eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielkie OczyDowóz i odwóz uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Łukawcu i Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Wielkich Oczach w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Łukawcu i Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Wielkich Oczach w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielkie Oczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wielkie Oczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900588

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 2

1.5.2.) Miejscowość: Wielkie Oczy

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-627

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166320126

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wielkieoczy.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wielkieoczy.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

epzp.wielkieoczy.info.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Łukawcu i Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Wielkich Oczach w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-311c3bb2-328f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050197/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz i odwóz uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Łukawcu i Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Wielkich Oczach w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340824

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R.I.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200562,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 1. Dowóz i odwóz uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Łukawcu.
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Łukawcu w roku szkolnym 2023/2024, tj. od września 2023 r. do czerwca 2024 r. we wszystkie dni zajęć szkolnych określonych na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1211). Uczniami są dzieci klas od I do VIII oraz dzieci pięcioletnie i sześcioletnie objęte wychowaniem przedszkolnym. Pod pojęciem dowóz – odwóz uczniów rozumie się przywóz z miejsca zamieszkania do szkoły i ich odwóz do miejsca zamieszkania wraz z opiekunem, zapewniającym opiekę nad dziećmi. Wykonawca na własny koszt zapewni opiekuna, którego zadaniem - zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny – będzie zapewnić przewożonym dzieciom opiekę w trakcie wsiadania i wysiadania oraz podróży autobusem. Dowóz powinien odbywać się na podstawie biletu miesięcznego z poszczególnych miejscowości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 78620,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Dowóz i odwóz uczniów Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Wielkich Oczach.
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Wielkich Oczach w roku szkolnym 2023/2024, tj. od września 2023 r. do czerwca 2024 r. we wszystkie dni zajęć szkolnych określonych na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1211). Uczniami są dzieci klas od I do VIII oraz dzieci pięcioletnie i sześcioletnie objęte wychowaniem przedszkolnym. Pod pojęciem dowóz – odwóz uczniów rozumie się przywóz z miejsca zamieszkania do szkoły i ich odwóz do miejsca zamieszkania wraz z opiekunem, zapewniającym opiekę nad dziećmi. Wykonawca na własny koszt zapewni opiekuna, którego zadaniem - zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny – będzie zapewnić przewożonym dzieciom opiekę w trakcie wsiadania i wysiadania oraz podróży autobusem.
Dowóz powinien odbywać się na podstawie biletu miesięcznego z poszczególnych miejscowości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 121942,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65973,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65973,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65973,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Turystyczno- Transportowe „BUS SERGIOS” Piotr Stanicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921233398

7.3.3) Ulica: Chotyniec 18

7.3.4) Miejscowość: Chotyniec

7.3.5) Kod pocztowy: 37-552

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65973,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102326,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102326,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Turystyczno- Transportowe „BUS SERGIOS” Piotr Stanicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921233398

7.3.3) Ulica: Chotyniec 18

7.3.4) Miejscowość: Chotyniec

7.3.5) Kod pocztowy: 37-552

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102326,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.