Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00313137/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
- 2023/BZP 00345855/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów oświetleniowych dla Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie z podziałem na 7 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r17090,Dostawa-artykulow-oswietleniowych-dla-Panstwowego-Gospodarstwa-Wodnego-Wody-Pols.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów oświetleniowych dla Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie z podziałem na 7 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc5ba55f-2557-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawy artykułów oświetleniowych - RZGW Kraków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313137
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2710.85.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70087,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Dostawa artykułów oświetleniowych dla Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie.Szczegółowy wykaz oraz opis artykułów oświetleniowych oraz warunki realizacyjne zostały zawarte w: Załączniku nr 3a do SWZ – Zestawienie kosztów dla Części I będącym jednocześnie formularzem kalkulacji cenowej, Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części I - VII oraz Załączniku nr 8 do SWZ – Wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2483,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Dostawa artykułów oświetleniowych dla Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie - Zarząd Zlewni w KielcachSzczegółowy wykaz oraz opis artykułów oświetleniowych oraz warunki realizacyjne zostały zawarte w: Załączniku nr 3b do SWZ – Zestawienie kosztów dla Części II będącym jednocześnie formularzem kalkulacji cenowej, Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części I - VII oraz Załączniku nr 8 do SWZ – Wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 995,99 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Dostawa artykułów oświetleniowych dla Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie - Zarząd Zlewni w Krakowie.Szczegółowy wykaz oraz opis artykułów oświetleniowych oraz warunki realizacyjne zostały zawarte w: Załączniku nr 3c do SWZ – Zestawienie kosztów dla Części III będącym jednocześnie formularzem kalkulacji cenowej, Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części I - VII oraz Załączniku nr 8 do SWZ – Wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 34938,22 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Dostawa artykułów oświetleniowych dla Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie - Zarząd Zlewni w Nowym Sączu.Szczegółowy wykaz oraz opis artykułów oświetleniowych oraz warunki realizacyjne zostały zawarte w: Załączniku nr 3d do SWZ – Zestawienie kosztów dla Części IV będącym jednocześnie formularzem kalkulacji cenowej, Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części I - VII oraz Załączniku nr 8 do SWZ – Wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3487,10 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Dostawa artykułów oświetleniowych dla Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie - Zarząd Zlewni w Sandomierzu.Szczegółowy wykaz oraz opis artykułów oświetleniowych oraz warunki realizacyjne zostały zawarte w: Załączniku nr 3e do SWZ – Zestawienie kosztów dla Części V będącym jednocześnie formularzem kalkulacji cenowej, Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części I - VII oraz Załączniku nr 8 do SWZ – Wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3627,78 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI – Dostawa artykułów oświetleniowych dla Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie - Zarząd Zlewni w Żywcu.Szczegółowy wykaz oraz opis artykułów oświetleniowych oraz warunki realizacyjne zostały zawarte w: Załączniku nr 3f do SWZ – Zestawienie kosztów dla Części VI będącym jednocześnie formularzem kalkulacji cenowej, Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części I - VII oraz Załączniku nr 8 do SWZ – Wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 22938,98 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII – Dostawa artykułów oświetleniowych dla Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie – Wydział RUH- Gospodarstwo Rybackie w Świnnej PorębieSzczegółowy wykaz oraz opis artykułów oświetleniowych oraz warunki realizacyjne zostały zawarte w: Załączniku nr 3g do SWZ – Zestawienie kosztów dla Części VII będącym jednocześnie formularzem kalkulacji cenowej, Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części I - VII oraz Załączniku nr 8 do SWZ – Wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1616,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2981,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2981,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2981,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 718-196-60-16
7.3.3) Ulica: Poznańska 125
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2981,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1178,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1178,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1178,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 718-196-60-16
7.3.3) Ulica: Poznańska 125
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1178,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38739,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38739,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38739,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 718-196-60-16
7.3.3) Ulica: Poznańska 125
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38739,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6565,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6565,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6565,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 718-196-60-16
7.3.3) Ulica: Poznańska 125
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6565,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4188,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4188,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4188,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 718-196-60-16
7.3.3) Ulica: Poznańska 125
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4188,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26317,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26317,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26317,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 718-196-60-16
7.3.3) Ulica: Poznańska 125
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26317,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2126,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2126,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2126,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 718-196-60-16
7.3.3) Ulica: Poznańska 125
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2126,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lwówek Śląski z podziałem na części.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" oraz budowa sprawnościowego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Żmigrodzie ul. Sienkiewicza 6
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Trzebnica (polegająca na wymianie opraw na ledowe)
- Budowa cmentarza komunalnego w Zakrzewie
- "Modernizacja dwóch kompleksów sportowych Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Przy Zalewie 1 i ul. Wiejskiej 4 w Tarnobrzegu".
- Poprawa efektywności energetycznej poprzez modernizacje oświetlenia ulicznego w Gminie Grodzisk Mazowiecki
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.