Og³oszenie z dnia 2023-10-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Ujso³y – drugie postêpowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ujso³y
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000552099
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gminna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ujso³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-371
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (033) 8647-350
1.5.8.) Numer faksu: +48 (033) 8647-354
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugujsoly@ujsoly.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.ujsoly.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Ujso³y – drugie postêpowanie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-612ae67f-65ed-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00432949
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00097572/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Ujso³y
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-612ae67f-65ed-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz – w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) na ePUAP: Urz±d Gminy Ujso³y /8yln956btq/skrytka.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”);
2) W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny);
3) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia;
4) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”;
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza);
6) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia;
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych, jest Wójt Gminy Ujso³y, ul. Gminna 1, 34-371 Ujso³y, tel. +48 (033) 8647-350;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Ujso³y jest Pani Julia Grygny, tel. (033) 8647-350 wew. 31, email: j.grygny@ujsoly.com.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Pozosta³e informacje w dokumentach zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PN/07/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie drogi powiatowej: S-1439 Kamesznica – Milówka – Rajcza – Ujso³y - gr. Pañstwa na odcinku od granicy z miejscowo¶ci± Rajcza do granicy Pañstwa w m. Glinka
1. Czê¶æ zamówienia nr 1:
1) zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie drogi powiatowej S-1439 Kamesznica – Milówka – Rajcza – Ujso³y gr. pañstwa, na odcinku od granicy z miejscowo¶ci± Rajcza do granicy Pañstwa w m. Glinka Km 0+000 do km 11 + 161 w nastêpuj±cych standardach:
a) odcinek I – d³ugo¶æ 3 200 mb - od granicy z gmin± Rajcza do skrzy¿owania drogi S-1439 z ul. Gminn±, gmina Ujso³y, w standardzie III,
b) odcinek II – d³ugo¶æ 7 961 mb – od do skrzy¿owania drogi S-1439 z ul. Gminn±, gmina Ujso³y, do przej¶cia granicznego w Glince, w standardzie III,
dodatkowo w ci±gu tej drogi:
c) pêtla autobusowa w Glince – powierzchnia 550 m2 w standardzie III,
d) parking obok przej¶cia granicznego wraz z pêtl± – powierzchnia 900 m2 w standardzie III,
e) chodnik wzd³u¿ drogi powiatowej na odcinku km 0+500 do km 6,550 ³±czna d³ugo¶æ chodnika 6,200 km ( na odcinku 150 m od¶nie¿anie z dwóch stron drogi)
f) zatoczki autobusowe
Droga utrzymana „na czarno”.
Wytyczne dotycz±ce standardu III stanowi± za³±cznik nr 1 do Szczegó³owej Specyfikacji Technicznej - Standardy Od¶nie¿ania Dróg Powiatowych.
2) w ramach zamówienia Wykonawca zobowi±zny bêdzie do:
a) od¶nie¿ania drogi na ca³ej szeroko¶ci, usuwania ¶lisko¶ci zimowej drogi przez posypywanie materia³ami (piaskiem, kruszywo niesortowane o uziarnieniu do 4 mm, sól drogowa),
b) od¶nie¿enia chodnika na ca³ej szeroko¶ci, usuwania ¶lisko¶ci zimowej chodnika przez posypywanie materia³em uszorstniaj±cym (piasek);
3) ¶rednia prêdko¶æ poruszania siê p³ugu i piaskarki – 25 km/godzinê;
4) d³ugo¶æ drogi i normatywny czas jednorazowego jej objazdu (tam i z powrotem) w ¶rednich warunkach zimowych wynosi:
D³ugo¶æ drogi w km (tam i z powrotem) Normatywny czas (w min.) jednorazowego objazdu
22,322
+ pêtla autobusowa 54
+ parking obok przej¶cia granicznego wraz z petl± 36
SUMA 90
Czas od¶nie¿ania przystanku i placu ustalony zosta³ w oparciu o ¶redni czas od¶nie¿ania tych miejsc w latach ubieg³ych.
2. Szczegó³y zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje za³±cznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy oraz za³±cznik nr 5 do SWZ – Szczegó³owe Specyfikacje Techniczne.
3. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia ksi±¿ki raportów dziennych, w której ka¿dorazowy wpis musi byæ potwierdzony przez Koordynatora wyznaczonego przez Zamawiaj±cego.
4. Po sezonie zimowym tj. po zakoñczeniu ¶wiadczenia us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem dróg wykonawca jest zobowi±zany do uprz±tniêcia materia³ów które s³u¿y³y do posypywania dróg i chodników w terminie wskazanym przez zamawiaj±cego.
5. Wykonawca w trakcie przygotowywania oferty, powinien wzi±æ pod uwagê, i¿ na drogach powiatowych mog± wyst±piæ utrudnienia zwi±zane z wykonywaniem robót budowlanych.
6. Zamawiaj±cy do wykonania powy¿szego zamówienia nie wskazuje czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria:
1) Najni¿sza Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;
2) Czas podstawienia pojazdów zastêpczych w czasie awarii (P): waga kryterium – 40,00 %.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdów zastêpczych w czasie awarii
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie drogi powiatowej: S- 1442 Ujso³y – Soblówka
1. Czê¶æ zamówienia nr 2:
1) zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie drogi powiatowej S-1442 Ujso³y – Soblówka, Gm. Ujso³y. km 0+000 do km 04 + 042 w standardzie III. Dodatkowo w ci±gu tej drogi: parkingi przy ko¶ciele w Soblówce – pierwszy o powierzchni 826 m2, drugi o powierzchni 375 m2 w standardzie III, zatoczki autobusowe.
Droga utrzymana „na czarno”.
Wytyczne dotycz±ce standardu III stanowi± za³±cznik nr 1 do Szczegó³owej Specyfikacji Technicznej - Standardy Od¶nie¿ania Dróg Powiatowych;
2) w ramach zamówienia Wykonawca zobowi±zny bêdzie dood¶nie¿ania drogi na ca³ej szeroko¶ci, usuwania ¶lisko¶ci zimowej drogi przez posypywanie materia³ami (piaskiem, kruszywo niesortowane o uziarnieniu do 4 mm, sól drogowa);
3) ¶rednia prêdko¶æ poruszania siê p³ugu i piaskarki – 25 km/godzinê;
4) d³ugo¶æ drogi i normatywny czas jednorazowego jej objazdu (tam i z powrotem) w ¶rednich warunkach zimowych wynosi:
D³ugo¶æ drogi w km (tam i z powrotem) Normatywny czas (w min.) jednorazowego objazdu
8,084 26
+Parkingi przy ko¶ciele w Soblówce 25
SUMA 51
Czas od¶nie¿ania parkingu ustalony zosta³ w oparciu o ¶redni czas od¶nie¿ania tego miejsca latach ubieg³ych.
2. Szczegó³y zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje za³±cznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy oraz za³±cznik nr 5 do SWZ – Szczegó³owe Specyfikacje Techniczne.
3. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia ksi±¿ki raportów dziennych, w której ka¿dorazowy wpis musi byæ potwierdzony przez Koordynatora wyznaczonego przez Zamawiaj±cego.
4. Po sezonie zimowym tj. po zakoñczeniu ¶wiadczenia us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem dróg wykonawca jest zobowi±zany do uprz±tniêcia materia³ów które s³u¿y³y do posypywania dróg i chodników w terminie wskazanym przez zamawiaj±cego.
5. Wykonawca w trakcie przygotowywania oferty, powinien wzi±æ pod uwagê, i¿ na drogach powiatowych mog± wyst±piæ utrudnienia zwi±zane z wykonywaniem robót budowlanych.
6. Zamawiaj±cy do wykonania powy¿szego zamówienia nie wskazuje czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria:
1) Najni¿sza Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;
2) Czas podstawienia pojazdów zastêpczych w czasie awarii (P): waga kryterium – 40,00 %.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdów zastêpczych w czasie awarii
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie drogi powiatowej: S- 1441 Ujso³y – Z³atna
1. Czê¶æ zamówienia nr 3:
1) zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie drogi powiatowej S-1441 Ujso³y – Z³atna, Gm. Ujso³y. Km 0+000 do km 07 + 200 w standardzie III. Dodatkowo w ci±gu tej drogi:
a) przystanek Kuflówka – powierzchnia 430 m2 w standardzie III,
b) plac Z³atna Huta – powierzchnia 1400 m2 w standardzie III,
c) plac przy szkole – powierzchnia 140 mn2 w standardzie III,
d) zatoczki autobusowe
Droga utrzymana „na czarno”.
Wytyczne dotycz±ce standardu III stanowi± za³±cznik nr 1 do Szczegó³owej Specyfikacji Technicznej - Standardy Od¶nie¿ania Dróg Powiatowych;
2) w ramach zamówienia Wykonawca zobowi±zny bêdzie dood¶nie¿ania drogi na ca³ej szeroko¶ci, usuwania ¶lisko¶ci zimowej drogi przez posypywanie materia³ami (piaskiem, kruszywo niesortowane o uziarnieniu do 4 mm, sól drogowa);
3) ¶rednia prêdko¶æ poruszania siê p³ugu i piaskarki – 25 km/godzinê;
4) d³ugo¶æ drogi i normatywny czas jednorazowego jej objazdu (tam i z powrotem) w ¶rednich warunkach zimowych wynosi:
D³ugo¶æ drogi w km (tam i z powrotem) Normatywny czas (w min.) jednorazowego objazdu
14,400
+ przystanek Kuflówka 34
+ plac Z³atna Huta 31
SUMA 65
Czas od¶nie¿ania przystanku i placu ustalony zosta³ w oparciu o ¶redni czas od¶nie¿ania tych miejsc w latach ubieg³ych.
2. Szczegó³y zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje za³±cznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy oraz za³±cznik nr 5 do SWZ – Szczegó³owe Specyfikacje Techniczne.
3. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia ksi±¿ki raportów dziennych, w której ka¿dorazowy wpis musi byæ potwierdzony przez Koordynatora wyznaczonego przez Zamawiaj±cego.
4. Po sezonie zimowym tj. po zakoñczeniu ¶wiadczenia us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem dróg wykonawca jest zobowi±zany do uprz±tniêcia materia³ów które s³u¿y³y do posypywania dróg i chodników w terminie wskazanym przez zamawiaj±cego.
5. Wykonawca w trakcie przygotowywania oferty, powinien wzi±æ pod uwagê, i¿ na drogach powiatowych mog± wyst±piæ utrudnienia zwi±zane z wykonywaniem robót budowlanych.
6. Zamawiaj±cy do wykonania powy¿szego zamówienia nie wskazuje czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria:
1) Najni¿sza Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;
2) Czas podstawienia pojazdów zastêpczych w czasie awarii (P): waga kryterium – 40,00 %.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdów zastêpczych w czasie awarii
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Dla wszystkich czê¶ci zamówienia:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych warunków.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Dla wszystkich czê¶ci zamówienia:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych warunków.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Dla wszystkich czê¶ci zamówienia:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych warunków.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Dla poszczególnych czê¶ci zamówienia:
- Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje narzêdziami i urz±dzeniami technicznymi, tj.:
Dla czê¶ci zamówienia nr 1:
a) samochód (ci±gnik) – 1 szt., tj. samochód ciê¿arowy z minimum dwoma osiami napêdowymi, którego konstrukcja umo¿liwia zamocowanie czo³ownicy, lub ci±gnik rolniczy o mocy min. 130 KM, którego konstrukcja umo¿liwia zamocowanie czo³ownicy,
b) samochód (ci±gnik) z p³ugiem i piaskark± o min. pojemno¶ci 1,5 m3 –1 szt., tj. samochód ciê¿arowy z minimum dwoma osiami napêdowymi, którego konstrukcja umo¿liwia zamocowanie czo³ownicy, lub ci±gnik rolniczy o mocy min. 130 KM, którego konstrukcja umo¿liwia zamocowanie czo³ownicy,
c) p³ugi:
- patrolowy jednostronny o szeroko¶ci min. 3m i wadze min 800 kg z lemieszem stalowym oraz gumowym – 1szt.,
- p³ug klinowy dwustronny o szeroko¶ci min. 3m i wadze min 800 kg z lemieszem stalowym – 1szt.,
- p³ug wirnikowy – 1 szt.,
d) do od¶nie¿ania chodnika:
- ci±gnik o mocy min 25 KM, którego konstrukcja umo¿liwia zamocowanie czo³ownicy,
- p³ug o szeroko¶ci min 1 m z lemieszem gumowym – 1 szt.
- p³ug wirnikowy o szeroko¶ci min 1m – 1 szt.
Dla czê¶ci zamówienia nr 2:
a) samochód (ci±gnik) – 1 szt., tj. samochód ciê¿arowy z minimum dwoma osiami napêdowymi, którego konstrukcja umo¿liwia zamocowanie czo³ownicy, lub ci±gnik rolniczy o mocy min. 130 KM, którego konstrukcja umo¿liwia zamocowanie czo³ownicy,
b) samochód (ci±gnik) z p³ugiem i piaskark± o min. pojemno¶ci 1,5 m3 –1 szt., tj. samochód ciê¿arowy z minimum dwoma osiami napêdowymi, którego konstrukcja umo¿liwia zamocowanie czo³ownicy, lub ci±gnik rolniczy o mocy min. 130 KM, którego konstrukcja umo¿liwia zamocowanie czo³ownicy,
c) p³ugi:
- patrolowy jednostronny o szeroko¶ci min. 3m i wadze min 800 kg z lemieszem stalowym oraz gumowym – 1szt.,
- p³ug klinowy dwustronny o szeroko¶ci min. 3m i wadze min 800 kg z lemieszem stalowym – 1szt.,
- p³ug wirnikowy – 1 szt.
Dla czê¶ci zamówienia nr 3:
a) samochód (ci±gnik) – 1 szt., tj. samochód ciê¿arowy z minimum dwoma osiami napêdowymi, którego konstrukcja umo¿liwia zamocowanie czo³ownicy, lubci±gnik rolniczy o mocy min. 130 KM, którego konstrukcja umo¿liwia zamocowanie czo³ownicy,
b) samochód (ci±gnik) z p³ugiem i piaskark± o min. pojemno¶ci 1,5 m3 –1 szt., tj. samochód ciê¿arowy z minimum dwoma osiami napêdowymi, którego konstrukcja umo¿liwia zamocowanie czo³ownicy, lub ci±gnik rolniczy o mocy min. 130 KM, którego konstrukcja umo¿liwia zamocowanie czo³ownicy,
c) p³ugi:
- patrolowy jednostronny o szeroko¶ci min. 3 m i wadze min 800 kg z lemieszem stalowym oraz gumowym – 1szt.,
- p³ug klinowy dwustronny o szeroko¶ci min. 3 m i wadze min 800 kg z lemieszem stalowym – 1szt.,
- p³ug wirnikowy – 1 szt.
W razie z³o¿enia przez Wykonawcê oferty na wiêcej ni¿ jedn± cze¶æ zamówienia, Wykonawca zobowi±zany bêdzie wykazaæ, ¿e dysponuje 2 (dwoma) sztukami samochodów z osoba, o których mowa w lit. a) i b). Pozosta³e warunki nie kumuluj± siê, jednak¿e Wykonawca zobowi±zany bêdzie wykazaæ, ¿e dysponuje sprzêtem w³a¶ciwym dla czê¶ci zamówienia, który ten warunek ma najwy¿szy.
W przypadku uszkodzenia sprzêtu zamiennik sprzêtowy musi byæ o identycznych parametrach (dotyczy wszystkich czê¶ci).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dla wszystkich czê¶ci zamówienia:
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – za³±cznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owych wymagañ dotycz±cych sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia poza wynikaj±cymi z przepisów ustawy Pzp oraz dokumentów zamówienia.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zmiana istotnych postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ w sytuacjach:
a) klêski ¿ywio³owej;
b) sposobu rozliczenia niniejszej umowy, o ile zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego;
c) wstrzymania wykonywania us³ug przez Zamawiaj±cego;
d) tych postanowieñ, które maj± zwi±zek ze zmienionymi regulacjami prawnymi, wprowadzonych w ¿ycie po dacie podpisania umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, w przypadku zmiany:
- stawki podatku od towaru i us³ug,
- wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
- zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
- zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
– je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê. Strony dokonaj± ponownego ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy w oparciu o cenê netto z oferty, z uwzglêdnieniem ju¿ rozliczonych prac.;
e) oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy;
f) w przypadku, kiedy w umowie znajduj± siê oczywiste b³êdy pisarskie lub rachunkowe, a tak¿e zapisy, których wykonanie jest niemo¿liwe ze wzglêdu na obowi±zuj±ce przepisy prawa – w zakresie, który jest niezbêdny dla wyeliminowania tych b³êdów.
Pozosta³e informacje w Projekcie Umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-17 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-17 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-15
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- US£UGA UTRZYMANIA CZYSTO¦CI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIÑSKIEGO CENTRUM ¦WIADCZEÑ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprz±tanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnêtrznych i zieleni Oddzia³u regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w Gdañsku oraz podleg³ych Placówek Terenowych.
- Us³uga utrzymania czysto¶ci budynku i posesji S±du Rejonowego w Kro¶nie Odrzañskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydzia³ów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Od¶nie¿anie i zwalczanie ¶lisko¶ci nawierzchni na terenach bêd±cych w³asno¶ci± Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rz±¶nik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowi±cych zasób komunalny gminy, administrowanych i zarz±dzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
wiêcej: Us³ugi od¶nie¿ania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.