Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00386970/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli i krzeseł dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 1 "BUDOWLANKA" W ZIELONEJ GÓRZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380786322
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Botaniczna 50
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-392
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budowlankazg@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.budowlanka.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5670f74-3494-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli i krzeseł dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5670f74-3494-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00315844/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa mebli i krzeseł dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane w ramach Projektu „Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze” finansowanego ze środków Europejskiego Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386970
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CKZiU nr 1.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – meble: biurka, szafy, regały, stoły4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121000-6 - Biurka i stoły
39141100-3 - Regały
4.5.5.) Wartość części: 101762,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - krzesła i fotele obrotowe4.5.3.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39111100-4 - Siedziska obrotowe
4.5.5.) Wartość części: 49726,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98035,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238215,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98035,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GALERIA MEBLI I OŚWIETLENIA Anna Kosmowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9271356334
7.3.3) Ulica: Kręta 5
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-770
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Galeria Mebli i Oświetlenia Anna Kosmowska
jakie przetargi wygrała firma
Galeria Mebli i Oświetlenia Anna Kosmowska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98035,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63263,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147369,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63263,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Krzeseł Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361945517
7.3.3) Ulica: Dietricha 5
7.3.4) Miejscowość: 05-120 Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63263,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze przy ulicy Spokojnej 1
- Przeprowadzenie warsztatów - Rozwój kompetencji społecznych na rynek pracy ( powiat wschowski)
- Przeprowadzenie kursu baristycznego ( powiat żarski)
- Dostawa zestawów molekularnych, pożywek mikrobiologicznych oraz szczepów wzorcowych III
- Przegląd wraz z wykonaniem prac konserwacyjnych promów przewozowych celem przedłużenia dokumentów bezpieczeństwa: ZAD 1 - prom przewozowy w m. Połęcko ZAD 2 - prom przewozowy w m. Pomorsko
- Ochrona osób i mienia w budynkach sądowych w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 12 oraz ul. Kożuchowskiej 8 wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej"
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Zakup, dostawa, wniesienie, złożenie i montaż mebli stanowiących wyposażenie pracowni oraz internatu Branżowego Centrum Umiejętności - SPEDYCJA
- Dostawa wraz z montażem mebli na wymiar na potrzeby SOR w ramach zadania pn. "Doposażenie modernizacja SOR Wielospecjalistycznym Szpitalu SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa i montaż wyposażenia sali konferencyjnej na terenie ośrodka turystycznego Akwa Marina
- Zakup mebli na potrzeby Studenckiego Domu Marynarza
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.