Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00386955/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00390946/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK PROFILAKTYKI I TERAPII UZALEŻNIEŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450199332
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej Curie 1
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wopitu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wopitu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-863c2751-347d-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-863c2751-347d-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00088690/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa leków dla Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386955
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EA.361.2.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 17535,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 28112,23 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 55290,89 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 20217,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2081,87 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 20671,49 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1309,52 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 14940,67 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 25270,37 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2741,72 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2374,93 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 9869,36 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
b)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 4551,13 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 26386,23 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 15838,30 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 20309,40 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 14020,67 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 6305,77 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 32527,34 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 11137,86 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1646,85 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 3327,98 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży”a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 9001,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17572,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17572,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17572,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162
7.3.3) Ulica: Forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17572,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1122,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1122,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1122,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162
7.3.3) Ulica: Forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1122,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14801,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14801,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14801,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162
7.3.3) Ulica: Fortezna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14801,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta odrzucona
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1834,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1834,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1834,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162
7.3.3) Ulica: Forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1834,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3118,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3118,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3118,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162
7.3.3) Ulica: Forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3118,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14151,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14151,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14151,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162
7.3.3) Ulica: Forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14151,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
odrzucona oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łomży w roku 2025
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Przygotowanie,wydawanie i dostarczanie posiłków w ram. prog. "Posiłek w szkole i w domu" 2024-2028 dla MOPS Łomża, oraz dla seniorów do Dziennego Domu Senior +, w ram. Prog. "Senior +" , e. 2025.
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Dostawa produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie XIII
- 24/2024 Dostawa produktów leczniczych i medycznych do Szpitala Rejonowego im. dr J. Rostka w Raciborzu
- Dostawy leków wykorzystywanych w leczeniu pacjentów, materiałów opatrunkowych oraz jednorazowego sprzętu i asortymentu medycznego dla OLR"Pałac Kamieniec" sp. z o.o. sukcesywnie na okres 12 miesięcy
- Przetarg w trybie podstawowym na dostawę leków, płynów infuzyjnych, produktów do balneoterapii , środków do dezynfekcji i materiałów do hemodynamiki .
- ZP/36/2024 Dostawy produktów leczniczych
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.