eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-ZdrójWykonanie instalacji systemu alarmu pożaru w SCRU Sp. z o. o.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji systemu alarmu pożaru w SCRU Sp. z o. o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKIE CENTRUM REHABILITACYJNO - UZDROWISKOWE IM. DR ADAMA SZEBESTY W RABCE - ZDROJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: ŚCRU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297951

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dietla 5

1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scru.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.scru.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/scru

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji systemu alarmu pożaru w SCRU Sp. z o. o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf868100-1c18-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432827

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294637

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT-2-TP/6-2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1465249,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: Wykonaniu instalacji
w budynku stale czynnym szpitalno-sanatoryjnym, z zakupem i podłączeniem nowej centrali (central) sterującej-alarmowej. Instalacja obecnie istniejąca – niekompletna,
z funkcją alarmu pożaru dla dyżurnego portiera, oraz z powiadomieniem do powiatowej Straży Pożarnej w Nowym Targu - musi pozostać bez demontażu stale czynna, aż do skutecznego przejęcia funkcji przez nową, kompletną instalację.
2. Wg przedstawionego w tym postępowaniu projektu technicznego, w 2020 r:
a) zostały wykonane klapy dymowe na wszystkich 5-Ciu klatkach ewakuacyjnych (są kompletne, działające), należy je przełączyć do modernizowanego nowego systemu.
b) został wykonany nawiew wentylatorowy dolny na klatkę ewakuacyjną „C”
z niezależnym drugim zasilaniem rezerwowym-działający, została wykonana symulacja oddymiania, nie należy powtarzać.
c) zostały wykonane podejścia kablowe pod drzwi do elektrotrzymaczy na klatkach ewakuacyjnych i na granicach stref pożarowych, które są niepodłączone, należy je uzupełnić o elektrotrzymacze i skutecznie uruchomić.
d) została wykonana żaluzja z atestem ppoż na okienku kasowym na poziomie portierni (parter) którą należy podłączyć do nowego systemu.
3. Należy wykonać wg odrębnie przedstawionego projektu zestaw odsysający z kompletnym okablowaniem i podłączeniem w szybach windowych oraz symulacje zasysania– wg zgłoszonego wniosku i uzgodnionego z Inspektoratem Urzędu Dozoru Technicznego
w Krakowie, z porozumieniem z firmą: Zakład Elektromechaniczny Marian Młynarczyk, Rząska, ul. Sucha 1, 30-199 Kraków; która pełni umowne utrzymanie w ruchu windy osobowej na klatce ewakuacyjnej „C”, oraz z firmą OTECH Sp. z o.o. ul. Dukielska 83, 38-300 Gorlice, która wg umowy ma obowiązki utrzymania w ruchu windy osobowej na klatce „I”. Ww. pozycji brak w przedmiarze robót - należy wycenić prace i materiał wg kalkulacji własnej.
4. Należy wykonać nawiewy dolne na pozostałych 4-rech klatkach ewakuacyjnych (nie dotyczy tylko klatki „C”; o powierzchniach czynnie automatycznie otwieranych przedstawionych w projekcie. Może wiązać się to z potrzebą wykonania np. okna zewnętrznego otwieranego automatycznie na zewnątrz w razie konieczności oddymiania klatki „A”, gdyż drzwi aluminiowe zewnętrzne są dwuskrzydłowe na „półtora” skrzydła, co może nie dać w efekcie otwarcia przez siłownik automatyczny wymaganej powierzchni nawiewu. Należy przewidzieć z kalkulacją własną zamontowanie nowych, kodowanych zamków ( w drzwiach na ww 4-ech klatkach ewakuacyjnych), po likwidacji obecnie istniejących na klucz. Prostszym rozwiązaniem może okazać się dla Wykonawcy zakup nowych skrzydeł drzwi przeszklonych zewnętrznych.
5. Należy wykonać wszystkie uszczelnienia przejść instalacyjnych przy przejściach przez ściany pożarowe.
6. Konieczny jest po uruchomieniu nowego systemu demontaż niepotrzebnych czujek, gniazd i korytek z instalacjami oraz ich utylizacja.
7. Należy wykonać dokumentację powykonawczą (rysunki i opisy) zawierającą zaktualizowany projekt techniczny z naniesionymi i uzgodnionymi zmianami powstałymi podczas wykonawstwa.
8. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia protokołów z pomiarów i próbnego uruchomienia systemu CAŁOŚCI - wraz z częścią już zmodernizowaną.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, tj. niżej wymienionych załącznikach do niniejszej specyfikacji:
A Dokumentacji projektowej podstawowej i dotyczącej szybów windowych.
B Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
C Przedmiarze robót.

UWAGA: przedmiary załączone zawierają pozycje i ilości materiałów WYKONANYCH klap dymowych i nawiewu mechanicznego klatki „C” oraz część okablowania do elektrotrzymaczy oraz zasilanie z przed wyłącznika głównego prądu!
Przedmiary robót służyć będą wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie może stanowić podstawy roszczenia wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1758777,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1968000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1758777,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Mikulec prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma Handlowa "MIKULEC" Andrzej Mikulec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490721949

7.3.3) Ulica: Biała Niżna 504

7.3.4) Miejscowość: Grybów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-330

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

w zakresie realizacji następujących części zamówienia:
a) roboty instalacyjne branży elektrycznej
b) roboty budowlane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1758777,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.