Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00356590/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
- 2023/BZP 00337830/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu oraz e-usług na potrzeby projektu pn.:
„Nowe e-usługi szansą rozwoju WZOZ z siedzibą w Częstochowie” w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 w ramach trzech części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151536730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 7A
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmach@matkadziecko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.matkadziecko.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.matkadziecko.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
podmiot leczniczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu oraz e-usług na potrzeby projektu pn.:„Nowe e-usługi szansą rozwoju WZOZ z siedzibą w Częstochowie” w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 w ramach trzech części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9cbb94d-38dc-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040491/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Nabycie oprogramowania medycznego oraz sprzętu informatycznego i urządzeń wspomagających w ramach projektu "nowe e-usługi szansą rozwoju WZOZ nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „Cyfrowe Śląskie”, Działanie 2.1 „Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356590/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDZ.262.5.2020
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Stacja robocza z monitorem oraz infrastruktura sieciowa:1. Stacja robocza z monitorem 10 szt.
2. Sieciowa pamięć masowa NAS 1 szt.
3. Modernizacja komputerów i serwerów o nowoczesne dyski twarde - Dysk SSD 500GB 50 szt.
4. Modernizacja komputerów i serwerów o nowoczesne dyski twarde - SAS 10K 1,2 TB 5 szt.
5. Urządzenia UPS 2 szt.
6. Przełącznik 48 portów 1 szt.
7. Systemy ochrony w punkcie styku typu UTM 1 szt.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 137113,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Modernizacja strony www:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dostosowaniu strony internetowej oraz opublikowanych na
niej treści wraz z załącznikami tak, aby spełnione zostały wszystkie warunki wynikającymi w szczególności z:
• Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696 ze
zm.),
• Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
(Dz.U. 2019 poz. 848 ze zm.),
• Normy EN 301 549 v.3.2.1 ,
• Europejskiego standardu przygotowania tekstu łatwego do czytania i zrozumienia .
Strona internetowa Zamawiającego musi być zgodna z wymaganiami WCAG 2.1 (z uwzględnieniem poziomu AA) oraz
zawierać wszystkie informacje kluczowe dla pacjentów ze szczególnymi potrzebami, w tym co najmniej o rodzaju i zakresie
udzielanych świadczeń zdrowotnych oraz procedurach dedykowanych osobom ze szczególnymi potrzebami. Informacje
powinny być podane w postaci elektronicznego pliku zawierającego tekst odczytywalny maszynowo, nagrania treści w
polskim języku migowym oraz informacji w tekście łatwym do czytania i zrozumienia (Easy to Read).
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
4.5.5.) Wartość części: 29200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Kopia w Chmurze.W zakresie części 3 przedmiot zamówienia obejmuje usługę kopii w chmurze, który zabezpiecza przed niekontrolowaną
utratą danych nawet w tak ekstremalnych sytuacjach jak pożar, powódź, kradzież czy całkowite zniszczenie serwera.
Wymagania Zamawiajacego dotyczące usługi m.in.:
• Obszar vdysku: min 100GB,
• Ilość pamięci vram: min 8GB,
• Minimum 2rdzenie wirtualnego procesora,
• System operacyjny: serwerowy Windows lub równoważny (opis równoważności podano w pkt. równoważność),
• Minimum 1 sztuka adresu ip v4,
• Szybkość łącza minimum 100Mbps,
• Brak ograniczenia transferu dla łącza,
• Zabezpieczenie łącza: VPN site-to-site,
• Dostępność usługi: poziom rocznej dostępności do usługi minimum 99,5%
• Wsparcie techniczne minimum w trybie 8x5.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72317000-0 - Usługi przechowywania danych
4.5.5.) Wartość części: 40195,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162569,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185853,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185853,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERVECOM.PL sp. z o. o. sp. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732895329
7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 2
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-217
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SERVECOM.PL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SERVECOM.PL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18585300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-25Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PageSoft - Przemysław Wosiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 833135859 6
7.3.3) Ulica: Koziołki 37
7.3.4) Miejscowość: Dmosin
7.3.5) Kod pocztowy: 95-060
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PageSoft - PRZEMYSŁAW WOSIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PageSoft - PRZEMYSŁAW WOSIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-25Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
Do upływu terminu składania, tj. do dnia 28.09.2022 r. do godziny 10:00,00 - nie złożono żadnej oferty w powyższym postępowaniu, w związku z czym postępowanie zostało unieważnione na podstawie prawnej wskazanej powyżej.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: " Przebudowa DP 1029S na odc. Kłomnice - Bartkowice wraz z budową chodnika i dwodnieniem, gm. Kłomnice".
- Sporządzanie opinii kominiarskich,w tym spr.stanu technicznego przew.kominowych dym.,spalin. i went. w wolnych lokalach zlok.w bud. stan. zasób kom. aminy zarz.i admin. przez ZGM TBS Sp. z o.o.
- Remont pomieszczeń 137,138, wymiana drzwi korytarzowych do pom. 134, 135 oraz remont 2 toalet na 1 piętrze w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie, przy ul. Waszyngtona 4/8-segment C
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej przez okres 24 miesięcy
- Sukcesywne dostawy mięs (3 części) do AŚ w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do segmentacji sieci LAN wraz z wdrożeniem
- Rozbudowa posiadanej infrastruktury sieci LAN
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.