Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00339691/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie audytów energetycznych budynków Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży w ramach realizacji Projektu WND-RPPD.05.03.01-20-0240/22
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450665024
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Piłsudskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-lomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aed9e977-2fa5-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie audytów energetycznych budynków Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży w ramach realizacji Projektu WND-RPPD.05.03.01-20-0240/222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aed9e977-2fa5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008111/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Opracowanie audytów energetycznych budynków Szpitala
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt WND-RPPD.05.03.01-20-0240/22 pn. „Rozpoznanie potrzeb i kierunków działań w zakresie poprawy efektywności energetycznej Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży dzięki przygotowaniu audytów energetycznych”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339691
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZT-SZP-226/01/64/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 123250,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie audytów energetycznych budynków Szpitala Wojewódzkiegoim. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży w ramach realizacji Projektu
pn. „Rozpoznanie potrzeb i kierunków działań w zakresie poprawy efektywności energetycznej Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży dzięki przygotowaniu audytów energetycznych”
nr Projektu WND-RPPD.05.03.01-20-0240/22
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
Osi Priorytetowej V Gospodarka niskoemisyjna
Działania 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym
i budynkach użyteczności publicznej
Poddziałania 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne
2. Pakiet 1 – Audyty energetyczne budynków: pawilon A, B, C, D, E, F, G
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 62500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie audytów energetycznych budynków Szpitala Wojewódzkiegoim. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży w ramach realizacji Projektu
pn. „Rozpoznanie potrzeb i kierunków działań w zakresie poprawy efektywności energetycznej Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży dzięki przygotowaniu audytów energetycznych”
nr Projektu WND-RPPD.05.03.01-20-0240/22
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
Osi Priorytetowej V Gospodarka niskoemisyjna
Działania 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym
i budynkach użyteczności publicznej
Poddziałania 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne
2. Pakiet 2 – Audyty energetyczne budynków: Dziennego Pobytu, Sprężarkowni ze stacją trafo, Warsztatów, Magazynu Intendenta
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie audytów energetycznych budynków Szpitala Wojewódzkiegoim. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży w ramach realizacji Projektu
pn. „Rozpoznanie potrzeb i kierunków działań w zakresie poprawy efektywności energetycznej Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży dzięki przygotowaniu audytów energetycznych”
nr Projektu WND-RPPD.05.03.01-20-0240/22
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
Osi Priorytetowej V Gospodarka niskoemisyjna
Działania 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym
i budynkach użyteczności publicznej
Poddziałania 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne
2. Pakiet 3 - Audyty energetyczne budynków: Pralni, Hydroforni, Kotłowni
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 28750,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22017,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22017,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Exergon Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243336660
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 4
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22017,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12915,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12915,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Exergon Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:243336660
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 4
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12915,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9963,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10947,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Exergon Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243336660
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 4
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10947,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-27INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Przebudowa ul. Jerzego Popiełuszki w Łomży
- Dostawa artykułów spożywczych sypkich oraz wody mineralnej do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Dostawa mięsa drobiowego i podrobów drobiowych oraz mrożonych owoców, warzyw i flaków
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Wojska Polskiego w Łomży - II postępowanie
- Zakup z dostawą bloków betonowych dla potrzeb MPGKiM ZB
- Opracowanie dokumentacji termomodernizacji budynków SP 1 i PP 10 w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Wykonanie robót budowlano-remontowych w zakresie wymiany dwóch dźwigów w budynku obiektu hotelowego Sokrates UW przy ul. Smyczkowej 9 w Warszawie" formuła "zaprojektuj i wybuduj"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterową częścią wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
więcej: Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.