Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00387007/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00402574/01 - Wynik z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowego zorganizowania 10 wycieczek dla uczniów Technikum wraz z opiekunami, w podziale na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 18
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932820931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młodych Techników 58
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-645
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.wachowska@zs18.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs18.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c11bb40f-3479-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowego zorganizowania 10 wycieczek dla uczniów Technikum wraz z opiekunami, w podziale na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c11bb40f-3479-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433332
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000318/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa kompleksowego zorganizowania 10 wycieczek dla uczniów Technikum wraz z opiekunami, w podziale na 2 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Młodzi Technicy z 18”, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytetu 8 Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku, Działania FEDS.08.01 Dostęp do edukacji2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387007
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS18.PZ18.3.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 576525,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 113050,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację dwóch 3-dniowych wycieczek edukacyjnych (zwanych dalej „wycieczkami”) dla maksymalnie 60 uczestników – w tym 54 uczniów i 6 opiekunów (zwanych dalej „opiekunami) z Technikum nr 3 w Zespole Szkół nr 18 we Wrocławiu:1) wycieczka I - Śladami Historii Polski do Krakowa, Wieliczki, Wadowic i Oświęcimia dla łącznie 30 osób (w tym 27 uczniów i 3 nauczycieli);
2) wycieczka II - Śladami Historii Polski do Warszawy dla łącznie 30 osób (w tym 27 uczniów i 3 nauczycieli).
UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w swz.
2. Wycieczki mają mieć charakter integracyjny oraz pozwolić młodzieży odkrywać bogactwo przyrodnicze, historyczne i kulturalne naszego kraju.
3. Szczegółowe terminy wycieczek Zamawiający przedstawi Wykonawcy na minimum 1-2 miesięcy przed planowanym terminem ich realizacji. Zamawiający informuje, że wycieczki będą realizowane w odrębnych terminach (nie ma możliwości ich realizacji w tym samym terminie).
4. Imienną listę uczestników (wraz ze wszystkimi danymi uczestników niezbędnymi dla realizacji obowiązków wynikających z umowy), Zamawiający przedstawi Wykonawcy na minimum 7 dni przed planowanym terminem realizacji wycieczki.
5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i zrealizować wycieczki zgodnie z programem wycieczki wskazanym w ust. 8 swz i wymaganiami określonymi w swz, w tym zobowiązany jest zapewnić m.in:
1) TRANSPORT uczestników/uczestniczek każdej wycieczki autokarem na trasie: Wrocław (Zespół Szkół nr 18, ul. Młodych Techników 58 do miejsc docelowych wycieczki I i II oraz dodatkowo w trakcie trwania danej wycieczki – pomiędzy poszczególnymi miejscowościami/miejscami zwiedzania/atrakcjami), w tym:
a) transport dla uczestników każdej wycieczki ma być zapewniony przy użyciu autokarów, spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW;
b) autokar ma być przystosowany do przewozu młodzieży szkolnej, oznaczony na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu młodzieży szkolnej;
c) wykonawca zapewni do prowadzenia autokarów przewożących uczestników i uczestniczek wycieczek, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, z poźn. zm.);
d) w przypadku wystąpienia awarii środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający wymagania określone w pkt. 1.a, 1.b, 1.c oraz w umowie, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych (max. do 2 godzin) - Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów;
UWAGA:
Wykonawca zobowiązany jest podstawić autokar w dniu wyjazdu z Wrocławia na co najmniej 0,5h przed wskazaną, w programie każdej z wycieczki, godziną wyjazdu.
2) OPŁATY (bilety wstępu, przewodnik i inne):
a) Wykonawca zapewni bilety wstępu do miejsc odwiedzanych przez uczestników w ramach programu danej wycieczki dla wszystkich uczestników wycieczek oraz poniesie koszt z tego tytułu;
b) Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty przewodników po miejscach odwiedzanych przez uczestników w ramach programu danej wycieczki;
UWAGA: Wykonawca nie może pobierać od uczestników/uczestniczek żadnych opłat
3) UBEZPIECZENIE:
a) Wykonawca zobowiązany jest posiadać obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości wynikającej z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 27 grudnia 2017 r. w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej i ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1357);
b) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW minimum 5 000,00 zł za osobę dla wszystkich uczestników wycieczek oraz poniesie koszt z tego tytułu;
c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu zaistniałe podczas wycieczek – zarówno w czasie transportu jak i podczas pobytu;
4) NOCLEGI (2 noclegi):
a) zakwaterowanie w pokojach o standardzie nie większym niż 3-4 osobowe (osobne łóżka) z oddzielnym pokojem/pokojami dla opiekunów;
b) Zamawiający nie dopuszcza kwaterowania w pokojach wyposażonych w łoża małżeńskie lub kanapy traktowane jako 2 miejsca do spania;
c) pokoje z pełnym węzłem sanitarnym;
d) cała grupa musi zostać zakwaterowana w jednym budynku.
5) WYŻYWIENIE:
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić (zgodnie z programem wycieczki wskazanym w ust. 7 swz), dla każdego uczestnika danej wycieczki:
a) śniadania w formie stołu szwedzkiego: pieczywo, wędliny, sery, pomidory, ogórki, jajecznica, płatki owsiane, mleko, masło, dżem, miód. Napoje do posiłku: kawa, herbata, woda, soki: pomarańcza, jabłko;
b) obiady serwowane, dwudaniowe składające się z: zupy, drugiego dania, napojów do posiłku: kawa, herbata, woda, sok: pomarańcza, jabłko;
c) kolacje w formie stołu szwedzkiego: pieczywo, wędliny, sery, pomidory, ogórki, jajecznica, płatki owsiane, mleko, masło, dżem, miód. Napoje do posiłku: kawa, herbata, woda, soki: pomarańcza, jabłko.
d) przerwy kawowe wybierane, składające się z: porcji ciasta lub kanapki oraz napoje (fakultatywnie): kawa, herbata, woda, sok
6) KOSZTY DODATKOWE - pokrycie wszystkich wymaganych kosztów w zakresie opłat drogowych i parkingowych.
6. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia osoby pełniącej funkcję pilota – dla każdej wycieczki, który weźmie bezpośredni udział w danej wycieczce w celu jej sprawnego i zgodnego z programem przebiegu (będzie też w tym celu w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego). Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca wyznaczył tę samą osobę dla pełnienia funkcji pilota dla wycieczki I i II.
7. Do głównych obowiązków pilota wycieczki będzie należało:
• czuwaniem nad właściwym i zgodnym z wymogami Zamawiającego sposobem realizacji wycieczki;
• przyjmowaniem od uczestników zgłoszeń dotyczących uchybień podczas wycieczki;
• sprawowaniem opieki nad uczestnikami wycieczki;
• rozkwaterowanie uczestników wycieczki w miejscu przeznaczonym na nocleg;
• dopilnowanie aby grupa dotarła we wskazane miejsce w odpowiedniej porze (wskazanej w harmonogramie);
• dopilnowanie wydawania właściwych posiłków o ustalonych porach dla uczestników wycieczki;
• rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie wycieczki;
• udzielanie uczestnikom wszystkich niezbędnych informacji
UWAGA: Zamawiający zastrzega, że sprawowanie opieki przez pilota nad uczestnikami wycieczki (uczniami), nie zastępuje obowiązku sprawowania tej opieki przez osoby do tego zobowiązane z innego tytułu - uczestników wycieczki – opiekunów.
8. Wykonawca, w terminie 21 dni przed rozpoczęciem danej wycieczki, jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu do jego akceptacji szczegółowego harmonogramu dla każdej wycieczki (w tym m.in. wskazanie konkretnych lokalizacji noclegów, harmonogramu czasowego planu danej wycieczki itp). Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić harmonogram każdej wycieczki z dyrektorem szkoły (lub osobą przez niego wskazaną). Wraz z harmonogramem Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie dane osób, które będą pełnić funkcję pilota danej wycieczki, niezbędne do weryfikacji tych osób w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do umowy).
9. Wycieczki zostaną zorganizowane zgodnie z przedstawionym w swz programem wycieczki .
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 76850,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację ośmiu 1-dniowych wycieczek branżowych-zawodoznawczych do wybranych zakładów pracy (zwanych dalej „wycieczkami”) dla maksymalnie 80 uczestników – w tym 72 uczniów i 8 opiekunów (zwanych dalej „opiekunami) z Technikum nr 3 w Zespole Szkół nr 18 we Wrocławiu.UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w swz.
2. Wycieczki odbywać będą się do zakładów pracy, kreujących (poza podstawowymi) również zielone miejsca i stanowiska pracy.
3. Wycieczki te stanowią dla uczniów formę doradztwa edukacyjno-zawodowego.
4. Szczegółowe terminy wycieczek Zamawiający przedstawi Wykonawcy na minimum 1-2 miesięcy przed planowanym terminem ich realizacji. Zamawiający informuje, że wycieczki będą realizowane w odrębnych terminach (nie ma możliwości ich realizacji w tym samym terminie)
5. Imienną listę uczestników (wraz ze wszystkimi danymi uczestników niezbędnymi dla realizacji obowiązków wynikających z umowy), Zamawiający przedstawi Wykonawcy na minimum 7 dni przed planowanym terminem realizacji wycieczki.
6. Wycieczki zorganizowane zostaną w poniższym podziale:
1) 1 wycieczka do zakładu pracy z branży ELEKTRYCZNEJ, kreującego (poza podstawowymi) również zielone miejsca i stanowiska pracy - wycieczka dla łącznie 10 osób (w tym 9 uczniów i 1 nauczyciela)
2) 1 wycieczka do zakładu pracy z branży ELEKTRYCZNEJ, kreującego (poza podstawowymi) również zielone miejsca i stanowiska pracy – wycieczka dla łącznie 10 osób (w tym 9 uczniów i 1 nauczyciela)
3) 1 wycieczka do zakładu pracy z branży ELEKTRYCZNEJ, kreującego (poza podstawowymi) również zielone miejsca i stanowiska pracy – wycieczka dla łącznie 10 osób (w tym 9 uczniów i 1 nauczyciela)
4) 1 wycieczka do zakładu pracy z branży MECHATRONICZNEJ, kreującego (poza podstawowymi) również zielone miejsca i stanowiska pracy - wycieczka dla łącznie 10 osób (w tym 9 uczniów i 1 nauczyciela)
5) 1 wycieczka do zakładu pracy z branży MECHATRONICZNEJ, kreującego (poza podstawowymi) również zielone miejsca i stanowiska pracy – wycieczka dla łącznie 10 osób (w tym 9 uczniów i 1 nauczyciela)
6) 1 wycieczka do zakładu pracy z branży MECHANICZNEJ, kreującego (poza podstawowymi) również zielone miejsca i stanowiska pracy – wycieczka dla łącznie 10 osób (w tym 9 uczniów i 1 nauczyciela)
7) 1 wycieczka do zakładu pracy z branży CHŁODNICZO-KLIMATYZACYJNEJ, kreującego (poza podstawowymi) również zielone miejsca i stanowiska pracy – wycieczka dla łącznie 10 osób (w tym 9 uczniów i 1 nauczyciela)
8) 1 wycieczka do zakładu pracy z branży OZE (odnawialnych źródeł energii), kreującego (poza podstawowymi) również zielone miejsca i stanowiska pracy – wycieczka dla łącznie 10 osób (w tym 9 uczniów i 1 nauczyciela)
UWAGA: Wycieczki mogą odbyć się do tego samego zakładu pracy (pod warunkiem, że będzie to zakład pracy odpowiadający przedmiotowi danej wycieczki w zakresie branży).
7. Pobyt uczniów z zakładzie pracy, podczas każdej z wycieczek, trwał będzie 8 godzin lekcyjnych, czyli 6 godzin zegarowych.
8. Wycieczki odbywać będą każdorazowo w dni powszednie od poniedziałku do piątku.
10. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i zrealizować wycieczki zgodnie z programem wycieczki wskazanym w ust. 13 swz i wymaganiami określonymi w swz, w tym zobowiązany jest zapewnić m.in:
1) TRANSPORT uczestników/uczestniczek każdej wycieczki autobusem/busem na trasie: Wrocław (Zespół Szkół nr 18, ul. Młodych Techników 58 do miejsc docelowych oraz dodatkowo ewentualnie w trakcie trwania danej wycieczki do miejsca zaplanowanego na obiad/przerwę kawową, jeżeli te nie będą zorganizowane na terenie lub w pobliżu odwiedzanego zakładu pracy), w tym:
a) transport dla uczestników każdej wycieczki ma być zapewniony przy użyciu autobusów/busów, spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW;
b) autobus/bus ma być przystosowany do przewozu młodzieży szkolnej, oznaczony na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu młodzieży szkolnej;
c) wykonawca zapewni do prowadzenia autobusów/busów przewożących uczestników i uczestniczek wycieczek, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, z poźn. zm.);
d) w przypadku wystąpienia awarii środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający wymagania określone w ust. 8 pkt. 1.a, 1.b, 1.c oraz w umowie, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych (max. do 2 godzin) - Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów;
UWAGA:
Wykonawca zobowiązany jest podstawić autobus/bus w dniu wyjazdu z Wrocławia na co najmniej 0,5h przed wskazaną, w programie każdej z wycieczek, godziną wyjazdu.
2) OPŁATY (bilety wstępu, przewodnik i inne):
a) Wykonawca zapewni ewentualne bilety wstępu do odwiedzanych zakładów pracy w ramach programu danej wycieczki, dla wszystkich uczestników wycieczek oraz poniesie koszt z tego tytułu;
b) Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty ewentualnych przewodników po odwiedzanym zakładzie pracy w ramach programu danej wycieczki;
UWAGA: Wykonawca nie może pobierać od uczestników/uczestniczek żadnych opłat.
3) UBEZPIECZENIE:
a) Wykonawca zobowiązany jest posiadać obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości wynikającej z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 27 grudnia 2017 r. w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej i ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1357);
b) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW minimum 5 000,00 zł za osobę dla wszystkich uczestników wycieczek oraz poniesie koszt z tego tytułu;
c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu zaistniałe podczas wycieczek – zarówno w czasie transportu jak i podczas pobytu;
4) WYŻYWIENIE:
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić (zgodnie z programem wycieczki wskazanym w ust. 11 swz), dla każdego uczestnika danej wycieczki:
a) obiady serwowane, dwudaniowe składające się z: zupy, drugiego dania, napojów do posiłku: kawa, herbata, woda, sok: pomarańcza, jabłko;
b) przerwy kawowe wybierane, składające się z: porcji ciasta lub kanapki oraz napoje (fakultatywnie): kawa, herbata, woda, sok
5) KOSZTY DODATKOWE - pokrycie wszystkich wymaganych kosztów w zakresie opłat drogowych i parkingowych.
11. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia osoby pełniącej funkcję pilota wycieczki dla każdej wycieczki, która zobowiązana jest wziąć bezpośredni udział w danej wycieczce w celu jej sprawnego i zgodnego z programem przebiegu (będzie też w tym celu w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego). Zamawiający dopuszcza, by dla Wykonawca wyznaczył tę samą osobę dla pełnienia funkcji pilota dla wszystkich wycieczek zaplanowanych w ramach Zadania 2.
12. Do głównych obowiązków pilota wycieczki będzie należało:
• czuwaniem nad właściwym i zgodnym z wymogami Zamawiającego sposobem realizacji wycieczki;
• przyjmowaniem od uczestników zgłoszeń dotyczących uchybień podczas wycieczki;
• sprawowaniem opieki nad uczestnikami wycieczki;
• dopilnowanie aby grupa dotarła we wskazane miejsce w odpowiedniej porze (wskazanej w harmonogramie);
• dopilnowanie wydawania właściwych posiłków o ustalonych porach dla uczestników wycieczki;
• rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie wycieczki;
• udzielanie uczestnikom wszystkich niezbędnych informacji
• dopilnowaniem by zwiedzanie zakłady pracy było zgodne z programem wycieczki wskazanym w ust. 13 swz.
UWAGA: Zamawiający zastrzega, że sprawowanie opieki przez pilota nad uczestnikami wycieczki (uczniami), nie zastępuje obowiązku sprawowania tej opieki przez osoby do tego zobowiązane z innego tytułu - uczestników wycieczki – opiekunów.
13. Wykonawca, w terminie 21 dni przed terminem rozpoczęcia danej wycieczki, jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu, do jego akceptacji, szczegółowego harmonogramu dla wycieczki (w tym m.in. wskazanie wybranego dla danej wycieczki zakładu pracy, harmonogramu czasowego planu wycieczki itp). Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić harmonogram każdej wycieczki z dyrektorem szkoły (lub osobą przez niego wskazaną). Wraz z harmonogramem Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie dane osób, które będą pełnić funkcję pilota danej wycieczki, niezbędne do weryfikacji tych osób w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do umowy).
14. Wycieczki branżowo–zawodoznawcze do zakładów pracy, kreujących (poza podstawowymi) również zielone miejsca i stanowiska pracy, w branży odpowiednio elektrycznej/mechanicznej/mechatronicznejchłodniczo-klimatyzacyjnej/OZE (z zakresu odnawialnych źródeł energii) zostaną zorganizowane zgodnie z przedstawionym w swz programem wycieczki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 36200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO TURYSTYCZNE SKAUT TOUR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522411696
7.3.3) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 40 lokal 1
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-135
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO TURYSTYCZNE SKAUT TOUR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO TURYSTYCZNE SKAUT TOUR SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Przedszkola nr 91 we Wrocławiu. CPV 79710000-4.
- Sukcesywna dostawa pieczywa mrożonego do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- Sukcesywna dostawa artykułów jednorazowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie awarii w pasie drogowym na terenie miasta Wrocławia w podziale na 3 zadania.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
- Świadczenia usługi pocztowej - nadawania przekazów pocztowych w formie bezgotówkowej realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wieleń w okresie od 07.01.2025r. do 27.06.2025r."
- Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie szkolenia.
- Usługi hotelowe - Regionalne Mistrzostwa Ratownictwa Medycznego Cieszyn-Żywiec 2025
- Świadczenie usług przewozu osób dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów Internationale Grune Woche odbywających się w terminie 17 - 26 stycznia 2025 r. w Berlinie w Niemczech
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu miasta i gminy Ćmielów dowożonych do placówek szkolnych w okresie styczeń - czerwiec w roku szkolnym 2024/2025
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.