Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00333555/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
- 2024/BZP 00349046/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa i remont infrastruktury turystycznej na terenie Związku Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK GMIN TURYSTYCZNYCH POGÓRZA DYNOWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650197999
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Dynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-065
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwiazek@pogorzedynowskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogorzedynowskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5fdd0596-1769-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, przebudowa i remont infrastruktury turystycznej na terenie Związku Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fdd0596-1769-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432917
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00333139/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa, przebudowa i remont infrastruktury turystycznej na terenie Związku Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333555
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGTPD.271.04.2024.1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa odcinków dróg gminnych na działkach o nr ewid. 35, 330 w m. Błażowa Górna oraz dz. nr 298, 2641 w m. Futoma polegająca na poprawie infrastruktury szlaku tras rowerowych Green Velo na terenie gminy Błażowa.1. Przebudowa odcinka drogi gminnej na działce o nr ewid. 35 w miejscowości Błażowa Górna. Całkowita długość odcinka przebudowy drogi wynosi 300 m. Szerokość korony drogi: 4,00 m, w tym: jezdnia – 3,00 m, obustronne pobocza o szerokości po 0,5 m.
2. Przebudowa odcinka drogi gminnej na działce o nr ewid. 330 w miejscowości Błażowa Górna. Całkowita długość odcinka przebudowy drogi wynosi 950 m. Szerokość korony drogi: 4,00 m, w tym: jezdnia – 3,00 m, obustronne pobocza o szerokości po 0,5 m.
3. Przebudowa odcinka drogi gminnej na działce o nr ewid. 298 w miejscowości Futoma. Całkowita długość odcinka przebudowy drogi wynosi 195 m. Szerokość korony drogi: 3,10 m, w tym: jezdnia – 2,50 m, obustronne pobocza o szerokości po 0,3 m.
4. Przebudowa odcinka drogi gminnej na działce o nr ewid. 2641 w miejscowości Futoma. Całkowita długość odcinka przebudowy drogi wynosi 485 m. Szerokość korony drogi: 3,50 m, w tym: jezdnia – 2,50 m, obustronne pobocza o szerokości po 0,5 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 988888,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa istniejącego budynku magazynowo-składowego ze zmianą sposobu użytkowania na wypożyczalnię sprzętu turystycznego oraz sanitariaty ogólnodostępne – etap I.1. Przedmiot zamówienia obejmuje część robót budowlanych ujętych w załączonej dokumentacji projektowej tj.:
roboty rozbiórkowe;
roboty murowe;
roboty betonowe;
posadzki;
dach;
instalacje elektryczne (bez fotowoltaiki i oświetlenia terenu);
instalacje sanitarne (roboty ziemne, kanalizacja, C.O.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262300-4 - Betonowanie
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 988888,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa dróg oraz zagospodarowanie placu rekreacyjnego na terenie Gminy Dydnia:1. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działkach nr 1938, 1933 w km 0+000 do km 3+140 w miejscowości Wydrna, gmina Dydynia.
2. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej „KRZYWE NA DZIAŁ” na działkach nr 218 w km 1+000 do km 2+400 w miejscowości Krzywe, gmina Dydynia.
3. Zagospodarowanie istniejącego placu rekreacyjnego na działce nr 745/5 w Witryłowie – nad sanem przy kładce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.5.5.) Wartość części: 988888,89 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa infrastruktury sportowej i rekreacyjnej na obiekcie Stanica wodna „Pod Dębiną” w Bachórzu.1. Przedmiotem zadania jest remont istniejących boisk sportowych na działce nr ewid. 1704/3 w miejscowości Bachórz wraz z dostawą i montażem wyposażenia oraz budowa naukowego placu zabaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 988888,89 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa infrastruktury turystycznej poprzez budowę parkingów przy ul. Bartkówka w Dynowie.1. Przedmiot zamówienia obejmuje część robót budowlanych ujętych w dokumentacji projektowej tj.:
budowa części drogi dojazdowej wraz z miejscami postojowymi w ilości 7 szt. na dz. nr ewid. 925 położonej przy ul. Bartkówka w Dynowie;
budowę parkingu wraz z oświetleniem terenu i przykryciem rowu (zlokalizowane przy bud. nr 120 na dz. nr ewid. 2704, 2702, 2699/2);
miejsca postojowe w ilości 5 szt. wraz z dojazdem (zlokalizowane przy bud. nr 105 na działkach nr ewid. 3673, 1946/2 i 1946/3).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 988888,89 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Hyżne – etap II.1. Zakres robót zakłada wykonanie części z opracowanej dokumentacji, która dotyczy zakresu:
obiekty małej architektury (użytkowe służące rekreacji codziennej i utrzymaniu porządku): ławki, leżaki, hamaki, kosze na śmieci, obiekty architektury ogrodowej: pergole na pnącza i pergolę z mgiełką;
wiaty z ławo-stołami;
ścieżki;
chodniki z kostki;
zagospodarowanie terenu zielenią: trawniki;
przyłącz wodociągowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 988888,89 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa otwartej strefy aktywności na działkach nr 1775/1 i 1775/2 w Jaworniku Polskim.1. Przedmiotem zadnia jest budowa następujących obiektów:
10 miejsc postojowych (w tym 1 dla niepełnosprawnych);
droga dojazdowa do miejsc postojowych;
skatepark – z gotowych elementów;
boisko do piłki nożnej i siatkówki plażowej z piłkochwytami;
flowpark z urządzeniami do ćwiczeń dla dzieci, młodzieży i dorosłych;
dwie wiaty grilowe o wym. 4 x 4 m;
chodniki dojściowe i spacerowe;
ławki parkowe i kosze na śmieci;
lampy oświetleniowe solarne;
zieleń wysoka i niska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 988888,89 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa wieży widokowej na punkcie widokowym w Krzywczy.1. Przedmiotem zadania jest budowa stalowej wieży widokowej o wysokości całkowitej 37,5 m na działce nr ewid. 983 w miejscowości Krzywcza. Wieża widokowa ma podstawę trójkąta równobocznego o długości boku 7,0 m. Wieża złożona jest z sześciu segmentów. Pięć dolnych segmentów o wysokości 6,3 m ma formę ośmiościanów. Ostatni górny segment wieży tworzy podstawę zadaszenia górnej platformy widokowej. Platforma widokowa znajduje się na poziomie 32,025 m i stanowi sześciokąt o boku 3,81 m. Wejście na szczyt wieży odbywać się będzie w środku trzonu wieży poprzez schody kręcone. Schody wyposażone zostaną w cztery spoczniki, stanowiące jednocześnie dodatkowe platformy widokowe. Konstrukcja wieży posadowiona zostanie na płycie fundamentowej składającej się z trzech wzajemnie połączonych kwadratowych stóp stabilizowanych mikropalami. Z płyty wyprowadzone zostaną trzy trzony fundamentowe na których oparte zostaną krawężniki wieży oraz jeden stanowiący fundament dla rury centralnej schodów oraz pierwszy stopień.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44212230-0 - Wieże
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
4.5.5.) Wartość części: 988888,89 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid. 220 w Warze, dz. nr ewid. 2239 w Nozdrzcu, dz. nr ewid. 2805 w Hłudnie (Perczówka – Gacówki).1. W ramach inwestycji planuje się wykonać remont drogi gminnej po śladzie istniejącej drogi i w granicy istniejącego pasa drogowego.
2. Nawierzchnia jezdni:
nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 4/31,5 gr. 10 cm;
podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie 0/62 gr. 15 cm;
istniejąca nawierzchnia z kruszywa naturalnego po profilowaniu i zagęszczeniu.
3. Nawierzchnia poboczy:
kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie gr. 10 cm.
4. Odwodnienie
Odwodnienie powierzchniowe realizowane jest przez odpowiednie ukształtowanie pochyleń poprzecznych oraz podłużnych jezdni i poboczy oraz przez istniejące rowy drogowe, które zostaną odtworzone w ramach przedmiotowego zadania celem stworzenia trasy rowerowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 988888,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1085930,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1348001,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1085930,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lukatrans Łukasz Potoczny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861579329
7.3.4) Miejscowość: Nozdrzec
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1085930,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1028478,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1028478,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1028478,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lukatrans Łukasz Potoczny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861579329
7.3.4) Miejscowość: Nozdrzec
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1028478,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1089945,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1089945,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1089945,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Inżynieryjne „BUDOMINEX” Dominik Oleszko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861660646
7.3.4) Miejscowość: Izdebki
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1089945,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 975406,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1199250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 975406,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO INŻYNIERYJNE BUDOMINEX Dominik Oleszko
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO INŻYNIERYJNE BUDOMINEX Dominik Oleszko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 975406,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1377390,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2460000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1377390,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INFRA-TEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273641598
7.3.3) Ulica: ul. Żorska 14
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-203
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1377390,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI DYNÓW
więcej: przetargi DYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Dzierżawa sztucznego lodowiska z zadaszeniem w Ostrołęce
więcej: Wieże »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.