami w bud. 75 na terenie kompl. wojskowego w m. Podebłocie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.